10 уроків успіху засновника «Apple» Стіва Джобса

Стів Джобс назавжди вписав своє ім’я до історії інформаційних технологій. Підприємець зумів домогтися значних висот у світі бізнесу та побудував знамениту та успішну комерційну компанію «Apple». До того ж вона активно розвиває свою діяльність навіть після смерті творця.

Нижче наведено список 10 уроків успіху, якими керувався і Стів, та інші не менш щасливі бізнесмени. Свого часу ці поради допомогли знаменитим підприємцям знайти своє покликання та стати успішними людьми. Тому кожен, хто з ними ознайомиться, зможе почерпнути собі щось нове і цінне.

Знайти добрих вчителів

Важливо вчитися в інших людей. Набивати свої гулі іноді корисно, але набагато швидше вдасться освоїтися у будь-якій сфері діяльності, якщо ознайомитися з чужим досвідом. У наші часи технологій навіть не потрібно виходити з дому, щоб знайти коуча (тренера).

10 уроків успіху Стива Джобса

Достатньо звернутися до інтернету. Адже там знайдуться цікаві посібники, написані свого часу видатними діячами, відеокурси, з яких можна винести щось пізнавальне, біографії великих бізнесменів, в яких описано їхній життєвий шлях та прагнення.

Створити якісний продукт

Маркетингові хитрощі дозволять продати навіть поганий товар, але люди це швидко розкусять.

Стів Джобс та його команда розробляли тільки якісні товари, вводили нововведення та працювали над рекламою, тому Apple досі є однією з найуспішніших та найпрогресивніших компаній.

Якщо підприємець-початківець планує створити довгострокову справу і не прогоріти, то не варто відлякувати клієнтів продуктом, в який не вкладено частинку душі.

Особлива увага до деталей

Необхідно не тільки розробляти якісний продукт, а й займатися його дизайном та стильним оформленням. Розробник компанії, що себе поважає, повинен продумати все до найдрібніших подробиць: починаючи від картонної упаковки продукту, закінчуючи створенням прес-релізів.

Не боятися вкладати гроші

Для молодого підприємства інвестиції – великий ризик. Але якщо вкладатися в хорошу рекламу, якісні матеріали, талановитих працівників, нові ідеї та інше, то витрати швидко окупляться та принесуть компанії популярність.

Створювати інтригу

За кілька місяців до офіційного релізу в інтернеті з’являлися чутки та домисли щодо нового продукту від компанії Apple, щоб підігріти інтерес громадськості.

10 уроків успіху

Сама компанія тримала свої розробки та комерційні проекти у найсуворішій таємниці до офіційного релізу. Так і треба чинити: підігрівати інтерес до продукту наперед до його виходу.

Знайти сильного ворога

Здорова конкуренція дає поштовх компанії та змушує розробників удосконалювати продукт та застосовувати інноваційні технології. Наприклад, для Джобса основним конкурентом був бренд Microsoft.

Конкуренти – це не привід для заздрощів, а стимул рухатися далі та швидше.

Прагнути досконалості

У дитячому віці Стів допомагав батькові будувати паркан на вулиці. Батько хлопчика говорив: «З внутрішньої сторони дошки мають бути такими ж красивими та акуратними, як і із зовнішньої». Юний Джобс не розумів, навіщо це потрібне, адже з внутрішнього боку його ніхто не бачить. Тоді батько сказав фразу: «Але ж ти завжди знатимеш, який він». Ці слова змусили хлопця завжди звертати увагу на деталі та бути ідеалістом у всіх сферах.

Здійснюй мрії людей

Люди йдуть у магазин не просто по нові товари, а для втілення мрії. Якщо вдасться створити продукт, який хоч трохи наблизить їх до бажаного, бренд буде успішним. Багато людей мріють про статусні речі, які будуть гранично прості та зрозумілі.

Не боятися провалів

Найстрашніше – стояти на місці і не виходити із зони комфорту. Потрібно сприймати провал – як життєвий урок та керівництво до дії для більш кропіткої та старанної роботи. Невдачі не повинні змушувати людину сумніватися у собі. У будь-якій діяльності головними факторами стають завзятість та працьовитість.

Вибирати своє покликання серцем

Жодні гроші та успіх не зроблять людину щасливою, якщо в неї немає улюбленої справи. Якщо душа не лежить до діяльності, то не варто далі губити своє життя. На роботі людина часто проводить 1/3 свого часу (а то й більше), тому вона повинна приносити щастя. Якщо улюблена діяльність не приносить хорошого прибутку і здається не перспективною, не потрібно міняти свої плани. Слід придбати нові професійні навички та прагнути бути найкращим у своїй сфері. Тоді визнання та нагороди за працю не забаряться.

Бізнес на Prom.ua: як почати продавати і заробляти

Чому продукція Apple така популярна і дорога?

iPhone 13 – чим відрізняється від попередньої моделі