6 стратегій взлому маркетингу для стартапів в 2021 році

Стратегія №1: Складіть список очікування електронної пошти

Мета: охопити нішеві споживчі бази, щоб залучити більше клієнтів.

Відома приказка «Гроші в списку» буквально застосовна до взлому зростання як потужної маркетингової стратегії для залучення нових потенційних клієнтів і забезпечення конверсії.

стартап
Girl in headphones works at the laptop in the home office and listens to music or a podcast.

Список тут, звичайно, ваших передплатників електронної пошти, і цей конкретний маневр включає маркетинг електронної пошти як ефективну стратегію зростання.

На ранніх етапах свого стартапу ви можете створити список розсилки за допомогою цільових цільових сторінок.

Створення списку адрес електронної пошти дозволяє збирати дані про клієнтів і завчасно звертатися до своєї аудиторії.

Ви можете отримати вигоду з цього, попередньо представивши свій продукт широкому загалу і отримавши уявлення про те, наскільки він подобається клієнтам, перш ніж ви запустите його офіційно, а також залучите потенційних покупців до офіційного запуску.

Однак простого створення списку адрес електронної пошти буде недостатньо, оскільки його успіх залежить від того, наскільки розумно ви взаємодієте зі своєю цільовою аудиторією. Переконайтеся, що ви залучаєте достатньо уваги до свого продукту, перш ніж звертатися до потенційних клієнтів.

Дійсно успішним прикладом цього є Author Stash, веб-каталог інструментів для авторів. Завдяки тому, що відвідувачі свого веб-сайту підписувалися на розсилку електронних листів, він збільшив свій список передплатників електронної пошти і отримав 2000 передплатників за два тижні.

2. Використовуйте чат для підтримки в реальному часі

Мета: перетворити «бездіяльних» користувачів в «активних».

Припустимо, у вас був успішний запуск, і ваш продукт був сприйнятий з величезним успіхом. Найбільша помилка, яку ви можете зробити, – це спочивати на лаврах.
Клієнти найбільше відштовхуються, коли їм не вистачає довідки по вашому продукту.

Це головна причина, по якій 67% людей скасовують підписку. Вони розчаровані і в результаті відвертаються від вашого продукту так само швидко, як знайшли його.

Отже, як зробити так, щоб цього не сталося?

Ви забезпечуєте підтримку клієнтів в режимі реального часу за допомогою інструменту живого чату.

Оснастивши свою команду програмним забезпеченням для живого чату, представники служби підтримки можуть послідовно направляти клієнтів протягом усього їх шляху. Хороша платформа для живого чату дозволяє пропонувати клієнтам підтримку і знання в режимі реального часу, коли вони цього потребують.

3. Попередній запуск вашого продукту на сторонній платформі

Мета: отримати уявлення про ваш продукт з боку.

Хоча проактивний підтримка клієнтів за допомогою інструменту живого чату творить чудеса, також непогано дізнатися, що люди думають про ваш продукт, перш ніж ви його запустите. Тому попередній запуск вашого продукту на сторонніх платформах, таких як Product Hunt, може вам стати в нагоді.

Ви можете уявити полегшену версію свого продукту на таких платформах, де численні користувачі вступають в змову, щоб знайти продукти, які готуються до запуску.

Ви можете представити свій продукт універсальної аудиторії і почерпнути з отриманих відгуків ідеї щодо подальшого вдосконалення вашого продукту і його функцій, щоб забезпечити успішний запуск і позитивний прийом.

4. Використовуйте сайти питань і відповідей і спільноти для взаємодії

Мета: підключитися до веб-сайтів і співтовариств, щоб привернути увагу до вашого продукту / послуги.

Один надзвичайно простий метод злому зростання, який можуть використовувати стартапи, – це відвідування нішевих сайтів питань і відповідей і форумів, щоб дати відповіді на відповідні теми.

Користувачі на цих форумах і веб-сайтах зазвичай задають питання, які містять довгі ключові слова.

Це забезпечує набагато більш доречні й точні результати в пошукових системах, що є основною причиною популярності цих платформ.

Відповіді на питання на цих сайтах питань і відповідей і форумах можуть допомогти стартапам завоювати авторитет в якості лідерів галузі в своїй області. Це також може допомогти їм урізноманітнити свої посилальні профілі, збільшити відвідуваність свого веб-сайту і завоювати довіру аудиторії.

5. Інвестуйте в реферальний маркетинг

Мета: перетворити клієнтів в проповідників бренду

Запитайте будь-якого маркетолога про найбільш ефективний спосіб стимулювання зростання, і ви можете бути впевнені, що він відповість реферальним маркетингом.

Спрямування – це спосіб стимулювати зростання і одна з найбільш ефективних стратегій злому. Він настільки популярний, що опитування Nielsen показав, що відвідувачі в чотири рази частіше купують, коли їм щось направляє член родини або друг.

Цей метод дуже добре працює, коли у вас є значна кількість клієнтів, задоволених вашою продукцією. Якщо у вас є це, ви також можете інвестувати в стимули для своїх клієнтів, щоб підвищити ефективність вашої маркетингової стратегії.

Канонічний приклад правильного реферального маркетингу – це Dropbox. За кожного друга, якого запросив існуючий користувач:

Dropbox винагороджував цього клієнта додатковими 500 МБ бонусного місця. Ця стратегія виявилася настільки успішною, що Dropbox зазнала величезне зростання конверсій і безліч нових реєстрацій.

6. Використовуйте HARO для роботи з пресою.

Мета: задовольнити інтерес до вашого продукту / послуги, щоб розвинути «хорошу пресу».

Дійсно відмінна стратегія злому зростання – це HARO, або допомога репортерові, як платформа для демонстрації вашого досвіду. Це допоможе вам створити хорошу пресу навколо вашого продукту, відповідаючи на запити і запитання журналістів і репортерів.

Незважаючи на те, що це трудомістка практика, це також дійсно хороша вправа, яке допоможе вам підвищити впізнаваність бренду навколо вашого продукту.

Однак слід уникати однієї речі – знизити обсяг знань, які ви передаєте репортерам, оскільки вони дійсно розбірливі в тому, що їм потрібно. Однак, якщо все зроблено правильно, це може вам дуже допомогти.

Як не стати жертвою шахраїв: де може статись Шахрайство

Безкоштовна гра казино-онлайн: плюси і мінуси демо-версій

Міркування на тему заробітка художнику в Інтернеті

Як заробити з телефону в Інтернеті? 5 варіантів

Залишити відповідь