Бізнес-план інтернет-проекту, як його розробити

Бізнес-план інтернет-проекту то, c чого варто почати ведення бізнесу в Інтернеті. Бізнес-план інтернет-проекту це фундамент вашого успіху.

Від того наскільки відповідально ви підходите до планування всього задуманого залежить результат всього зробленого. 90% часу йде на підготовку при запуску нового проекту.

Вся підготовча робота починається з розробки бізнес-плану вашого інтернет-проекту.

Постановка і досягнення цілей це не просто список змін, які вам належить зробити. Вам доведеться контролювати хід цих змін, щоб досягти бажаного результату.

До того, як Ви почнете розробляти бізнес-план свого інтернет-проекту саме час себе ще раз запитати:

  1. Чого Ви насправді хочете?
  2. Чому Ви вирішили будувати свій бізнес в Інтернеті?
  3. Що Ви збираєтеся просувати, пропонувати?
  4. Кому Ви це збираєтеся пропонувати?
  5. Як Ви збираєтеся це зробити?
  6. Які терміни для цього Ви визначаєте?

Перше що потрібно зробити, це поставити перед собою цілі і завдання, і накидати письмово список своїх бізнес цілей.

Найголовніша ваша мета повинна бути у Вас незмінною, для Вас обов’язково життєво важливою. Тому що буде вашим стрижнем. Буде вашим горизонтом, в напрямку якого

Ви почнете рухатися, коли збудуєте, сформулюєте і відобразіть на папері свій бізнес-план інтернет-проекту.

Поки у Вас не буде такого документа, Ви будете метушитися, кидаючись з однієї сторони в іншу, але нічого так і не досягнете. Робіть свій бізнес-план інтернет-проекту докладним і детальним. Обов’язково визначайте терміни виконання тих чи інших завдань. Контролюйте їх своєчасне виконання.

Всього, звичайно ж не передбачиш, корегуйте свій бізнес-план інтернет-проекту в ході реалізації, але обов’язково фіксуйте письмово. Дотримуйтесь йому і постійно аналізуйте прогрес, згідно наміченого графіка просування.

1. Маркетингові дослідження. 1 місяць
1) Визначення попиту на вашу послугу, продукт – 1 тиждень;

2) Вивчення головних конкурентів – 2 тижні;

3) Розробка маркетингової стратегії – 1 тиждень;

4) …

(Якщо товару / послуги ще немає, тут слід план створення таких, але це окрема тема для розмови)

2. Розробка функціональної частини проекту. 2 тижні
1) Створення структури (макета) проекту – 1 тиждень;

2) Опрацювання взаємодії між об’єктами проекту – 5 тиждень;

3) Вибір платформ та інструментів для розробки інтернет-ресурсів і т.д. – 1 день;

4) ….

3. Розробка та створення контенту. 1 місяць
1) Написання текстів статей для сайтів – 1 тиждень;

2) Створення безкоштовної поштової розсилки – 1-2 тижні;

3) Створення фото, відео, аудіо матеріалів – 1 тиждень.

4) Написання продають рекламних текстів – 1 тиждень;

5) …

4. Реалізація технічної частини. 1 місяць
1) Розробка та веб-дизайн інтернет-ресурсів;

2) Локальне тестування, налагодження і доведення;

3) Розміщення ресурсів в Мережі;

4) Роботи з пошукової оптимізації та видимості ресурсів в Мережі.

5) …

5. Просування продукту / послуги
1) Рекламна кампанія;

2) Розкрутка бренду;

3) Розвиток і корекція інтернет-ресурсів;

4) Технічний супровід продуктів.

5) …

І так далі … (цей план примітивний і представлений виключно для наочності, терміни виконання будуть в залежності від складності завдань іншими)

В кінці кожного дня, тижня, місяця підводите підсумки зробленого і головне не зупиняйтеся. Багато з нас, та й ваш покірний слуга, грішать однією згубною звичкою – залишати що-небудь на потім.

Позбавляйтеся від неї якомога швидше.

А зробити це можна, тільки взявши її під контроль і кожен раз, коли вона буде про себе давати знати, будьте з нею нещадні.

Що таке Forex — погляд на торгівлю іноземною валютою

Як розкрутити відео Тік Ток та потрапити в рекомендації

Топ-20 нових бізнес-ідей для малого бізнесу

Залишити відповідь