Чому сайт не продає ? Потрібно перевірити ці 10 помилок

Бізнес-сайт лежить в основі будь-яких зусиль з цифрового маркетингу. Тут компанії створюють або руйнують репутацію. Сплануйте добре, і ви позбудетеся від безлічі труднощів через неякісне користувацького досвіду. Кінцевий результат: ви можете перетворити свій сайт в дійну корову по залученню потенційних клієнтів.

«Веб-сайти просувають вас 24/7: жоден співробітник не буде цього робити». – Пол Куксон

Чи готові копнути глибше і зрозуміти, що може відвернути потенційних клієнтів?

Ось деякі поширені проблеми і способи їх уникнути:

1. Неструктурована інформація

Більшість відвідувачів сайту приходять сюди з певною метою. Вони або хочуть отримати відповідь на своє питання, або дізнатися про продукт, або здійснити покупку.

Якщо їм важко знайти щось, вони йдуть. Це не сприятлива ситуація для бізнесу, правда? Дуже важливо добре спланувати потік веб-сайту, перш ніж він перейде в дизайн.

Беручи до уваги потреби користувачів, важливо розміщувати веб-сторінки в порядку убування їх важливості. Легше знайти релевантну інформацію в ієрархічній структурі, яка направляє користувачів від однієї сторінки до іншої.

2. Чи не оптимізований для мобільних пристроїв

Дослідження Statista показує, що більше половини всього світового трафіку веб-сайтів доводиться на мобільні пристрої. Якщо веб-сайт не готовий для мобільних пристроїв, він неминуче втратить частину цінного трафіку і клієнтів на користь конкурентів.

3. Повільне завантаження

Швидкість сайту є невід’ємною частиною загального користувацького досвіду. Краще не мати веб-сайт, ніж мати млявий, який переконує користувачів ніколи не повертатися.

Website creative
Website creative plan development with drawn sketch in the design studio.

* 79% інтернет-покупців, у яких проблеми з продуктивністю веб-сайту, кажуть, що вони не повернуться на сайт, щоб зробити нову покупку.

У Google «Оновлення швидкості», в якому швидкість завантаження стала фактором ранжирування в мобільному пошуку. Ідеальна швидкість завантаження сторінки – 3 секунди або швидше.

Ось кілька основних порад по оптимізації швидкості вашого сайту:

  1. 1. Використовуйте оновлений звіт про швидкість завантаження сторінок. Google рекомендує веб-майстрам використовувати інструмент Lighthouse для перевірки і усунення проблем зі швидкістю завантаження.
  2. 2. Оптимізація зображення: важкі зображення – часта причина повільного завантаження. Ви можете використовувати онлайн-оптимізатор зображень для стиснення зображень до 200 КБ.
  3. 3. Веб-хостинг: неякісний веб-хостинг – велика причина низької продуктивності сайту. При відвідуванні сайту користувач звертається до файлів з віддаленого сервера. Файли будуть завантажуватися зі швидкістю сервера, яка залежить від якості послуг хостингу веб-сайтів.

Швидкість сторінки – це фактор ранжування, компонент досвіду, критичний аспект загальної продуктивності сайту.

4. Немає призову до дії

Сайт без заклику до дії – це дорога без дорожніх знаків. Кнопки CTA стратегічно розміщені, щоб направляти користувачів на певні цільові сторінки, де вони можуть виконати бажану дію, наприклад заповнити контактну форму.

Для бізнес-сайту практично неможливо генерувати потенційних клієнтів або продажу без відповідних кнопок CTA.

CTA завершують комунікаційні повідомлення веб-сайту, граючи більшу роль у перетворенні відвідувачів в потенційних клієнтів.

5. Сторінки помилок

Ви коли-небудь бачили веб-сторінку з повідомленням «помилка 404» або «ця сторінка не існує». Сторінка 404 – найпоширеніша помилка веб-сторінки.

Це неприємно ні для користувача, ні для бізнесу. Проблеми зі сторінками досить поширені, але добре, якщо ви можете їх швидко вирішити. Регулярні перевірки веб-сайтів можуть допомогти відстежити такі невідповідності.

Хороший спосіб виправити сторінки з помилками – перенаправити їх на відповідні сторінки сайту. Іншою альтернативою є змінити вміст цих сторінок для взаємодії з користувачами.

6. Захаращений макет

Інтернет – це какофонія інформації, в той час як у користувачів мало уваги. Не варто викладати на своєму веб-сайті цілий тезу про свій бізнес. Що вам потрібно, так це чистий презентабельний дизайн з великою кількістю білого простору.

7. Непослідовний дизайн

Непослідовний дизайн збиває відвідувачів з пантелику і змушує втрачати інтерес. Уявіть, наприклад, сайт з різними шрифтами на кожній сторінці, або що-небудь з недоречними елементами меню, логотипом і квітами? Все це досить абсурдно, правда?

Правильний дизайн відображає синергію всіх сторінок сайту. Він каже одним голосом, забезпечуючи візуальний комфорт і резонанс для користувачів. Погана верстка – одне з явних перешкод для вашого сайту і вашого бренду.

8. Чи не посилається на соціальні сторінки

Ще одна божевільна помилка – з інтегрувати свій сайт в соціальні мережі. Кнопки соціальних мереж надають відвідувачам легкий доступ до бізнес-сторінок на таких каналах, як Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube і т.д.

Одним з аспектів соціальної інтеграції є кнопки спільного використання. Ці значки, розміщені під вмістом блогу, дозволяють користувачам ділитися фрагментами вмісту в своїх соціальних профілях. Ця функція спрощує обмін контентом, допомагаючи розширити його охоплення.

Багато компаній дозволяють користувачам входити в систему, використовуючи свої соціальні профілі. Це робить процес реєстрації більш простим і зручним. Зв’язування платформ соціальних мереж – важлива стратегія для збільшення числа передплатників, зміцнення довіри і проведення інтегрованих кампаній.

9. Відсутні контактні дані

Відвідувачі веб-сайту задають безліч питань: запити про продукти, усунення неполадок, відгуки і т. Д. Якщо немає контактного номера або адреси електронної пошти, у них не буде іншого виходу, крім як піти і пошукати альтернативи.

10. Немає лід-магнітів

Веб-сайт – це справжня скарбниця кваліфікованих бізнес-лідерів, але якщо не копати глибше, нічого не вийде. Більшість відвідувачів сайту побоюються повідомляти свої контактні дані.

Халява – хороший спосіб зав’язати стосунки і заробити собі контакт.

Кращий спосіб – почати роздачу лід-магнітів: електронні книги, офіційні документи, звіти, відеокурси, шаблони, керівництва, оригінальні дослідження та ін.

Бездоганна стратегія веб-сайту – запорука успіху в бізнесі. Краще спланувати свій сайт і мати всі ці функції, ніж шкодувати про поганих результатах.

Відмінний досвід не тільки обіцяє більш високий рейтинг в пошуковій мережі, але і закладає основу для перетворення вашого бізнесу в відомий бренд.

ТОП 15 ідей з чого почати заробіток в інтернеті в 2021 році

Як почати вести блог — список з 9 рекомендованих заходів

10 способів дізнатися, чи потрібен Вам ремонт ноутбука

Коментарі 1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *