Facebook відхилив рекламу? – ось 8 можливих причин

Ви новачок в рекламі в Facebook, але твердо впевнені, що керівництва, які ви прочитали раніше, допоможуть вам досягти успіху. Однак буквально через кілька хвилин з’ясовується, що Facebook відхилив рекламу.

Facebook
Bangkok, Thailand- March 17, 2018: Social media app for digital marketing e-commerce on smartphone mobile online applicatiion via multi-channel, cross-channel internet technology

Наслідуючи приклад старої серії Top Gear, тепер ви можете запитати:

Що могло піти не так?

Якщо ваша реклама відхилили, швидше за все, воно порушувало одну з багатьох рекламних політик Facebook. Деякі правила очевидні, наприклад, реклама алкоголю для неповнолітніх, а деякі збивають з пантелику і неясні, наприклад, занадто багато тексту на фотографії.

Що ще гірше, перевірка реклами може зайняти більше 24 годин, і це призведе до втрати часу, якщо ви не можете точно визначити проблему.

Ось 8 найбільш ймовірних причин, за якими Facebook відхилив вашу рекламу.

1. Ваше оголошення містить слово «Facebook».
2. У рекламному фото занадто багато тексту.
3. Фотографія вашого оголошення показує ефект «до і після».
4. Фотографія вашого оголошення неоднозначна або зображує наготу.
5. На фотографії вашого оголошення зображена фальшива кнопка.
6. Ваша реклама для дорослих призначена для неповнолітніх.
7. Ваше оголошення націлено на цільову сторінку з помилкою 404.
8. Ваше оголошення спрямовує на заражену цільову сторінку.

1. Ваше оголошення містить слово «Facebook».

Якщо ваше оголошення містить слово «Facebook» в будь-якій формі, воно буде відхилено.

Чому?

Facebook не хоче, щоб реклама асоціювалася з їх брендом, тим самим помилково маючи на увазі партнерство, підтримку або спонсорство.
Facebook не хоче, щоб хто-небудь використав їх логотип або інші товарні знаки в своїй рекламі.

Facebook не хоче, щоб такий випадок, коли їх компанія може бути пов’язана з порнографією або насильством.

Щоб уникнути подібних ситуацій, не використовуйте слово «Facebook» в тексті оголошення та на фото. Якщо вам необхідно їх використовувати, замініть їх альтернативними назвами, такими як найбільша соціальна мережа або гігант в соціальних мережах.

2. У рекламному фото занадто багато тексту.

Це найбільш часта причина, по якій Facebook відхилив рекламу. Їх рекламна політика говорить:

Зображення оголошення не може містити більше 20% тексту (включаючи логотип і будь-які слогани).

На жаль, Facebook прямо не пояснює, чому він забороняє такі фотографії, але ми можемо припустити:

Через естетики? Ваша реклама в Facebook повинна бути високої якості, тому фотографія, захаращена текстом, що не дуже естетична.
Через погану роботу? Фотографії з великою кількістю тексту конвертуються гірше. Можливо, з цієї причини Facebook ввів таке правило.

На щастя, з правила 20% є кілька виключень:

Обкладинки книг і компакт-дисків.
Фото товарів з етикеткою.
Скріншоти ігор, додатків або програм.
Афіші заходів, фільмів і т. Д.
Інфографіка фото.

Безумовно, Facebook пропонує простий інструмент, який допоможе вам визначити, чи не порушує фотографія вашої реклами будь-яка з правил.

3. Фотографія вашого оголошення показує ефект «до і після».

Ще одна причина, по якій Facebook відхилив рекламу, – фотографії до і після.

Хоча в Польщі така реклама не заборонена, в США вона вже є. На жаль, Facebook нічого не робить і застосовує одні й ті ж закони у всіх країнах.

отже:

У рекламі не повинно бути зображень до і після, а також зображень, які припускають, що ви досягнете приголомшливого результату або ефектів, що насправді дуже складно.

Чому Facebook відхилить рекламу, що містить цю фотографію?

Напевно, тому, що такі фото можуть бути просто фальшивими і вводять в оману. Якщо зображення обіцяє несподівані або важкодоступні ефекти, такі як швидке схуднення, ошукані клієнти можуть подати в суд через невиконаної обіцянки.

4. Фотографія вашого оголошення неоднозначна або зображує наготу.

Якщо заглибитися в політику Facebook, ви можете прочитати, що всі фотографії, на яких зображена надмірна нагота або неоднозначні в сексуальному відношенні, будуть видалені. Це стосується і реклами.

Що робити, якщо ваша компанія хоче рекламувати нижню білизну?

Ось в чому проблема. Тому що як ви показуєте свою нижню білизну? Ми повинні показати оголену частину тіла, наприклад, з бюстгальтером.

З досвіду ми знаємо, що навіть після того, як реклама прийнята алгоритмами Facebook, достатньо кількох повідомлень від користувачів, і така реклама може бути заблокована.

Тому заздалегідь переконаєтеся, що фото вашої рекламі теперь не фокусується на частинах тіла, які вважаються інтимними. Крім того, фотографія не повинна бути двозначною або припускати сексуальну поведінку.

Поки у нас немає доступу до будь-якого інструменту Facebook, який на 100% може визначити Якщо фото буде доречним в цьому відношенні, варто спочатку скористатися іншим сервісом під назвою #isitnude. Вам просто потрібно зробити посилання на фотографію або завантажити її зі свого комп’ютера, і алгоритм визначить, чи є фотографія вже оголеною чи ні.

5. На фотографії вашого оголошення зображена фальшива кнопка.

Напевно ви асоціюєте фотографії, які нагадують ескізи відео на YouTube, і не обов’язково переносите їх туди, куди хочете.

Facebook відхилить вашу рекламу за видачу себе за відео або показ підроблених кнопок.

Отже, згідно з правилом, яке свідчить:

Чи не дозволяється використовувати фотографії або зображення, на яких показані функції, яких не існує.

Ваша реклама не повинна бути схожа на фільм. Так що нерухоме фото не може бути фільмом.

Чому?

Тому що це відвертий обман користувачів Facebook. Вони натискають на вашу рекламу, думаючи, що це відео, але виявляється, що це звичайна фотографія.

6. Ваша реклама для дорослих призначена для неповнолітніх.

Наприклад, ви рекламуєте пиво з ресторанної пивоварні. Вам необхідно переконатися, що ваше оголошення націлено на релевантних людей старше 18 років.

Якщо ви хочете рекламувати алкоголь за межами нашої країни, переконайтеся, в якому віці дозволено вживання алкоголю. Пам’ятайте, що іноді пиво і вино дозволено з 16 років, а горілка – з 21 року.

Тому перед включенням реклами варто перевірити закон в даній країні.

7. Ваше оголошення націлено на цільову сторінку з помилкою 404.

Вибираючи оголошення, яке посилається на певний веб-сайт, переконайтеся, що воно існує.

Facebook відхилить ваше оголошення для цільової сторінки, яку ви ще не створили або не опубліковані. Це пов’язано з тим, що Facebook заздалегідь перевіряє URL-адресу, щоб переконатися, що посилання працює і що вміст сторінки відповідає змісту в оголошенні.

Ви не можете рекламувати веб-сайт, якщо рекламний контент повністю відрізняється від його характеру.

8. Ваше оголошення спрямовує на заражену вірусом цільову сторінку.

Одна з речей, які Facebook перевіряє при прийомі реклами, – це безпека.

Якщо Facebook відхилив рекламу, це могло бути викликано шкідливим ПЗ, виявленим на вашому сайті.

Facebook завжди розглядає 3 ситуації:

  1. Ви намагаєтеся навмисно перенаправити користувачів або впровадити шкідливий код в рекламу Facebook.
  2. Ви показуєте повторювану рекламу на своїй цільовій сторінці, і одна з них контрабандою передає шкідливий код.
  3. Швидше за все, ваш сайт був зламаний і розсилає спам без вашого відома або був доданий в багато чорні списки.

Якщо ви не знаєте про це, Facebook надав вам послугу і продемонстрував, що ваш веб-сайт заражений. Якщо ви не виправите це, Facebook не прийме рекламу, яка буде посилатися на ваш домен.
Чому так сталося, що Facebook відхилив рекламу?

Є багато інших причин, за якими Facebook може відхилити вашу рекламу.

Найбільш вірогідні перераховані вище.

Якщо жодна з перерахованих вище причин не відповідає вашому оголошенню, то рекомендується безпосередньо запитати Facebook або відвідати сторінку з правилами та політиками компанії, які ми тут не згадали.

Ваші оголошення коли-небудь відхилялися Facebook?

Поділіться з нами своєю історією.

Що таке трейдинг і де пройти навчання (курси) трейдера

Як почати вести блог — список з 9 рекомендованих заходів

 

Коментарі 1

Залишити відповідь