Чи можна заробити на кулінарному блозі

Комусь може здатися, що ведення кулінарного блогу є несерйозною справою, але це не так. Ведення кулінарного блогу може стати не лише цікавим, а й вигідним заняттям для тих, хто любить готувати.

Як заробити на кулінарному блозі?

Чи можна заробити на кулінарному блозі

Почнемо з того, що цей блог потрібно створити, крім того, необхідно добре попрацювати над його дизайном, а для цього можна скористатися послугами фахівців. Колірне оформлення блогу має бути м’яким, він не повинен впадати у вічі.

Фон кулінарного блогу має бути спокійним та однотонним, а акцент потрібно зробити на цікаві рецепти та тематичні фотографії.

Хотілося б окремо поговорити про фотографії для кулінарного блогу, оскільки ця тема також дуже важлива. Можна домовитися з іншими кулінарами-початківцями, які не тільки люблять готувати, але й фотографують весь процес приготування страв, а також остаточний результат. Можна домовитися з такими кулінарами та купувати у них не лише рецепти, а й унікальні фотографії.

Тим, хто не хоче на це витрачати зайві гроші, рекомендується самостійно робити фотографії, але потрібно пам’ятати про те, що весь посуд, в якому планується готувати їжу, має виглядати естетично, на тарілках не повинно бути сколів або подряпин, якихось потертостей. Потрібно також заздалегідь придбати для цієї мети однотонну скатертину світлого кольору і використовувати її спеціально для кулінарних фотосесій.

  1. Всі продукти теж повинні виглядати естетично, на фото не повинно бути картоплі з плямами або фруктів, що підгнили, пожовклої зелені, а вид приготовленої страви повинен моментально викликати апетит.
  2. Рецепт повинен бути зрозумілим і покроковим, а текст повинен відповідати фотографіям, щоб користувачі могли порівнювати як процес приготування їжі, а й могли бачити, як має виглядати страву зрештою.

Потрібно розуміти, що якщо користувачеві сподобається рецепт, він обов’язково загляне в блог наступного разу, можливо, навіть порекомендує його іншим користувачам або своїм друзям, або рідним, у цьому випадку аудиторія збільшиться ще на кілька людей.

Природно, що більше відвідувачів відвідає сайт, то швидше можна буде підключити монетизацію.

Фотографії для кулінарного блогу повинні бути якісними та чіткими, можна встановити також для зручності лічильник калорій, користувачі обов’язково оцінять таку турботу з боку блогера.

Для того щоб інтерес користувачів не згасав, а також для того, щоб вони частіше відвідували блог, потрібно регулярно додавати нові, прості та оригінальні рецепти.

Після створення кулінарного блогу необхідно відразу ж зайнятися його просуванням та розкруткою, якщо є зайві кошти, то можна скористатися послугами професіоналів.

Не варто боятися цін, тому що вартість послуг з розкрутки, а також просування блогу можуть виявитися не такими вже й високими, як це може здатися з самого початку.

Більше того, у багатьох фахівців є різні послуги з розкручування, з яких можна вибрати відповідний. Перевага використання послуг професіонала полягає в тому, що блог просувається і розкручується досить швидко, аудиторія збільшується також швидко, а це означає, що можна буде незабаром підключити монетизацію.

Згодом ті гроші, які були витрачені на послуги фахівців з розкручування, обов’язково повернуться з лишком, але якщо немає зайвих коштів, то просуванням блогу можна зайнятися і самостійно.

Необхідно розуміти, що самостійна розкрутка кулінарного блогу займе більше часу, зате гроші будуть заощаджені. Найідеальнішим способом просування є постійне поповнення блогу новою та корисною інформацією, в даному випадку йдеться про рецепти.

Необхідний контент має бути не тільки цікавим, а й унікальним, тому доведеться витрачати час на написання рецептів. Якщо часу на це немає, можна придбати готові рецепти у фрілансерів, які займаються кулінарною тематикою. Якщо необхідні конкретні рецепти, то можна зробити фрілансеру та індивідуальне замовлення, наприклад.

Можна залучити користувачів не лише кулінарними рецептами, а й статтями про користь та шкоду якихось продуктів.

Ті, хто користується соціальними мережами, а також ті, хто активно спілкується з іншими користувачами на форумах, можуть також додати посилання на блог на цих майданчиках.

Хотілося б звернути увагу, що для правильного позиціонування кулінарного блогу бажано вибирати тільки вузький напрямок. Так, наприклад, можна створити блог із веганськими рецептами. Такий вузькотематичний блог обов’язково залучить постійно та цільову аудиторію. Не варто писати в блозі всі рецепти поспіль, потрібно вибрати якусь свою нішу, якою б маленькою вона не була.

Потрібно також розуміти, що доведеться писати лише ті рецепти, які стосуються обраної тематики.

Тому необхідно задати собі питання про те, чи зможете ви тривалий час писати статті і рецепти на якусь одну тему.

Як знайти роботу в Польщі без посередників

Робота в Польщі для сімейних пар

Як продати прикраси ручної роботи в Інтернеті