22 ідеї для публікаций в Instagram

Хоча Instagram працює з зображеннями, він дійсно може голосно «кричати». Отже, це правильний інструмент, який допоможе вам у розвитку вашого бізнесу. Свідоцтво?

Ось, будь ласка:

– в червні 2018 роки кількість активних користувачів Instagram досягло 1 трильйона (і це число продовжує зростати),

– 80% користувачів підписані на бізнес-акаунти в Instagram, 1/3 з них переглядають InstaStories, створені компаніями.

Кожен бізнес знайде своїх одержувачів в Instagram, потрібно лише привернути їхню увагу. Як це зробити? У нас є відповідь.

Ми підкидаємо 22 ідеї для постів.

1. Подарунки та конкурси

Це те, що ми всі любимо! Тільки не забудьте уважно пояснити правила конкурсу та представити свою продукцію з цього приводу. Таким чином ви зацікавите свою аудиторію.

Такі додатки, як Wishpond, зручні для управління змаганнями.

2. Будьте лідером

Чи володієте ви експертними знаннями, які виділяють вас в галузі? Покажіть це. Запитайте себе: чим мої знання стануть у пригоді користувачам Instagram? Проведіть враження на свою аудиторію, визуализируя свої ідеї – наприклад, за допомогою таких додатків, як Canva.

Покажи, що ти робиш і що у тебе виходить найкраще!

3. Переваги продукту

Зосередьтеся на свої послуги та продукти і підкресліть їх переваги. Вони дадуть вам кращі фото ідеї.

Однак не перестарайтеся і не звинувачуйте користувачів Instagram в своїй пропозиції. Не будь напористим, роби це помірно, але з вау-ефектом.Переконайтеся, що у вас є хороші фотографії товару: покажіть його на передньому плані і при хорошому освітленні (в прямому і переносному сенсі). Не завадить, якщо ви прикрасите деякі фотографії часткою гумору.

Instagram
Sankt-Petersburg Russia March 6, 2018: Apple iPhone X on office desk with icons of social media facebook, instagram, twitter, snapchat application on screen. Social network. Starting social media app. Photo taken at company office

4. Введіть продукт і просувайте його

Instagram – відмінне місце для просування своїх товарів. Показуйте нові, але також не забувайте оновлювати інформацію про старих.

В описі фото ви можете додати невелику замітку про товар, але для того, щоб воно було прочитано, ваше фото має бути помічено. Розмістіть їх так, щоб привернути увагу навіть самих байдужих. Їх теж можна спокусити!

5. Призначений для користувача контент

Так званий UGC: призначений для користувача контент. Це найкращий інструмент, який зніме з вас тягар придумування постів в Instagram. Діліться фотографіями, завантаженими користувачами ваших товарів. Перед цим не забудьте переконатися, що у вас є їхня згода.

73% людей заявили, що стежать за UGC при покупках. Так що, напевно, варто спробувати?

6. Підтримка відомих людей

Як показує UGC, ми звикли довіряти рекомендованим продуктам, особливо якщо вони користуються підтримкою відомих людей. Необов’язково мати велику компанію, щоб використовувати їх силу! У кожної ніші є свої впізнавані «особи», які будуть залучати до вас клієнтів.

7. Корпоративна соціальна відповідальність

Отже, КСВ (Корпоративна соціальна відповідальність). Вам не потрібно покладатися виключно на свій бізнес. Покажіть ідеали і цінності, в які ви вірите, і, якщо ви робите добрі справи, обов’язково розділяйте їх. Продвигайте благодійні та некомерційні організації.

8.Свята та важливі події

Це не тільки Різдво, Великдень або День закоханих. Ви також можете використовувати менш популярні свята, які ідеально впишуться в вашу галузь і зацікавлять вашу аудиторію. Шукайте незвичайні, може бути, навіть химерні події. Святкувати можна цілий рік!

9. Популярні хештеги

Дізнайтеся про найпопулярніші хештегом, пов’язаних з вашим брендом, а потім використовуйте їх для залучення передплатників. Тоді ваші повідомлення буде легко знайти. Ви можете комбінувати популярні хештеги з більш нішевими, пов’язаними зі специфікою ваших продуктів або послуг.

Просування аккаунта в Інстаграм ( корисні поради )

Як вивести відео публікацію в Top Інстаграмма?

Як редагувати аккаунт в Інстаграмі?

Як приймати оплату в Інстаграм? 4 популярних способи

Як відкрити інтернет-магазин в Інстаграм з нуля

Безкоштовне просування інтернет-магазину в Інстаграм

100 підписників +50 лайків в Інстаграм і TikTok безкоштовно

Як заробляти в Інстаграмі на лайках та підписниках

Не забудьте використовувати від трьох до п’яти хештегов. Уникайте тих, які не відповідають вашій фотографії, так як Instagram може покарати вас за розсилку спаму.

10. Меми

Смішний мем змусить сміятися будь-якого! Якщо мами відповідають іміджу вашого бренду, використовуйте їх!

11. Ідеї своїми руками

Ви вмієте робити своїми руками? Так що «зроби сам». Поділіться своїми навичками з передплатниками в коротких навчальних відео. Зробити це можна у вигляді скрінкасти.

12. Цитати

Цитати з Instagram всюди. Ви можете шукати відомі цитати в Інтернеті, але ключ до успіху – виділитися! Використовуйте свіжий оригінальний контент. Зберігайте витяги з заяв, які підходять вашому бренду, і створюйте унікальні цитати, які раніше не публікувалися.

13. Будьте крайніми!

Привертають увагу екстремальні подвиги. Необов’язково ставитися до цього так само радикально, як RedBull або GoPro, але ви можете відобразити свої приголомшливі подвиги і показати їх користувачам Instagram. Під час подорожі створюйте гіперлапсное відео, щоб прискорити дію.

14. … за кадром

Нам всім просто подобається дивитися. Ми хочемо відчути себе частиною великих людей, що стоять за навіть більшим бізнесом. Ми хочемо знати, як вони роблять те, що роблять.

Діліться інформацією за лаштунками зі своїми передплатниками і дайте їм відчути себе частиною. Покажіть злети і падіння в веденні бізнесу. Крім того, не бійтеся посміятися над собою і довести, що за кожним бізнесом стоять люди.

15. Співробітники і робоче місце

Покажіть користувачам Instagram наполеглива праця і відданість співробітників створенню вашого бренду. Ви готуєтеся до важливого для вашої компанії події? Поділіться. Ви випускаєте новий продукт? Розкажіть, чим займаються члени вашої команди.

Ви також можете попросити одного зі своїх співробітників створити історію в Instagram. Розкажіть про це як про «день з життя співробітника».

16.Гіперлапс

це траферні фільми, які показують події, які ми можемо переглянути за кілька секунд в прискореному темпі. Записуйте відео, але щоб оживити їх, використовуйте гіперлапс, який зробить ваше відео захоплюючим. Такі відео відкриють вашим передплатникам нову перспективу, зацікавлять їх і привернуть в ваш бізнес.

17. Статистика та цифри

Покажіть, чого ви вже досягли! Діліться статистикою, яка вразить вашу аудиторію. Однак пам’ятайте, що ви повинні показувати їх таким чином, щоб вони були інтригуючими для очей. Головне – візуально естетична і захоплююча інфографіка. Ви можете вибрати для створення такі додатки, як Venngege.

18. Начерки і букви / #artsyStaff

Якщо ви нічого не знаєте про бум начерків, букв і каліграфії, ви останнім часом не заглядали в Instagram! Якщо ви включите в свій аккаунт креативні написи або графіком ручної роботи, ви обов’язково привернете увагу своєї аудиторії.

19. Пропозиції та акції

Акції приваблюють клієнтів, але спочатку їм потрібно про них дізнатися. Говоріть прямо про свої пропозиції та акції. Діліться своїми творчими фотографіями, але не забувайте і InstaStories.

20. Назад в минуле

Ми всі трохи ностальгуємо … Повідомлення, що йдуть в минуле, дозволять вам використовувати більш старий контент, який, наприклад, буде нагадувати одержувачам про ваші продукти. Використовуйте популярні хештеги, наприклад #ThrowbackThursday або #FlashbackFriday. Не забудьте висвітлити історію своєї компанії, так як це відмінний спосіб побудувати свій бренд!

21.Відгуки клієнтів

Ваші пости завжди повинні бути засновані на вашій аудиторії – потенційних клієнтів. Діліться цитатами з позитивних відгуків про ваші послуги. Напишіть, як клієнти використовують і люблять ваші продукти. Їхня думка завжди буде більш достовірним, ніж ваше. Також не забувайте про призначеному для користувача контент! Пам’ятайте, що клієнти довіряють один одному.

22. Посилання на блог

Переконайте свою аудиторію вийти за рамки вашого Instagram і натиснути посилання на блог, де ви публікуєте розширений контент про свої послуги та продукти. Запропонуйте їм прочитати останній пост. Зробіть фото або відео, яке привертає увагу і в короткому описі переконує, що вони знайдуть набагато більше у вашому блозі.