Facebook pixel – що це таке і як він використовується?

Піксель Фейзбука (Facebook pixel) являє собою фрагмент коду, який розміщується на сайті в порядку запису, коли всі відвідують сайт, поки він був авторизований в соціальній мережі.

Піксель – це не створення 21-го століття, але насправді він сходить до самих витоків Інтернету в 1990-х роках, коли деякі користувачі хотіли знати, скільки разів їх електронна пошта була прочитана.

А саме, щоб перевірити це, вони помістили мініатюру розміром 1 x 1 піксель в початок повідомлення, відправили її на певну кількість адрес і чекали, щоб побачити в аналітиці, скільки разів мініатюра відображалася, що було рівнозначне читання цього повідомлення. повідомлення.

Однак сьогодні піксель Facebook можна використовувати більш розумно. Він не тільки надає інформацію про те, скільки людей переглядає певні сторінки вашого веб-сайту, але також допомагає вам здійснювати ремаркетинг для них усіх.

Важливо відзначити, що пікселі корисні тільки в поєднанні з рекламою в соціальній мережі Facebook, і їх необхідно прив’язати до своєї бізнес-облікового запису (бізнес-менеджер Facebook).

Якщо у вас все ще немає бізнес -сторінки в соціальній мережі Facebook, зараз саме час створити її для свого сайту!

Звичайно, в пікселях Facebook немає нічого революційно нового; Фактично, він дуже схожий на Google Analytics, оскільки збирає дані практично ідентичним способом. Що відрізняє його від Google Analytics, так це те, що замість пошукової системи реклама може бути представлена ​​користувачам там, де вони проводять найбільше часу – в соціальній мережі.

ПЕРЕВАГИ ПІКСЕЛІВ

Ви можете використовувати дані, зібрані за допомогою пікселів, по-різному:

Охопите свою цільову аудиторію – якщо ви хочете охопити людей, які вже відвідували ваш сайт і не встигають зв’язатися з вами, піксель приведе вас до них!

  • Ця цільова аудиторія може бути сформована на основі даних, зібраних за допомогою файлів cookie, і ви можете повернутися до неї в майбутніх маркетингових кампаніях.

Більш того, Facebook також пропонує можливість сформувати цільову аудиторію, аналогічну тій, яка відвідувала ваш сайт, щоб ви могли ще більше розширити це коло!

Як створити акаунт на Facebook?

Сторінка в Facebook: як створити і заробити на ній?

Поради для ефективної реклами в Facebook в 2021 році?

Як розблокувати рекламний кабінет Facebook

Facebook відхилив рекламу? 8 можливих причин

Чому варто розміщувати рекламу в Facebook? 9 причин

Поліпшення продажів – налаштуйте автоматичне встановлення ставок для кліків від людей, які хочуть купити ваш продукт або послугу, і збільште продажу.

Facebook pixel

Аналізуйте результати своєї реклами. Аналіз успіху вашої реклами в Facebook може допомогти вам зрозуміти, про що ваша реклама і чому вони були успішними чи невдалими.

ЯК ЦЕ НАЛАШТУВАТИ

Хоча згадані терміни можуть здатися незнайомими рядовому неспеціалісту, тому що він нічого не знає про кодування, рекламі, цільових групах і т. Д., насправді все дуже просто.

У бізнес-налаштуваннях натисніть «Пікселі», створіть новий піксель і зв’яжіть його з рекламним аккаунтом. Потім відкрийте цей новий піксель і зв’яжіть його з сайтом, вставивши фрагмент коду у вихідний код свого сайту. Код активний, якщо горить зелене світло, що ви можете перевірити в будь-який момент.

ОСКІЛЬКИ ПІКСЕЛЬ ЗБІЛЬШУЄ ПРОДАЖУ

Після запуску пікселя дайте йому деякий час зібрати дані. Чим більше часу пройде, тим більше корисної інформації ви зможете дізнатися.

Таким чином, наприклад, в аналітиці ви можете побачити статистику про те, коли користувачі заходили на ваш сайт, в які дні було найбільше , якої статі, з якої країни вони прийшли, знайшли вони вас через Google, соціальні мережі або безпосередньо через сайт, і навіть через який пристрій і з якою операційною системою вони його відвідали (Windows, iOS, Android, настільний комп’ютер).

Всю цю інформацію ви можете знайти в огляді, а для більш серйозного аналізу необхідно скласти послідовність кроків, за якими користувачі заходили на сайт і відвідували потрібну сторінку.

Для користувача дані, витягнуті по пікселям

Коли ви робите нове просування (рекламу), вам потрібно всього лише використовувати аудиторію, яка відвідала певну сторінку (наприклад, у випадку з іноземної мовною школою – курс німецької або англійської мови) і почати кампанію. Все інше просто йде.

Ще один відмінний варіантом є аналогічними аудиторіями (Двійник аудиторія), які можна використовувати для нового продажу, а також відстеження конверсії – або в той момент, коли звичайний відвідувач сайту стає клієнтом – і, таким чином, економічна ефективність всього цим спосіб реклами.

Звичайно, вся інформація, яку ви отримуєте, носить загальний характер, і ви ніколи не отримаєте інформацію профілю людини з ім’ям і прізвищем, але ви можете розраховувати тільки на те, що ваше оголошення буде показано вашої цільової аудиторії, яка відповідає заданим критеріям в заданий період часу.

ПОМІЧНИК з виявлення ПІКСЕЛІВ САЙТУ

Якщо ви хочете йти в ногу з конкурентами і перевіряти, як вони залучають клієнтів, ви можете встановити плагін для веб-браузера Chrome Pixel Detector. З його допомогою ви можете легко визначити, чи використовує його веб-сайт і для яких цілей.

Крім того, якщо з якоїсь причини на вашому сайті перестає працювати піксель, ви можете легко визначити це шляхом регулярної перевірки.

Як додати мою компанію на Карти Google?

Просування аккаунта в Інстаграм ( корисні поради )