Бізнес в Інстаграм: Топ-13 ніш для успішного старту

Що продавати на платформі Instagram? Щоб досягти успіху в електронній комерції, вам потрібні три речі: найкращі продукти для продажу, навички їх продажу та прагнення успіху.

Якщо ви налаштовані на перемогу. Ви постійно вчитеся та досліджуєте можливості Instagram, Facebook, та інші аккауни в соціальних мережах щоб налаштувати себе на успіх.

У вас розкручена бізнес сторінка в Facebook і Instagram – настав час відкрити інтернет-магазин та зайнятися тестуванням нових продуктів, створенням якісних рекламних кампаній.

Щоб дати вам початковий імпульс, пропонуємо список з 13 ідей, що продавати в Інстаграмі в 2022 році. Разом з ідеями публікуємо маркетингові рекомендації.

Що продавати в Інстаграмі

Що продавати в Інстаграмі: 13 трендових товарів 2022

1. Килимки для йоги

Одна з головних тенденцій нової моди – це домашні тренування. Найпопулярнішими видами спорту в домашніх умовах є ті, які поєднують фізичне благополуччя з психічною рівновагою, наприклад, йога. Хороший, міцний та зручний килимок необхідний для занять йогою вдома, це незамінний спортивний аксесуар, який зазвичай продається за доступною ціною. Аматори, які ведуть здоровий спосіб життя не роздумуючи, купують його. Як видно з Google Trends, починаючи з минулого року кількість запитів «килимок для йоги» різко зросли. Крім того, килимки для йоги не є технічними аксесуарами і не становлять небезпеку для людей. Вони не вимагають великих початкових вкладень. екологічно чисті, виготовляються із натуральних матеріалів. Останні моделі стають все більш популярними, на відміну від класичних моделей з ПВХ, яких багато покупців уникають через вплив на навколишнє середовище.

2. Ліжечка для домашніх тварин

Шукаєте ідеї, що продавати власникам домашніх тварин в Інтернеті? Зверніть увагу на собачу будку, вона підкорила вершину продажу. Згідно з Google Trends, спостерігається різке зростання пошукових запитів, пов’язаних із цим типом товарів. Ви можете продати її, на соціальних платформах таких , як Instagram та Facebook. Там можна створити спільноту з деякими фан-сторінками домашніх тварин, щоб отримувати переходи на свою бізнес сторінку. Коли ви співпрацюєте з фан-сторінкою, ваші продукти можуть переглядати набагато більша аудиторія; і це особливо важливо, якщо ви новачок.

3. Кухонне начиння

Незалежно від того, чи хочете ви продавати їжу в Інтернеті або просто стати хорошим шеф-кухарем вдома, кухонного начиння ніколи не буде багато. Тоді вперед за лопатками, ополониками, віночками та багатьма іншим. Щоб продавати кухонне начиння в Інтернеті, подумайте про свій блог, щоб ділитися рецептами.

4. Чохол на диван

Цей аксесуар має великий попит у тих, у кого вдома є домашні тварини або діти, а також у власників нерухомості, що здають її в оренду. Чохли для диванів та стільців – популярний товар, що допомагає підтримувати вітальню у хорошому стані; крім того, міняти чохли набагато дешевше, ніж періодично міняти дивани та крісла. Google Trends показує реальний сплеск пошукових запитів про товари, а термін «чохол для дивана» в даний час має в середньому 60 500 запитів на місяць. За оцінками експертів, у 2022 році ринок диванів та крісел становитиме 3,4 мільярда доларів.

Бізнес в Інстаграм

Без сумніву, можна сказати, що чохол для диванів та крісел – це ідеальний трендовий продукт для продажу у найближчі роки.

