Бізнес-план інтернет-проекту то, c чого варто почати ведення бізнесу в Інтернеті. Бізнес-план інтернет-проекту це фундамент вашого успіху.
Від того наскільки відповідально ви підходите до планування всього задуманого залежить результат всього зробленого. 90% часу йде на підготовку при запуску нового проекту.
Вся підготовча робота починається з розробки бізнес-плану вашого інтернет-проекту.
Постановка і досягнення цілей це не просто список змін, які вам належить зробити. Вам доведеться контролювати хід цих змін, щоб досягти бажаного результату.
До того, як Ви почнете розробляти бізнес-план свого інтернет-проекту саме час себе ще раз запитати:
- Чого Ви насправді хочете?
- Чому Ви вирішили будувати свій бізнес в Інтернеті?
- Що Ви збираєтеся просувати, пропонувати?
- Кому Ви це збираєтеся пропонувати?
- Як Ви збираєтеся це зробити?
- Які терміни для цього Ви визначаєте?
Перше що потрібно зробити, це поставити перед собою цілі і завдання, і накидати письмово список своїх бізнес цілей.
Найголовніша ваша мета повинна бути у Вас незмінною, для Вас обов’язково життєво важливою. Тому що буде вашим стрижнем. Буде вашим горизонтом, в напрямку якого
Ви почнете рухатися, коли збудуєте, сформулюєте і відобразіть на папері свій бізнес-план інтернет-проекту.
Поки у Вас не буде такого документа, Ви будете метушитися, кидаючись з однієї сторони в іншу, але нічого так і не досягнете. Робіть свій бізнес-план інтернет-проекту докладним і детальним. Обов’язково визначайте терміни виконання тих чи інших завдань. Контролюйте їх своєчасне виконання.
Всього, звичайно ж не передбачиш, корегуйте свій бізнес-план інтернет-проекту в ході реалізації, але обов’язково фіксуйте письмово. Дотримуйтесь йому і постійно аналізуйте прогрес, згідно наміченого графіка просування.
1. Маркетингові дослідження. 1 місяць
1) Визначення попиту на вашу послугу, продукт – 1 тиждень;
2) Вивчення головних конкурентів – 2 тижні;
3) Розробка маркетингової стратегії – 1 тиждень;
4) …
(Якщо товару / послуги ще немає, тут слід план створення таких, але це окрема тема для розмови)
2. Розробка функціональної частини проекту. 2 тижні
1) Створення структури (макета) проекту – 1 тиждень;
2) Опрацювання взаємодії між об’єктами проекту – 5 тиждень;
3) Вибір платформ та інструментів для розробки інтернет-ресурсів і т.д. – 1 день;
4) ….
3. Розробка та створення контенту. 1 місяць
1) Написання текстів статей для сайтів – 1 тиждень;
2) Створення безкоштовної поштової розсилки – 1-2 тижні;
3) Створення фото, відео, аудіо матеріалів – 1 тиждень.
4) Написання продають рекламних текстів – 1 тиждень;
5) …
4. Реалізація технічної частини. 1 місяць
1) Розробка та веб-дизайн інтернет-ресурсів;
2) Локальне тестування, налагодження і доведення;
3) Розміщення ресурсів в Мережі;
4) Роботи з пошукової оптимізації та видимості ресурсів в Мережі.
5) …
5. Просування продукту / послуги
1) Рекламна кампанія;
2) Розкрутка бренду;
3) Розвиток і корекція інтернет-ресурсів;
4) Технічний супровід продуктів.
5) …
І так далі … (цей план примітивний і представлений виключно для наочності, терміни виконання будуть в залежності від складності завдань іншими)
В кінці кожного дня, тижня, місяця підводите підсумки зробленого і головне не зупиняйтеся. Багато з нас, та й ваш покірний слуга, грішать однією згубною звичкою – залишати що-небудь на потім.
Позбавляйтеся від неї якомога швидше.
А зробити це можна, тільки взявши її під контроль і кожен раз, коли вона буде про себе давати знати, будьте з нею нещадні.
Що таке Forex — погляд на торгівлю іноземною валютою
Як розкрутити відео Тік Ток та потрапити в рекомендації