Де найкраще рекламувати інтернет-магазин?

Розкрутка інтернет-магазину – з чого почати, на що звернути увагу? Це лише деякі з питань, які ставить перед собою кожен підприємець, який володіє інтернет-магазином. Кожна людина, провідний бізнес, хоче, щоб його послуги користувалися популярністю.

В Інтернеті мільйони магазинів, і кожен з них хотів би мати якомога більше покупців. Якщо потрібен трафік в інтернет-магазині, слід звертати на нього увагу, і кращий спосіб зробити це, звичайно ж, – реклама.

Ефект від реклами не проявиться відразу. Сайт повинен стати видимим для пошукових систем, він повинен відповідати певним стандартам, які зроблять його лідером в списку пошуку.

Ефект від просування послуг, пропонованих інтернет-магазином, буде помітний лише через деякий час, тому потрібно набратися терпіння.

З чого почати рекламу і на що звернути увагу?

Перш за все, потрібно подумати, яка цільова група пропонованих послуг? Тут треба звертати увагу на вік, стать або навіть кращий спосіб життя потенційних клієнтів.

Де рекламувати інтернет-магазин
Business people analyzing financial charts on computers. Analysis, management, technology concept. Vector illustration can be used for topics like business, analytics, finance

Звичайно, товари, пропоновані магазином, можуть бути орієнтовані на набагато ширшу аудиторію. Однак точне визначення того, на кого необхідно націлити свої послуги, значно полегшить рекламу та інвестування коштів в кампанію.

Інший аспект – визначення ідентичності бренду. Тут необхідно пов’язати магазин з одержувачами. З чим може асоціюватися інтернет-магазин? Все залежить від його власника.

Діяльність може бути пов’язана з низькими цінами, швидкими термінами доставки замовленої продукції, з речами, які не поширені і які важко дістати в нашій країні, або з продуктами вищої якості. Тому необхідно засновувати свої дії на цьому.

Приймаючи рішення про запуск рекламної кампанії, варто встановити цілі просування. Першим кроком, особливо на початку управління магазином, буде інформування потенційних клієнтів про магазин.

Потрібно буде заручитися їхньою довірою, завдяки чому вони повернуться і скористаються послугами магазину.

Завоювання довіри призведе до того, що покупці будуть рекомендувати магазин своїм друзям або людям в соціальних мережах, які шукають товари з тієї області, з якої працює даний магазин.

Тільки пізніше можна приступити до просування конкретних товарів. Після визначення ключового припущення кампанії потрібно буде визначити конкретні цілі рекламної кампанії. Головна мета – збільшити відвідуваність сайту або зосередитися на продажу певного продукту.

Найважливішим питанням в просуванні інтернет-магазину є бюджет – скільки його власник виділить на кампанію. Високий бюджет призведе до частого показу реклами. Завдяки цьому її побачить велика кількість користувачів, які, натхнені такою кампанією, відвідають даний магазин.

Просування інтернет-магазину: як це зробити?

Просування сайту може відбуватися за допомогою декількох інструментів. Отже, що використовувати для досягнення найкращих результатів і збільшення не тільки відвідуваності інтернет-магазину, але і збільшення доходу?

Перший і основний спосіб просування – це реклама Google Ads. Кожен інтернет-користувач користується пошуковою системою Google, тому вона пропонує найбільші можливості для просування магазину.

Просування інтернет-магазину
Business people discussing issues in office and big QR code. Identification, workflow, analytics concept. Vector illustration can be used for topics like business, finance, analysis

Тізерна реклама – відмінний спосіб заробити

Як шукати клієнтів в Інтернеті ( способи та площадки )

Поради для ефективної реклами в Facebook в 2021 році?

Рекламні посилання – одне з найважливіших просувань послуг в Google. Користувачі шукають товари, вводячи задану фразу в пошуковій системі, і найчастіше переходять по першим посиланнях.

Під ними знаходяться рекламні посилання, які збільшують ймовірність того, що клієнт вибере цю адресу і перевірить, що йому можуть тут запропонувати.

Google Покупки стали дуже популярними останнім часом. Це частина сторінки, яка відображає товари з фотографіями і цінами над результатами пошуку. Пропозиція в цій частині сайту легко доступно, і є велика ймовірність, що потенційний покупець вибере пропозицію з магазину і зробить покупку.

Google Ads також пропонує відображення зовнішньої реклами, яка буде з’являтися на різних типах порталів.

Якщо в минулому користувачі зазвичай використовували програми блокування реклами, сьогодні на сайтах використовується програмне забезпечення, яке запобігає цьому, і використання рекламних банерів дає дуже хороші результати.

Ще один формат зовнішньої реклами – ще більш ефективний ремаркетинг.

Рекламні оголошення ремаркетингу показують одержувачам персоналізовану рекламу, в якій показані, наприклад, товари, які вони переглядали раніше.

Таким чином, покупець весь час тримає в голові раніше переглянутий товар і висока ймовірність, що він остаточно вирішиться на його придбання.

Використання Google Реклами може дати дуже гарні результати. Однак слід пам’ятати, що погано проведена рекламна кампанія Google Ads також може завдати великої шкоди, тому з рекламою повинні займатися професіонали.

Соціальні мережі – найкраще місце для реклами?

В даний час соціальні мережі – найпопулярніше місце в Інтернеті. Тому, якщо зважитися на рекламу в електронній комерції, реклама повинна з’являтися на двох основних порталах – Facebook і Instagram.

Соціальні мережі - найкраще місце для реклами
Business strategy and analytics design concept. Colleagues discussing project on dashboard monitor. Brainstorming team. Flat vector illustration

На обох веб-сайтах потрібно створити фан-сторінку магазину і регулярно розміщувати на ній повідомлення, пов’язані з товарами. Це дозволить створити певну групу користувачів, на яких буде націлена реклама.

Instagram – це частина Facebook, яка пропонує розвинену форму реклами. Можна просувати повідомлення, які будуть відображатися для певної аудиторії, рекламу товарів, які відображаються аналогічно “Google Покупкам”, рекламу у вигляді відеоматеріалів або простих банерних рекламних оголошень.

Реклама в Facebook – дуже важливий аспект і може бути ефективним, але її слід розглядати як доповнення до рекламної кампанії, що проводиться з використанням Google Ads.

Види сучасної реклами в Інтернеті

Картка для виплат від Приватбанку: оформлення і використання

Як заробити гроші в Інтернеті ( 43 перевірені способи )