5. Прикраси в стилі мінімалізму

Деякі люди люблять красиві речі. А мінімалістичні прикраси – це продукти, продаж яких останніми роками різко зріс, що принесло дохід інтернет-магазинам. У глобальному масштабі Google Trends показує наявність частих та численних запитів споживачів на цей тип ювелірних виробів. Однак, незважаючи на прогнозоване річне зростання на 2% до 2023 року, насправді кількість доступних ювелірних магазинів скоротилася. А оскільки є високий ринковий попит і немає конкуренції, відкриття ювелірного інтернет-магазину може бути вигідною ідеєю для початківців і досвідчених підприємців..

Простий маркетинговий метод для посилення ювелірної присутності на ринку – це створення відеороликів з описом товарів. Відео, як правило, займає багато місця на сторінках в Instagram, що зазвичай робить публікації більш помітними. Крім того, більшість роздрібних продавців ювелірних виробів публікують лише фотографії і це дає конкурентну перевагу, якщо ви готові докласти трохи більше зусиль.

6. Коригуюча спідня білизна

Ви все ще не вирішили, що продавати в Інтернеті для успішного бізнесу в Instagram? Коригуюча спідня білизна стає однією з найактуальніших ніш для відкриття магазину. Ця товарна категорія третій рік поспіль займає лідируючі позиції щодо споживчих переваг. А до 2022 року ринок модельної спідньої білизни, як очікується, різко зросте, досягнувши обсягу продажів 5,6 мільярда. Йдеться вже не про нижню білизну, а про справжні предмети одягу. Сектор модельної нижньої білизни пропонує жінкам безліч моделей для носіння під різними сукнями або як топ. Що робить ці продукти хорошим вибором, так це їх надзвичайна універсальність. Ви можете сміливо додавати категорію до свого магазину нижньої білизни, жіночої моди чи одягу. І вам не важко знайти коригуючу білизну різних кольорів, стилів і розмірів, щоб задовольнити різні потреби клієнтів.

7. Рюкзаки

Ці вироби завжди були товаром, що найбільше продається. Але останнім часом статистика показує сплеск онлайн-продажів. За показниками Google Trends, обсяг пошуку за рік зріс. На даний час щомісячний пошук складає 18 100 запитів на запит «жіночі рюкзаки», 9900 запитів на запит «чоловічі рюкзаки» та 2900 запитів на запит «чоловічі шкіряні рюкзаки». За оцінками експертів, у глобальному масштабі до 2025 року обсяг продажу рюкзаків досягне 19,8 мільярда доларів. Коротше кажучи, якщо ви не знаєте, що продавати, знайте, що це буде модний продукт у найближчі роки. Рюкзаки використовують дорослі чоловіки та жінки, а також студенти різного віку.

Якщо ви хочете продавати дитячі рюкзаки, ваші маркетингові рекламні кампанії мають бути націлені на батьків, ідеальний варіант – це соціальні мережі: Facebook, Instagram. Якщо ви плануєте запустити продукт у продаж до відкриття навчального року, ви можете отримати сплеск продажу. Попит на рюкзаки для дорослих, які не ходять до школи, не так схильний до сезонних зльотів і падінь. Отже, якщо ви шукаєте цілорічний товарний тренд, цей ринок чудовий вибір.

8. Товари для домашнього офісу

З минулого року робота вдома стала нормою, і напевно ця тенденція збережеться на довго. Щоб адаптуватися до нової тенденції, професіонали у всьому світі потребують товарів для домашнього офісу більше, ніж будь-коли. Це можуть бути столи, стільці, підставки для ноутбуків та інше.

9. Настільні ігри

У порівнянні з минулим, сьогодні люди схильні проводити більше часу вдома, часто в компанії близьких родичів або друзів, і веселитися разом, не відриваючи очі від екрану, немає нічого кращого за хорошу настільну гру. Є види ігор, які придатні для дітей та дорослих, досвідчених гравців та новачків. З минулого року попит різко зріс і навіть пошук у Google, схоже, демонструє відновлення інтересу до настільних ігор.

