4 кроки щодо збільшення продаж в Інтернеті

Кожен власник бізнесу зацікавлений у збільшенні продаж, які залежать від багатьох факторів. зокрема, тісно пов’язана із відповіддю на запитання, що підштовхує купувати певну річ саме у цього продавця?

Психологи стверджують, що ми вважаємо за краще вести справу з людиною, яка нам симпатична, яку ми розуміємо, і яка нам цікава. Усі ми перебуваємо під впливом значень зовнішнього вигляду та сприйняття.

Великі компанії знають це. Тому вони завжди включають у свою рекламу якусь певну людину. Ресторани пропонують такі назви як «Фірмові мамині бутерброди» або «Улюблене барбекю тата». Щодня, у будь-якій сфері, компанії використовують певний спосіб продажу своїх товарів. Наприклад, клоун Макдональдса.

Подумайте про це, займаючись продажами в Інтернеті.

4 кроки щодо збільшення продаж в магазині

Вам також необхідно створити образ продавця для залучення та утримання своїх покупців! Цей образ має стати частиною вашого бізнесу, він повинен визначатися скрізь від стилю реклами до упаковки товарів.

Хто ви? Чим ви зазвичай займаєтесь? Що ви продаєте? Які ваші відмінності? У чому ви хочете бути кращим? Чим цікавитеся? Що ви бажаєте, щоб про вас думали покупці? У чому ви хочете бути пізнаваним? Все це звучить як психологічний тест, але насправді це є основи створення мережевого іміджу продавця.

Вочевидь, насправді ви повинні бути таким самим, як у мережі. Якщо ви сором’язлива людина і не любите спілкуватися з людьми обличчям до обличчя, продаж в мережі дасть вам можливість відчути себе впевнено. Ви можете забезпечувати першокласний сервіс своїм покупцям, навіть якщо у вас нелюдський вигляд.

Навіщо це робити? Тому що ключем до успішного мережевого бізнесу є створення вами образу продавця, який допоможе залучити більше клієнтів і збільшити продажі. Пропонуємо ознайомитись з алгоритмом вирішення цього завдання за допомогою виконання 4-х кроків.

1 крок

Товари, що продаються вами, можуть стати основою вашого образу продавця. Наприклад, людина, яка продає безліч бейсбольних карт, назвала себе «Cardman». Відповідне ім’я, яке легко запам’ятовується покупцям.

Другим основним принципом вашого образу має стати чітке розуміння вашої аудиторії – ваших покупців. Наприклад, якщо ви продаєте антикварні меблі з високою вартістю, наприклад від 2000 $, ви повинні знати особливості ваших покупців та їх бажання.

Так, наприклад, з’ясуйте, хто є вашими потенційними клієнтами, можливо вони:

  • • колекціонери;
  • • люди середнього віку або старші — не дуже багато
    двадцятирічних людей, які бажають витратити гроші на стару річ;
  • • мають достатній доход, щоб придбати дорогу річ;
  • • добре ерудовані — принаймні у сфері колекціонування.

Найпопулярніший спосіб своєї презентації – розповісти про себе на особистій сторінці продавця.

Ви можете описати, що ви робите і чому. Ви також можете увімкнути фотографії. Все це допоможе покупцеві ставитися до вас як до людини, а не як до анонімного User ID. Але навіть таке ваше ім’я може допомогти утвердити та підтримати ваш імідж. Наприклад, якщо ви продаєте намисто, вибір імені «Королева Дорогоцінностей» буде кращим, ніж ваше справжнє ім’я. Або ж нік «Річард555» не дасть покупцям жодної інформації про вашу спеціалізацію.

2 крок

Необхідне надання правдивої інформації про себе та ваші товари. Намагайтеся підтримувати якість цієї інформації у всіх відносинах з покупцями. Найприродніше місце впливу на покупців це сама сторінка аукціону. Це ваше «обличчя». Наприклад, повернемося назад до нашого антикваріату, — ви ж не використовуватимете оголошення, повні яскравих тонів з величезною кількістю анімаційної графіки, які так і кричать «широкий розпродаж».

Тексти ваших описів повинні бути докладні та написані в такій тональності, яка викликає інтерес у серйозного покупця. Якщо у вас є стабільний образ, помістіть його в текст. Зверніть увагу на різницю у прикладах оголошення для меблів високого класу:

Погано: «Ще одна класна річ з Мадрида. Старовинна кушетка виявлена ​​на розпродажі. Добре чиститься. Я думаю, незважаючи на невеликі дефекти, вона щось вартує. Червоний велюр. Низька початкова ціна. Впевнено пропонуйте ціну. Якщо у вас менше 10 відгуків, не робіть ставок. (У мене останнім часом багато неплатників).

Добре: Ця чудова кушетка стане чудовим доповненням до вашої колекції старовинних Вікторіанських меблів. Ця чудова кушетка багато років знаходила своє місце у вітальні моєї прабабусі і з нею пов’язано багато сімейних спогадів. Хоча вона вимагає невеликої реставрації, велюрова оббивка зберегла свій глибокий відтінок рубіну.

Декілька подряпин на дерев’яних ніжках добре видно на фото і досвідчений реставратор легко з цим впорається. Зробіть цю річ пам’яттю для майбутніх поколінь!

За потреби запросити майстра з хорошої реставраційної компанії. Я більш ніж радий відповісти на всі питання, що вас цікавлять. Пропоную 30-денну гарантію. Є можливість резервування. Впевнено робіть ставки. Дякую вам за співпрацю.

Помітили, як дружньо-діловий тон та імідж другого оголошення змусять покупців глянути на вас повторно.

3 крок

Переконайтеся, що ваше листування з покупцями є досить професійним. Перевіряйте та перечитуйте ваше повідомлення. Посилки повинні бути добре упаковані, ніби їх пакував професіонал. Прикладайте будь-яку кореспонденцію в пакет із подякою за покупку. Ви можете вкласти пам’ятний листок з рекомендаціями щодо догляду за меблями, тим самим нагадавши покупцеві про ваш професіоналізм та вашу турботу про інтереси покупця. Після відправки товару слідом надішліть лист подяки по email покупця.

Ваші покупці автоматично асоціюватимуть покупку з бізнесом. Навіть якщо ви ще не великий продавець, ви цим зможете створити враження стабільності, і клієнт звернеться до вас ще раз.

4 крок

Передбачайте події. Передбачте створення логотипу свого бізнесу. Будьте впевнені, що це підтримає відчуття, яке ви хочете створити. Розмістіть логотип на візитній картці та в заголовку вашого оголошення. Надрукуйте трохи інформації щодо вашої спеціалізації. Наприклад, якщо ви продаєте комплектуючі для комп’ютера, слід згадати, що магніт не можна ставити поруч із комп’ютером.

Для вас це здасться простою інформацією, але покупець буде переконаний у вашому професіоналізмі та турботі про його інтереси.

Прикріпіть файл із вашою поштовою адресою та ім’ям, User ID, контактною інформацією та областю спеціалізації. Використовуйте свій новий логотип у оголошеннях, де дозволено додаткову графіку. Ви можете не мати свій Web-сайт, але якщо у вас буде свій логотип – це надрукується в пам’яті ваших покупців.

Вони будуть впізнавати вас як стабільного бізнесмена, від якого вони залежать – це ключовий компонент будь-якого образу продавця в мережі. І пам’ятайте, що будь-яка вкладена в посилку інформація (така, як копія рахунку тощо) також має бути виконана професійно, а не написана від руки на клейкому папері.

Доводьте справу з кожним покупцем до успішного завершення та не забувайте обмінюватися відгуками.

Створенням індивідуального образу продавця ви збільшите довіру покупців, створюючи тим самим вашому бізнесу постійних клієнтів.

Як заробляти на партнерських програмах в Інтернеті

Що таке трейдинг і де пройти курси на трейдера

Топ-15 найкращих способів заробітку онлайн

error: Вміст захищений!!