Біржа копірайтінга TextSale, Advego и Turbotext

Стрімкий розвиток інтернету і активне розширення рекламно-інформаційного ринку викликало потребу в створенні величезної кількості веб-ресурсів. Щодня в глобальній мережі з’являються тисячі інформаційних і комерційних сайтів, інтернет-ЗМІ, блогів і тематичних форумів.

Переважна більшість з них активно бореться за топові місце в пошукових системах, і саме наповнення площадки якісним, інформативним контентом впливає на кількість відвідувачів, рейтинг, а серед інтернет-магазинів до того ж йде жорстка конкурентна боротьба за покупця.

Регулярне поповнення сайту корисною інформацією можна організувати за допомогою біржі копірайтингу – спеціального порталу з чіткою організаційною формою, де власники сайтів мають можливість купувати необхідний матеріал, а копірайтери – заробляти на статтях, відгуках і коментарях.

Як працює текстова біржа?

Замовити тексти на біржі копірайтингу можна тільки після реєстрації. Варто зазначити, що не будь-який контент, пропонований на ресурсі, є ексклюзивним. Однак замовники далеко не завжди вимагають від авторів чогось неймовірно оригінального – часто їх влаштовує добротний рерайт з високим відсотком унікальності.

біржа копірайтінга TextSale, Advego и Turbotext

Рерайтом називають текст, перероблений з іншого джерела, копірайтом – авторська праця, складений з особистого досвіду і відповідних висновків.

Звичайно текстові біржі працюють в двох основних напрямках: покупка готового контенту і написання тексту під конкретні вимоги замовника.

Переваги таких робочих майданчиків очевидні:

  1. тут замовники зустрічаються з виконавцями, а біржа контенту надає їм максимально комфортні умови взаємодії,
  2. одночасно виступаючи в ролі гаранта від шахрайства як з боку замовників, так і з боку авторів текстів.

Серед безлічі бірж копірайтингу можна виділити три найпопулярніших ресурсу – це TextSale, Advego і Turbotext.

Текстова біржа TextSale

Тут можна знайти готові роботи потрібної тематики, а також самостійно скласти замовлення на написання текстового контенту. Біржа TextSale спеціалізується на текстах для різних ресурсів: комерційних, що пропонують товари і послуги, інформаційних, рекламних і т. д.

Правда, тут не знайти унікальних зображень (доповнювати роботу фотографіями або картинками дозволяється), а також системою не передбачена форма співпраці з «пожвавленню »інтернет-ресурсів коментарями і лайками.

Автори тут заробляють, в основному, на продажу статей. Замовити тексти на біржі TextSale може будь-який замовник, проте не кожному автору доступні всі замовлення в силу певної позиції в рейтингу.

За цінової категорії ресурс можна віднести до середньостатистичним. Грошові кошти виводяться тільки на гаманець Webmoney в рублевої валюті.

Позитивні сторони:

– велика кількість готового контенту;

– стандартне комісійну винагороду;

– можливість автонаполненія сайтів якісними матеріалами;

– чіткі правила співпраці .

Недоліки біржі копірайтингу TextSale:

– не дуже зручний інтерфейс;

– частково обмежений доступ до замовлень для всіх авторів;

– робота тільки з платіжним сервісом Webmoney з питання виведення коштів.

Біржа копірайтингу Turbotext

Ресурс позиціонує себе як система зі зручним інтерфейсом. На перший погляд може здатися, що текстова біржа Turbotext більше орієнтована на замовників.

Вони не платять ніяких комісій (винагороди компанії за надання майданчика лягають на плечі авторів), можуть отримувати знижки та подарунки.

Крім того, замовники забезпечені багатим функціоналом з автоматичного експорту інформації.

Виконавці проходять багаторівневу перевірку адміністрацією. Таким чином, відсікаються неписьменні і недосвідчені автори, що сприяє підвищенню якості контенту. В цілому компанія націлена на досвідчених виконавців, при цьому оплата їх праці тут вище середніх показників ринку.

Тому замовити тексти на біржі Turbotext можна без популярної тендерної системи – в якості отриманого матеріалу можна не сумніватися. Виведення коштів здійснює щотижня сумами від 50 рублів.

Позитивні сторони:

– виведення коштів по понеділках.

– інтуїтивно зрозуміле оформлення сайту;

– різноманітність замовлень: від міні-завдань до великих текстових оглядів.

– об’єктивна рейтингова система виконавців;

– гідна оплата праці.

Недоліки біржі Turbotext:

– однобоке орієнтування на замовника.

Текстова біржа Advego

Це найстаріша біржа копірайтингу в Рунеті. Майданчик налічує понад півтора мільйона зареєстрованих користувачів, серед яких більшість складають виконавці. Тут можна замовити контент будь-якого типу: від новин і аналітики до коментарів і відгуків.

Але найбільш популярними є тексти для наповнення комерційних ресурсів:

  • інтернет-магазинів,
  • корпоративних сайтів компаній,
  • а також більш прості тексти для розкрутки веб-ресурсів в пошукових системах.

Як і на перших двох біржах, на Advego функціонує магазин статей, де за невеликі гроші можна купити не тільки тексти, а й унікальні авторські фотографії.

Біржа копірайтингу Advego постійно розвивається: якщо раніше зарахування і висновок коштів був можливий тільки з гаманців Webmoney, то зараз можна зараховувати і виводити гроші на гаманці Qiwi, Юманіте і банківські картки. Причому розрахунки проводяться як в рублях, так і в доларах, що дуже зручно для користувачів, що живуть по цілому СНГ.

Крім того, на Advego є велика база знань для новачків і кілька розділів на допомогу замовникам і виконавцям. Це дозволяє знову зареєстрованим користувачам відчувати себе максимально комфортно з перших днів роботи.

Виведення коштів проводиться за потребою, однак тут діє обмеження: мінімальна сума – не менше 5 доларів або 500 рублів.

Плюси текстової біржі Advego:

– зручне юзабіліті і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс з безліччю автоматичних підказок;

– різноманітність замовлень;

– широкий ціновий діапазон – від 2 до декількох тисяч рублів за один текст в залежності від його типу, тематики і призначення;

– наявність власного сервісу перевірки унікальності (онлайнова і декстопная версії);

– можливість поповнювати рахунок і виводити гроші в рублях або доларах.

Мінуси:

– недоступність дорогих замовлень новачкам (на біржі існує система рейтингів);

– тривалий термін виведення на будь-які гаманці, крім сервісу Webmoney, і то тільки для користувачів із початковим атестатом.

будь-яка з перерахованих бірж копірайтингу – організована система, що функціонує за ринкових умов. Для кожної сторони будь-яка умова має бути вигідним, а недоліки терпимі. Але, як то кажуть, краще самому побачити, ніж кілька разів почути, тому при виборі конкретної текстової біржі варто спиратися на власні знання, вміння і переваги.

При нестачі знань в області написання контенту варто звернути увагу на майданчик TextSale. Якщо ви хочете навчитися копірайтингу з нуля і зробити його основним заробітком, краще почати роботу на Advego. А біржа Turbotext – оптимальний вибір для досвідчених копірайтерів.

Сайт Seosprint: кращий букс для заробітку на кліках

Бізнес-ідеї для пенсіонерів ( 15 супер ідей )

Обмін валют онлайн: як обміняти ГРОШІ в Інтернеті?