10. Спортивний і домашній одяг

У моді тенденції постійно змінюються. Але одна з модних тенденцій, яка не зникне – це спортивний одяг. Це такий вид одягу, який потрібно носити в приміщенні або на вулиці, а не в тренажерному залі. У цій категорії ви можете продавати різні товари: толстовки, спортивні штани, спортивні бюстгальтери, майки, пов’язки на голову, взуття. Зазвичай жінки віком від 18 до 34 років є покупцями для спортивного відпочинку. Тому візуальні платформи, такі як Facebook та Instagram є ідеальними майданчиками для продажу.

11. Сітчасті кросівки

Кросівки з тканини з сітчастим малюнком перейшли з категорії спортивного взуття до категорії повсякденного взуття. Сітчасте взуття для жінок та чоловіків було бестселером протягом двох років і буде модним товаром у 2022 році.

12. Іграшки

Наприкінці 2019 року ринок іграшок оцінювався майже в 100 мільярдів доларів, а в першій половині 2021 року спостерігалося вибухове зростання. Асортимент продукції включає фігурки, хобі та предмети для малювання, конструктори, ляльки, ігри та пазли, іграшки для немовлят та дітей, плюшеві іграшки, мініатюрні копії автомобілів, а також іграшки для активного відпочинку та спортивні іграшки.

Instagram

Наприклад, іграшки, які заохочують читання, і іграшки, що літають, такі як дрони або літаки, зросли на 294%. Іграшки ідеально підходять для відволікання дітей поки батьки працюють вдома. При середньому 1,8 мільйона запитів на місяць на запит «іграшки» вони залишаться одним з кращих продуктів для продажу в Інтернеті для успішного бізнесу в Instagram в найближчі роки.

13. Ручки та олівці.

В останні роки знову набуте захоплення рукописом і малюванням відіграло ключову роль у підвищенні інтересу покупців до канцелярських товарів, таких як ручки та олівці. На цьому ринку вартістю 21 мільярд доларів можна зосередитися на кількох нішах:

Студенти. Незвичайні кольорові олівці та ручки викликають інтерес дітей та студентів.

Художники. Продукти різних відтінків користуються популярністю у креативщиків.

Розкішні ручки. Бренди елітних ручок приваблюють групи з високим доходом своїм оздобленням і дизайнерським зовнішнім виглядом.

Пошуковий запит «ручки» генерує 673 000 запитів на місяць, при цьому пов’язані терміни «авторучки» призводять до 201 000 пошуків на місяць, а «ручки Parker» – до 165 000 пошуків на місяць. Крім того, «олівці» генерують 550 000 запитів на місяць. Завдяки високому ринковому попиту та низьким інвестиціям, необхідним для отримання продукту, ручки та олівці є одними з найкращих продуктів для продажу в Інстаграмі у 2022 році.

Резюме

В статті приведено лише декілька ідей про те, що продавати в Інтернеті для успішного бізнесу в Instagram в 2022 році. Кращі місця для пошуку нових продуктів для продажу – це соціальні мережі. Слідкуйте за сторінками впливових осіб і шукайте хештеги, які стосуються вашої ніші. Проаналізуйте, які продукти найбільш популярні на таких веб-сайтах, як Amazon, eBay або AliExpress.

Вивчайте відгуки користувачів нішевих магазинів, щоб ідентифікувати запити та знайти ідеї для нових продуктів для продажу.

Звичайно, пошук кращих товарів для продажу не означає автоматичного збагачення. Щоб отримати безпечний дохід в Інтернеті, ви повинні розуміти, як продавати ці популярні продукти. Необхідно впроваджувати нові маркетингові стратегії. Подумайте про свій професіоналізм та з’ясуйте, де ви можете його підвищити.

Гроші на депозит: в який банк краще покласти

Як заробити на копірайтингу — покрокова інструкція

Інвестування: як почати інвестувати: покрокова інструкція