7 порад, як збільшити продажі в своєму бізнесі

Продаж — це основа, на якій будується бізнес. Без продажу будь-який бізнес приречений. Проте продаж став надзвичайно складною дією у сьогоднішньому соціально-економічному контексті.

Нинішній ринок, що характеризується жорсткою конкуренцією, глобалізацією та цифровізацією, став для компаній неясним сценарієм, а споживач став наріжним каменем усіх комерційних процесів. Відділи маркетингу та комерційного управління працюють на повну потужність, щоб залучити клієнтів та створити постійний потік продажів, який забезпечує виживання та зростання бізнесу.

Безперечно, продажі — це перегони на довгі дистанції. Те, що працювало кілька років тому сьогодні вже застаріло і не дає результатів. Тому в цій статті зібрані основні прийоми, що дозволяють збільшити продажі, залучити нових клієнтів та спрямувати компанію на шлях успіху.

Як залучити нових клієнтів

8-порад-як-збільшити-продажі

Розвиток Інтернету та нових технологій змінило спосіб ведення бізнесу компаніями, відкривши нові канали зв’язку та продажу з клієнтами. Однак ключ до успіху лежить у балансі між традиційними стратегіями та більш інноваційними методами збільшення продажів.

1. Продавайте вирішення проблем

Сьогоднішні споживачі не купують товари чи послуги, вони купують рішення для своїх потреб. Розуміння цих потреб та їх вирішення – спосіб збільшити конверсію продажів. Хороша тактика продажу має переконати клієнта у цьому, що продукт чи послуга є вирішенням його проблеми чи відповіддю його потреба. Мета полягає в тому, щоб перетворити покупку на інвестиції.

Для цього важливо підкреслити переваги та цінність покупки, а не зосереджувати зусилля на описі характеристик продукту чи послуги. Основою для того, щоб визначити потреби клієнта та обґрунтувати покупку на основі переваг є проведення вичерпного рентгенівського знімку цільового або ідеального профілю клієнта. Знання їхнього контексту, їхніх турбот та їхніх бажань є ключем до того, щоб дати їм те, що потрібно.

2. Використовуйте нові технології

Компанії, які хочуть збільшити продажі, не можуть залишатися осторонь технологічної революції. Інтернет створив величезний обсяг інформації та нові способи доступу до покупок, доступними для споживачів. Використання всіх цих технологій для збільшення продажів необхідно у будь-якій комерційній стратегії, спрямованій на досягнення бізнес-цілей.

Використання та розробка додатків, штучного інтелекту, великих даних, соціальних мереж або чат-ботів як платформи для покращення обслуговування клієнтів та взаємодії користувачів з брендом мають бути у списку поточних завдань корпорацій.

3. Реферальний маркетинг на основі соціальних доказів

Соціальний доказ – одна з найефективніших маркетингових стратегій на сьогоднішній день. Цей спосіб продажів заснований на концепції соціальної психології, яка говорить, що люди з більшою ймовірністю вчинять дію, якщо інші зробили це раніше. Таким чином, коли клієнт придбав продукт або послугу, був задоволений ними і рекомендує їхньому оточенню, це спонукає інших споживачів також купувати їх.

Рекомендаційний маркетинг спрямований на те, щоб перетворити клієнта на промоутера або наказчика бренду як механізм для передачі довіри та авторитету. Для розробки цієї тактики необхідно збирати відгуки, рекомендації, думки та досвід задоволених клієнтів, щоб поширювати їх серед потенційних клієнтів через офлайн або онлайн-канали (веб-сайт, соціальні мережі, маркетинг електронною поштою…).

4. Пропонуйте додаткові послуги

Надання додаткової послуги може мати вирішальне значення для завершення продажу. Цей тип стратегій перехресних продаж робить пропозицію привабливим і визначає, що покупець вибирає конкретний продукт чи послугу порівняно з конкурентами.

Додаткові послуги, які може запропонувати компанія, включають гарантія, безкоштовна служба доставки, технічне обслуговування або постійні оновлення. Ці додаткові послуги можуть надаватися безкоштовно або купуватися клієнтом як доповнення до первинної покупки, оскільки вони цінують особливу цінність. За ефективністю цих методів використання комп’ютеризованих та постійно оновлюваних баз даних є трансцендентним.

5. Визначте чітке та переконливе продаюче повідомлення

Сценарій чи мова є основним інструментом у процесі продажу. Мета — полегшити спілкування з потенційним клієнтом у атмосфері довіри та близькості, направивши розмову зі стратегією на продаж.

Кожен сценарій продажу має виходити із потреб клієнта. Він справжній центр усієї стратегії. Тому перший крок — знати та слухати, що каже споживач, лише тоді ми можемо запропонувати відповідні відповіді. Активне слухання та емоційний інтелект — дві навички, які мають бути присутніми у будь-якій бізнес-стратегії.

Цінна пропозиція — ще одна сильна сторона продає повідомлення: яке рішення є у компанії для цього клієнта, чим воно відрізняється від решти.

Які вигоди отримає, якщо придбає його. Представте пропозицію в привабливій, креативній, переконливій та переконливій формі, використовуючи сильні слова та дієслова дії (досягти, створити, бажати, відкрити, мріяти, покращити…) за допомогою копірайтингу або представити клієнта героєм його власної історії за допомогою сторителлінгу – це прийоми, які кожна компанія має застосовувати для покращення своїх результатів.

6. Телефонні продажі та їх нові можливості

Продажі по телефону або телемаркетинг, як і раніше, ефективні, хоча багатьом компаніям, як і раніше, важко подолати фізичний бар’єр, пов’язаний з відсутністю контакту з покупцем, оскільки це ускладнює взаємодію та зв’язок.

Незважаючи на це, телефонний дзвінок – чудова можливість прямо поговорити з покупцем, виявивши його справжні проблеми та заперечення проти покупки. Щоб мати можливість укладати продаж телефоном, необхідно дуже чітко розуміти, з ким зв’язуються, і переваги продукту або послуги, які будуть продані, щоб передати всю цінність під час дзвінка.

Проте телефонні продажі виходять за межі традиційного дзвінка. В даний час за допомогою мобільних пристроїв (планшетів, смартфонів і т. д.) можна наслідувати ще одну серію стратегій мобільного маркетингу. Платформи, такі як WhatsApp, програма для обміну миттєвими повідомленнями з найбільшою кількістю активних користувачів або SMS, є чудовими можливостями для залучення нових клієнтів та утримання існуючих.

7. Маркетинг лояльності

Залучення нових клієнтів передбачає вищі витрати для компаній, ніж підтримка існуючих. Зі свого боку, ставка на методи лояльності має прямі наслідки прибутковості бізнесу. Французька компанія-розробник програмного забезпечення Oxatis підрахувала, що збільшення коефіцієнта утримання клієнтів на 5% може призвести до збільшення прибутку на 25-85%.

Тому маневри лояльності повинні бути частиною будь-якого маркетингового плану. Історії успіху, постійне спілкування, вхідний маркетинг, гейміфікація, програми винагород або балів – ось деякі з дій, спрямованих на підвищення лояльності клієнтів до компанії.

Як знайти хорошу та прибуткову бізнес ідею

Як заробити вчителю в Інтернеті

6 кроків, які допоможуть стати багатим та успішним