Блогінг – це тренд № 1 по заробітку в Інтернеті

Блогінг дуже швидко став прибутковим джерелом доходу для багатьох фрілансерів. Щодня з’являються все нові блоги. Дивує різноманітність тематик: статті можуть зачіпати і щоденне життя, і нововведення світу моди, і сільське господарство, і загадки непізнаного. У кожної струменя свій унікальний читач.

Малий бізнес не проти блогерів, які в змозі створити постійний приплив трафіку на їх сайти. Блоггерской мережі хотіли б залучити авторів, які можуть підтримувати появу свіжих цікавих новин.

Навіть деякі традиційні публікатори, вітають творіння інших блогерів, оскільки, таким чином, під час відсутності статей власника сайту постійно з’являється хороший контент.

Цей дивовижний попит може означати непоганий прибуток для блогерів з солідним портфоліо. Якщо Ви створюєте цікаві статті для свого блогу, так чому ж не використовувати свій талант на благо інших, за гроші, зрозуміло.

Думаючи про про процес пошуку власником сайту відповідного блогера, напрошуються висновки, що існує одна вирішальна річ, яку клієнти раді бачити у блогера. Це – наявність власного блогу, заповненого цікавим авторським контентом.

Безумовно, роботодавці можуть попросити “блогера за наймом” показати своє резюме, але наявність резюме аж ніяк не може бути повним показником письменницьких здібностей, а головне – вміння створювати статті, що приносять трафік. Маючи власний веб-ресурс, який шукає постійну роботу блогер, завжди виграє.

Що шукають замовники в веб-ресурсі “блогера за наймом”?

В першу чергу, замовники хочуть побачити, що блогер має досвід написання статей на замовлення, може показати у вигідному світлі персональний блог і допомогти його власнику збільшити свої позиції.

Пропоную публіці список пунктів, які можуть зацікавити замовника при погляді на блог “найманця”:

Регулярність появи нових публікацій.

Для замовника дуже важливо бути впевненим, що блогер зможе дотримуватися графіка. А найголовніше – нові цікаві ідеї для статей будуть приходити до нього регулярно!

Взаємодія з читачем.

Читачі блога повинні повертатися. Це легко перевірити, вивчивши коментарі. Якщо блогер відповідає на питання, в статтях присутні дискусії, то значить: посетителей торкнулася піднята тема, а отже збільшується ймовірність їх повернення.

Трафік на блозі.

Кожен блог повинен приносити трафік, або виходить, він не цікавий оточуючим. Замовнику необхідно бачити наявність трафіку, переважно понад 100 читачів. Для більшості людей перші 100 читачів, це відвідувачі Вашого соціального кола. А роботодавцю хочеться бути впевненим, що Вашим блогом цікавляться не тільки Ваші рідні та друзі, а й інші люди.

Маленькі хитрощі зможуть показати Ваш трафік і переконати замовника: це кількість коментарів, передплатників – дані показники обов’язково мають бути присутні на блозі.

Як піднести у вигідному світлі власний блог?

Вашого блогу зовсім не обов’язково бути досконалим, щоб переконати замовника співпрацювати з Вами. Хоча, з іншого боку, красива упаковка завжди запорука позитивного враження.

Найпростішим і доступним важелем переконання є власне доменне ім’я. Якщо Ви не в змозі забезпечити своєму блогу домен, але відразу закрадаються сумніви про Ваш професіоналізм. А значить, в разі замовлення у Вас нових статей, їх вартість буде занижена.

Публікація посилань на свої роботи на інших веб-ресурсах, наприклад, в гостьових постах або каталогах статей. Такий крок допоможе підвищити рейтинг Вашого блогу, а значить, і поліпшити Вашу “рекламу в блозі”.

Оскільки замовник думає: якщо Ваші статті публікуються на чужих сайтах, значить Ви гідний автор.

Все вищевикладене веде до того, щоб розглядати свій блог як своє портфоліо, якщо Ви хочете складати пости для інших блогів. Не важливо, якої спрямованості Ваш власний сайт, він повинен бути зразковим показником Вашого вміння і Ваших “блоггерскіх” здібностей.

Працювати самостійно чи делагувати : що вибрати?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *