Clubhouse – це голосовий додаток для соціальних мереж

У блоці соціальних мереж з’явився новий дитина, і це викликає великі хвилювання. Йому менше року, але він вже оцінюється в 1 мільярд доларів, і венчурні капіталісти рвуться інвестувати.

Новачок-Clubhouse, соціальна платформа, побудована навколо “drop-in audio chat”. Завдяки ефемерним голосовим розмов в реальному часі, які будь-який користувач може слухати і ніхто не може записувати, додаток тільки для запрошень зібрало легіон гучних шанувальників і близько двох мільйонів користувачів.

Clubhouse

Clubhouse – соціальна мережа, яка заснована на голосовому спілкуванні. Додаток було запущено в 2020 році розробниками програмного забезпечення Alpha Exploration Co. Станом на грудень 2020 року його оцінювалося майже в 100 мільйонів доларів. 21 січня 2021 року оцінка склала один мільярд доларів США.

Пандемія коронавируса, можливо, створила ідеальні умови для процвітання клубу: орди людей, ізольованих блокуваннями або міркуваннями безпеки, відчайдушно потребують соціальних зв’язках. Текстові соціальні мережі-це прекрасно, але голос-природна альтернатива.

Після недавнього вливання готівки клуб планує розширитися. Ось через що весь сир-бор.

додаток Clubhouse

Досвід має вирішальне значення.

Що відбувається всередині Клубу

Користувачі можуть стежити за іншими користувачами або важливими їх темами, а також вступати в тематичні “клуби”. Потім вони отримують доступ до цілого ряду чатів, присвячених різним темам, багато з яких дуже добре налаштовані на дух часу.
Номери бувають всіх розмірів.

У деяких є тільки кілька людей, які спілкуються неофіційно. Інші можуть містити сотні або навіть тисячі людей, які слухають групу експертів, можливо, політика, знаменитість або бізнес-лідера.

Решта в кімнаті видно, і ви можете викликати їх профілі, доповнені списком тих, за ким вони йдуть.

Алгоритм Clubhouse враховує все це при виборі контенту.

Якщо ви хочете щось сказати, підніміть руку, і власник кімнати дасть вам право говорити. Ви навіть можете аплодувати оратору, швидко натиснувши кнопку mute / unmute.

Все це відбувається тільки в аудіо. У кращому випадку це схоже на підслуховування захоплюючого розмови – з можливістю приєднатися, якщо вам є що додати.
Багато ранніх користувачі марили тим, як їм це подобається.

Одна з причин популярності Clubhouse полягає в тому, що аудіо може відчувати себе набагато більш інтимним і “живим”, ніж текстові соціальні мережі. Люди часто вважають за краще говорити і слухати, а не користуватися клавіатурою.

Соціальний статус

За своє коротке життя Клубний будинок придбав завидну соціальну привабливість. В даний час єдиний спосіб отримати доступ до додатка-це отримати запрошення від існуючого користувача.

З моменту своєї первісної популярності серед інвесторів Кремнієвої долини Clubhouse привернув значну кількість громадських діячів, включаючи Опру Уїнфрі, Ілона Маска і Дрейка.

Ви також знайдете експертів з глибокими знаннями предметної області, політиків з політикою, яку потрібно відстоювати, і знаменитостей, які розповідають про свої останні проектах.

Добре відомі користувачі, подібні цим, були головною візитною карткою, а відносна рідкість запрошень додавала відчуття ексклюзивності.

Кімнати в Клубному домі тимчасові. Коли збори закінчується, кімната зникає, і будь-яка дискусія зникає назавжди. І записати дискусію не представляється можливим.
Тимчасовий характер кімнат може допомогти зупинити формування “луна-камер соціальних мереж”, де люди піддаються впливу тільки тих, з ким вони вже згодні.

Тільки на запрошення

З членством тільки на запрошення, принаймні зараз, є два способи приєднатися. Перший-за особистим запрошенням одного, який вже є членом клубу.

В іншому випадку ви можете завантажити додаток і зарезервувати ім’я користувача, щоб потрапити в список очікування.

Якщо ви зробите це, будь-хто, кого ви знаєте, хто вже є членом, може бути повідомлений – і якщо це станеться, вони можуть впустити вас.

Clubhouse в даний час доступний тільки на пристроях Apple. Фірма заявила про свій намір випустити версію Android в найближчому майбутньому.

Що у нас по заробітку цього додатку?

Новачок в соціальних мережах недавно отримав новий раунд фінансування в розмірі близько 100 мільйонів доларів США. Плани на майбутнє включають в себе відкритість для широкої публіки і можливість платити творцям контенту.

Фірма розглядає три види отримання доходу:

  1. чайові,
  2. продаж квитків
  3. та підписка.

Як все це буде поєднуватися, ще належить вирішити. Їх нинішня база користувачів, що налічує близько 2 мільйонів чоловік, швидше за все, буде експоненціально зростати. (Для порівняння, Facebook наближається до 3 мільярдів користувачів, і навіть Twitter може похвалитися більш ніж 300 мільйонами.)

Інтуїтивна прозорливість

Історія інновацій відзначена людьми, що створюють випадкові зв’язки. Зустріч з потрібною людиною в потрібний час незапланованим чином. Такі зв’язки не можуть бути зроблені на вимогу, але ви можете створити правильні умови для того, щоб вони відбувалися спонтанно.

Правила застосування намагаються зробити так, щоб розмови ефективно не записувалися:

Ви не маєте права транскрибувати, записувати або іншим чином відтворювати і / або ділитися інформацією, отриманою в клубі, без попереднього дозволу.

Це заохочує спонтанність і невимушені, невимушені розмови, але критики кажуть, що це також створює простір для жінконенависництва і расизму. У міру зростання мережі клубних будинків вона буде стикатися з проблемами прозорості та модерації контенту, як ті, з якими стикаються такі компанії, як Facebook і YouTube.

Голосові мережі, такі як Clubhouse і нова функція Twitter Spaces, добре підходять для створення правильних умов для цих випадкових сполук – на краще чи на гірше.

Джерело: https://www.infomagaz.xyz/prilozhenie-clubhouse/

Онлайн дохід: 17 способів заробити в Інтернеті прямо зараз

Популярні хештеги для Тік Ток ( актуальні на 2021 рік )

100 підписників + 50 лайків Інстаграм і Tik Tok безкоштовно

Топ 6 прогнозів цін на біткоЇни в 2021 році

Коментарі 16

  • […] Clubhouse — це голосовий додаток для соціальних мереж […]

  • […] Clubhouse — це голосовий додаток для соціальних мереж […]

  • ClubHouse уже в Україні. Що це таке?

    Якщо коротко – це нова соціальна мережа. Де ви можете створювати чи брати участь в обговореннях. Усе тільки в аудіо форматі. І тільки в живу.

    Такий собі мікс подкастів та живого спілкування.

    Ви можете обговорювати ідеї і стрибати між різними кімнатами.

    Даній компаній уже прогнозують оцінку в понад мільярд американських гривень. Чи навіть 10. Точно не пам’ятаю.

    Мережа крута тим – що ви можете поспілкуватись з лідерами думок на відстані одного кліку.

    Зареєструватись в Clubhouse можна тільки по запрошенню і тільки з Iphone.

  • […] Clubhouse — це голосовий додаток для соціальних мереж […]

  • Як запросити друзів в кімнату * ПІНГ *?

    Припустимо, ви потрапили в дуже цікаву кімнату, змушує задуматися. Останнє оновлення каналу CH дозволяє вам натиснути кнопку ping [ «+»] в нижній частині кімнати, після чого ви побачите можливість поділитися посиланням зі своїми передплатниками, друзями або навіть опублікувати її в групових чатах WhatsApp.

  • Як плескати?

    Ви знаєте, як в театрі, коли ви повинні клацати мишею, в Clubhouse ви можете вимкнути і включити кнопку мікрофона, коли ви виступаєте на віртуальній сцені. В результаті кнопка відключення звуку почне блимати, і ви зможете надати підтримку тому, хто говорить, не порушуючи обговорення.

    Коли ви можете втратити смайли для вечірки?

    Якщо ви новачок, Clubhouse хоче, щоб про це знали всі! У вас буде маленька вечірка у вигляді емодзі до тижня, тому що ніщо не кричить новому дитині в класі, як красивий значок аксесуара поруч з вашим аватаром, вірно?

  • Як приєднатися до кімнати?

    Кімнати на вашій домашній сторінці будуть відкриті для вас. Не хвилюйтеся, вас будуть відключати, якщо вас не запросять на сцену. Як тільки ви опинитеся всередині, ви можете натиснути «підняти руку», «попросити виступити» або просто піти далі і включити себе, це ваш шанс сяяти, тому, якщо ви перебуваєте на сцені з тіткою Опрою або співаєте від душі в Перед співробітниками лейбла переконайтеся , що звук хороший, і на задньому плані не надто багато дітей, що плачуть. Ви також можете отримати доступ до кімнати, клацнувши повідомляти про спроби вас «пінг» один. Коли прийде час, просто натисніть кнопку «тихо піти».

  • Як створити кімнату?

    Будь-який користувач програми може відкрити свою власну кімнату, де ви будете початковим провідним, але потім можете призначити привілеї ведучого іншим виступаючим на сцені.

    Якщо ви виберете «Додати тему», вам буде запропоновано вибрати між тим, щоб зробити кімнату відкритою, соціальної або закритою. Відкрита кімната буде видно всім, хто переглядає додаток.

    Соціальна кімната буде доступна для людей, з якими ви пов’язані безпосередньо через додаток, наприклад для ваших передплатників. Закрита кімната настільки ексклюзивна, наскільки це можливо, до неї будуть дозволені приєднатися тільки ті, кого ви вибрали.

  • Як стежити за темами?

    Якщо є конкретні (або досить широкі теми), які вас найбільше цікавлять, ви можете стежити за цими темами, і Clubhouse запропонує кімнати з цією темою для розмови. Під людьми, на яких ви рекомендуєте підписатися, ви побачите набір тем з позначкою «Знайти розмови про …».

    У ньому ви можете знайти загальні теми, такі як Hustle * fire emoji *, з такими підтемами, як підприємництво, малий бізнес і мережі.

    Інші теми включають в себе технології для тих, хто хоче вскочити на цю кріптовалютную галас.

    Є також безпечні кімнати для обговорення віри і духовності та навіть для спорту, де ви знайдете кімнати для обговорення недавніх спірних трансферів або питань про результати боксу.

    Ви можете загубитися в нескінченному списку тем, переглядаючи вивчати і рекомендовані хештеги. Іноді вас будуть запрошувати стежити за кімнатами люди, на яких ви підписані, або господарі кімнати, яку ви теж відвідували. Так що стежте за тими, хто перебуває на вкладці повідомлень.

  • Як стежити за людьми?

    Коли ви вперше приєднуєтеся, алгоритм Clubhouse може зв’язати адресну книгу вашого телефону і об’єднати її з тими, на кого ви вирішите підписатися (що ви можете зробити, просто натиснувши кнопку підписки поруч з фотографіями їх профілю). Додаток також може пропонувати вам інших людей в залежності від ваших уподобань і того, на що ви вже натискали.

  • Clubhouse на Android

    Деяким провідним подобається наказ і дозволяють виступаючим виступати на сцені одного за іншим, а потім вони мають право «вигнати» їх, коли вони закінчать (або якщо вони повинні бути закінчені). Хтось вибере безкоштовну для всіх, якщо на сцені буде менше виступаючих.

    Також очікується, що модератори «скинуть» кімнату. Багато приміщень в клубах працюють понад дві години, тому рекомендується, щоб провідні / модератори скидали кімнату кожні 30 хвилин або близько того, пояснюючи тему обговорення і порядок виступаючих, а також будь-яку іншу інформацію, наприклад, теми для підписки і хештеги в Twitter. , Так що розмова може бути розширений за межі людей, допущених на сцену.

    Якщо ви член аудиторії, яким хочете поділитися, є кнопка підняти руку, яку модератор може активувати, коли і коли. Вони повинні прийняти вас на сцену.

    Попередження, як тільки ви вийдете на сцену, не забудьте натиснути кнопку відключення звуку. Як і в ZOOM, мікрофон може включитися автоматично, і вам не захочеться говорити нісенітницю всім і кожному.

  • Коли вийде Clubhouse на Android?

    Ми знаємо, ми знаємо, що не саме інклюзивна додаток. Користувачі Android знову повністю виключені з розмови (буквально). Однак ненадовго. Хоча у нас ще немає точної дати, творці програми Clubhouse поділилися інформацією про те, що має статися, в повідомленні в блозі в січні цього року.

    «З перших днів ми хотіли побудувати клуб для всіх. Маючи це на увазі, ми дуже раді почати роботу над нашим додатком для Android найближчим часом і додати більше функцій доступності та локалізації, щоб люди в усьому світі могли працювати з Clubhouse так, як їм здається ». Так що, якщо ви є членом банди андроїдів, не зводьте очей.

    Чи є правила, про які я повинен знати?

    На цьому етапі бета-версії додатка правила вільні. Незважаючи на те, що додаток категорично не заохочує дискримінаційне і агресивна поведінка, відповідальність за спілкування в основному лягає на господарів / модераторів кімнати.

    Розміщуючи кімнату, ведучі повинні враховувати назву кімнати, кількість людей на сцені і то, як вони модерують.

  • Ось як ми ставимося до Clubhouse. Хоча нехай ім’я вас не вводить в оману. У цьому клубі ви можете насолоджуватися, не виходячи з власного будинку, і ви знаєте, як ми ставимося до речей, якими ми можемо насолоджуватися будинку, RN.

    Якщо ви до цих пір не чули про нього, то це нове і * ексклюзивне * додаток для соціальних мереж, призначене тільки для учасників, яке було запущено, щоб врятувати нас від пекла, який був у 2020 році (пам’ятаєте це? В даний час він як і раніше доступний тільки тим, хто запрошений * urgh *, і ви також повинні бути членом команди iPhone.

    Багато з цих учасників – знаменитості. На початку грудня 2020 року в ньому було лише 3500 учасників по всьому світу, тепер – понад 600 тисяч, і в цей натовп входять Опра, Ештон Катчер, Дрейк і Джаред Лето.

    Прості смертні навіть не можуть продовжити, оскільки він все ще знаходиться в режимі приватної бета-версії.

  • Додаток Clubhouse прийшло прямо з Кремнієвої долини і в соцмережах було названо «наступною великою річчю», так що, чорт візьми, воно і чому всі про це говорять.

    На відміну від Facebook, Twitter і Instagram, Clubhouse об’єднує людей тільки за допомогою аудіо. Отже, опинившись всередині, ви можете підслуховувати або приєднатися до вже йде розмов або почати свій власний.

    Однак це був лише питання часу, коли популярний додаток, яке ненадовго зупинилося в Китаї без цензури, буде заблоковано. За даними Bloomberg, заборона була введена після того, як кітайскоязичние користувачі почали обговорювати такі питання, як китайсько-тайванські відносини, а також геноцид китайського уряду щодо мусульман-уйгурів.

    Однак його аудиторія як і раніше росте всюди, і не без підстав. Це трохи схоже на пряму запис подкасту, де ви можете дійсно підняти руку і задати питання, внести свій внесок в бесіду або поборотися зі своїми навичками співу і репу, щоб завоювати серця Гамільтонского складу. приз у вигляді двох квитків в Гамільтон Вест-Енду і ексклюзивний пропуск за куліси. Чесно кажучи, якщо це не змусило вас хотіти, я не знаю, що буде.

    Фактично, як і багато кімнати CH, #HamiltonCH був в тренді в Твіттері пару тижнів назад після напруженої битви між непохитними музичними фанатами в Hamilton Auditions Room, до якої підключилися сотні слухачів.

    Хоча популярний телеведучий і ведучий подкастів Олоне Ді (з майже 60 тисячами передплатників в Clubhouse) в супроводі учасників нинішнього складу Hamilton West End, таких як:

    Dujonna Gift-Simms (W5 / Eliza),
    Karl Queensborough (Alexander Hamilton)
    і Sharon Rose (Eliza Hamilton),
    щоб оцінити талант (X Factor style!)
    І модерували кімнату, переможець був визначений через опитування в твіттері. Clubhouse ще не включає функцію живого шоу талантів, де слухачі можуть базікати про свої улюблені речі, але, може бути, це те, що повинні враховувати засновники?

    У Штатах також були кімнати для прослуховувань для майбутнього американського туру Dreamgirls з такими модераторами / суддями, як бродвейський актор Лерой Черч і зірка «Glee» Ембер Райлі.

    Сотні і тисячі людей по всьому світу мали доступ до налаштування, і це було схоже на живий виступ «Голосу», за винятком, звичайно, фанкового сценічного освітлення, слізних історій і вивертів.

  • Хто в клубі?

    Щас не багато людей. Додаток відкрито тільки для групи бета-тестування, а це значить, що вони намагаються не робити нічого, щоб перевірити його функції та безпеку.

    З відомих нам членів Clubhouse ви могли б приєднатися до музикантів Естель, Дрейк, 21 Savage і The Game разом з коміками Тіффані Хаддіш і Кевіном Хартом. Є також голлівудські актори, такі як Ештон Катчер і Джаред Лето. Королева ток-шоу Опра, звичайно, знаходиться на платформі чат-кімнати, тому що, коли вона говорить, люди слухають.

    Як я можу отримати запрошення в клуб?
    Для цього нам потрібно набратися терпіння. Кожному новому учаснику призначається одне запрошення, а через деякий час ви отримуєте ще три, тому, якщо вас запросив існуючий учасник, ви в кінцевому підсумку можете вибрати до 4 своїх друзів, які приєднаються до вас. (Неначе Правило шести не зводиться нанівець досить дружби.)

    Прямо зараз клуб настільки малий, що, якщо Джаред Лето не захоче з вами поговорити, може пройти деякий час, перш ніж він потрапить в наші скромні британські мережі.

  • додаток Clubhouse

    На щастя, звук чату відсутня. Клубний будинок повинен бути безпечним простором, де знаменитості і звичайні люди можуть відповідати на питання, читати лекції, демонструвати таланти і ділитися історіями, не залишаючи записів на інших соціальних платформах в якості наслідків.

    Однак, якщо ви виявите, що вас цитують в гілці Twitter після того, як ви сказали щось дивне … ну, це поза контролем додатків.

    Не минуло й року з того часу, як додаток було запущено, і його вартість складає близько 100 мільйонів доларів, і є набагато більше можливостей для зростання, оскільки засновники Clubhouse кажуть, що вони працюють над тим, щоб зробити його доступним для широкого загалу «як можна швидше”. .

    Добре, а поки що нам потрібно зробити, щоб отримати запрошення? Запитайте одного, який вже прийшов, і сподівайтеся, що він не віддав свій золотий квиток.

    Щоб ви не залишилися в стороні, GLAMOUR ще трохи покопався, щоб дізнатися, що насправді відбувається всередині Clubhouse.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *