Фішки для збільшення продаж на свята

Сезон свят – це той час, коли ми веселі, а також перебуваємо у стресі. Власники малого бізнесу, які заздалегідь планують роботу протягом свят, часто перевантажують план роботи. У той час як існує мільйон речей, які ваша компанія має зробити на цих святах, є і ключові області, які можуть позбавити вас найскладніших проблем.

У цій статті представлено 10 кроків, які кожен власник малого бізнесу має зробити перш ніж розпочати роботу у святковий сезон.

Фішки для збільшення продаж на свята

1. Позбавтеся святкової напруги перш, ніж вона з’явиться

Свята є дуже напруженим часом як компаній, так споживачів. Позбавтеся напруги ще до початку сезону, рано зайнятися ключовими питаннями. Наприклад, час на напружену роботу під час свят перевищує час, відведений на сімейне життя. Однак, не варто забувати, що у свята життя має переважати над роботою. Почніть із створення збалансованого графіка роботи, делегуючи ключові завдання членам команди та намічаючи зустрічі з сім’єю та друзями заздалегідь.

2. Визначте вузькі місця бізнес-процесу негайно

Вузьке місце виникає тоді, коли попит товару зростає швидше, ніж ви можете його поставити. Святковий стрибок у зміні попиту часто вказує на вузькі місця у вашій компанії, що призводить до обмеженого масштабу продажу та обмежених ресурсів. Спіймайте їх, перш ніж вони почнуться.

По-перше, уповноважте співробітників приймати рішення. Ви не завжди повинні брати участь у процесі прийняття рішень, тому варто описати загалом і поширити інструкцію з рекомендаціями для всіх співробітників. Замість того, щоб телефонувати вам, вони знатимуть, що робити, тому вони мають інструкцію – в письмовій формі.

Потім, запобігти вузьким місцям в бізнес-процесах. Співробітники можуть захворіти або взяти несподівану відпустку під час свят. Що відбувається, коли ніхто більше не має кваліфікації, необхідної для виконання їх роботи? Влаштовуйте для співробітників крос – тренінги, щоб вони вивчали ключові функції роботи інших співробітників теж, якщо виникне потреба заміни працівника.

І, нарешті, прийміть до уваги щоденні процеси, які вже страждають від затримок і створіть хибний стрес-тест, щоб побачити, як ваш бізнес поводиться, коли тимчасові рамки дуже стиснуті або коли стикається з проблемами.

3. Встановіть фінансові цілі для сезону свят

Намітте зустріч зі своїм бухгалтером та встановіть фінансові цілі для сезону свят. Розуміння вашої фінансової картини допомагатиме при складанні бюджету, компенсацій, доходів, витрат, прибутку тощо.

Що найважливіше, тримайте всіх членів команди в курсі фінансів компанії, щоб гарантувати, щоб вони залишалися в рамках бюджету та зрозуміли, як їхня робота впливає на успіх.

4. Досить рано проведіть зустрічі з діловими партнерами, яким довіряєте

Тепер час, щоб зміцнити Вашу систему постачання. Ланцюжок поставок є таким сильним як його найслабша ланка. Наскільки швидкі, ефективні та надійні ваші постачальники? Вони будуть поруч, коли ви будете потребувати їх? Зателефонуйте заздалегідь, щоб оцінити, де ваша компанія вписується в їхні плани на свята. Визначте, який вплив загальний час виконання замовлення матиме на ваш бюджет; розгляньте, як затримка поставок впливатиме на ресурси та продажі.

Не стримуйтесь. Говоріть про свої потреби. Ідентифікуйте постачальників, які можуть бути швидкою заміною, коли ключові гравці не зможуть відповідати вашим діловим потребам. Ваша система поставок – стратегічний актив – швидкість та гнучкість є двигунами успіху у мінливому світі.

5. Освіжіть свій графік стимулювання збуту

Стимулювання збуту – ключовий двигун маркетингової стратегії під час свят. Роздача безкоштовних екземплярів, купони на знижки, розпродаж; пропозиція акцій доведено стимулює продажі.

Освіжіть ваші продажі, окресливши загалом рекламу, запропоновану протягом свят. Зверніть увагу на наступні області: час, витрати, канал розподілу реклами, як ви відстежуватимете і вимірюватиме віддачу від реклами.

6. Зміцніть службу обслуговування клієнтів

Святковий шопінг приносить хороші новини, вітання та споживчі турботи. У міру наближення до часу святкового шопінгу, багато хто з нас (включаючи ваших клієнтів) починає думати про довгі черги, зіпсовані нерви і про те, що доведеться зіткнутися з виснаженими представниками сервісної служби.

Якість обслуговування клієнтів має стати основним фокусом вашого бізнесу під час свят – це позначиться на вашому результаті. “Сьогодні, погана якість обслуговування клієнтів не залишиться непоміченою, люди щиро поділяться цією інформацією з рештою світу, використовуючи численні соціальні мережі, що впливають на імідж бренду та його сприйняття.

Технології можуть послабити тягар. Наприклад, усуньте час очікування дзвінка, скориставшись рішеннями щодо здійснення зворотних дзвінків, які замінять час очікування на зворотний дзвінок клієнту, незалежно від каналу зв’язку – інтернет, мобільний зв’язок або стаціонарний телефон.

7. Проведіть тест-драйв сайту вашої компанії

Переконайтеся, що сайт вашої компанії коректно працює, оновлений та сповнений інформацією, яка потрібна покупцям. Ви пропонуєте відповідні продукти та інформацію про обслуговування? Як Ви збираєтесь підлаштуватися під браузери, як тільки вони потрапляють на ваш сайт?

Запропонуйте безкоштовну доставку, створіть відео демонстрації та висуньте хороші умови повернення на перший план. Зрештою, ваш сайт компанії повинен допомогти клієнтам вибрати собі ваш бренд серед незліченної кількості конкурентів.

8. Залучіть нових клієнтів за допомогою партнерських програм

Два бренди краще, ніж один. Co-маркетингові дії – взаємовигідна співпраця для фірм, що доповнюють одна одну. У co-маркетинговій співпраці, обидві компанії просувають частину продукту і поділяють результати від просування один з одним.

Наприклад, якщо ви володієте місцевим спортзалом, укласти партнерство з власником курорту, щоб запропонувати взаємні знижки на членство в спортзалі та на послуги курорту. Так, коли Дмитро набуває членства у спортзалі, він отримає сертифікат на безкоштовний масаж. І навпаки, коли Наталя купує spa процедури, вона отримує знижку на покупку абонементу до спортзалу. Почніть із розробки трьох партнерських ідей, зверніться до можливих партнерів, спроектуйте партнерську угоду та починайте співпрацю, щоб збільшити продаж у святковий сезон.

9. Конкуруйте проти великих компаній, використовуючи інтернет маркетинг, пошукову оптимізацію і т.д.

Такий маркетинг привертає увагу клієнтів, допомагає вам знайти вас.

Для інтернет-маркетингу заведіть блог компанії, викладайте відео онлайн, електронні книги, електронні бюлетені, сторінки соціальних мереж, використовуйте пошукову оптимізацію, контекстну рекламу, інфографіку тощо.

10. Перегляньте штатний розклад і розширте його, якщо потрібно

Штатний розклад на свята може бути головним болем. Використовуйте як збільшення кількості робочих годин, так і тимчасових працівників. Більшість власників малого бізнесу не вирішують це завдання. Об’єднайте це з відпустками співробітників та сімейними зборами, які вимагатимуть у вас часу – все це може стати причиною провалу продажів у свята. Без планування персоналу на свята продуктивність вашої компанії, моральний дух команди, і продаж може постраждати.

Уточніть очікування співробітників, запити щодо вільного часу, перемістити співробітників, які працюють неповний трудовий день у повністю зайнятий статус, переведіть тимчасовий штат на неповний трудовий день, найміть нових молодих спеціалістів та сподівайтеся на краще! Не залишайте це потім. Зверніться до агентств з надання тимчасового персоналу, щоб мати під рукою їх контакти. Винагородіть співробітників, які блискуче працюють протягом напружених свят.

Фото на документи як прибутковий бізнес

4 правила, як заощаджувати з кредиткою

Чи можна заробити на валютних вкладах?