Ідеї Сторіс для Інстаграма

Ви, звичайно ж знаєте, що для того, щоб збільшити охоплення в Instagram і просувати свій бренд або бізнес, ви повинні публікувати Сторіс.

Отже, що ви повинні опублікувати в своїх строіс в Instagram? Пропоную вам деякі ідеї, що ви можете публікувати в своїх історіях в Instagram кожен день, щоб отримати більше передплатників і охоплення.

Ранок вітання.

Найпростіший спосіб почати публікувати кожен день – це ранкове привітання. Це може бути нерухоме зображення, бумеранг, відео або GIF.
На ранкове привітання можна додати наклейку дня тижня. Цей добре акцентує історії і допомагає аудиторії стежити за тим, що вони дивляться.

Елементи вашої ранкової рутини.

Що ти робиш щоранку? Ти заправляєш ліжко? Робиш вправи? Поспішаєш на роботу і панікуєш? Що б це не було, поділіться цим в історіях!

Мета Instagram історій – відвести своїх передплатників за куліси, і що може бути краще, ніж розповісти про початок дня?

Це покаже вашої аудиторії, яка ви людина, і допоможе їм дізнатися вас.

Ідеї Сторіс для Інстаграма

Корисний контент.

Незалежно від вашого бізнесу або вашої ніші, подумайте про корисні речі у вашій області знань, якими ви можете поділитися з вашою аудиторією. Доведіть, що ви експерт і дайте передплатникам безкоштовний, корисний контент.

Це допоможе вам легше перетворити передплатників в клієнтів вашого бізнесу, не нав’язуючи їм свої послуги.

Що ви одягнули сьогодні.

Така історія підійде для кожного аккаунта або типу аудиторії. І це може бути хорошим способом перенести вашу аудиторію в ваш день і дозволити їм уявити вас трохи краще.

Що ви сьогодні їсте.

Люди від природи дуже цікаві і хочуть дізнатися, що їдять інші люди. Показ того, що ви їсте дасть вам як мінімум ще 3 сюжетних рамки для публікації. Ви можете використовувати:

Наклейку з питанням аудиторії, що вони їдять сьогодні на сніданок, на обід, на вечерю;

Слайдер-стікер – запитати, чи подобається їм вид вашої їжі;

Наклейку для голосування – запитати думку (наприклад: «Ананас на піці – це чудово або просто неправильно?»).

Поділитися чужим контентом.

Публікація контенту інших людей в ваших історіях – це відмінний спосіб надати контент вашої аудиторії, не витрачаючи багато зусиль. Ви можете поділитися іншим користувачем, клацнувши значок стрілки над заголовком.

Поділитися освітнім контентом.

Цей тип контенту, створений іншими людьми, може стати відмінним способом допомогти вашій аудиторії.

Улюблені речі.

Чим ви захоплюєтеся? Що ви любите? Це не обов’язково має бути пов’язано з вашим бізнесом або навіть з вашої нішею.

Нові відкриття.

Якщо ви знайшли щось дивовижне, що ви любите, поділіться цим зі своєю аудиторією! Це може бути: фільм, шоу, нова плитка шоколаду, комп’ютерна гра, і т.д.

Ваш контент з інших платформ.

Якщо ви публікуєте контент в своєму блозі, YouTube або де-небудь ще, який буде корисний вашій аудиторії, поділіться ним в своїх історіях!

Ви не можете використовувати функцію «гортання», щоб дати посилання на зовнішні веб-сайти, поки не досягнете 10 000 передплатників. Але ви завжди можете спонукати людей піти і пошукати його.

Ваша боротьба.

Показ боротьби в історіях нагадує людям, що ви насправді людина. І для того, щоб домогтися успіху, не обов’язково бути ідеальним. Успіху можуть домогтися все!

Ваш шлях досягнення чого-небудь.

У хорошій історії є конфлікт, потім дозвіл. Покажіть початок шляху, а потім вашу вибоїсту дорогу до місця призначення.

Приклади, якими ви могли б поділитися зі своєю аудиторією:

Оздоблення вашого нового офісу або приміщення, які ви будете використовувати для

  • роботи;
  • ремонт;
  • схуднення;
  • Проходження курсу;

Прибирання вашого будинку.

Будь-який новий виклик, з яким ви стикаєтеся у своєму житті, може бути показаний в історіях. Показавши початок з подальшим подоланням всіх перешкод, ваш успіх в кінцевому підсумку допоможе вашій аудиторії дійсно дізнатися вас.

Ваші перемоги.

Якщо ви поділилися своїм шляхом досягнення, то варто поділитися і перемогами.

Те, що вас лякає.

Поділіться речами, які лякають вас, доставляють вам неприємності.

Запитайте допомогу і думка.

Звернення до аудиторії за допомогою і думками – це не тільки відмінний спосіб підвищити зацікавленість, але і дійсно корисний спосіб отримати відмінні відгуки і інформацію.

Ось кілька прикладів:

Які серії фільми можете порекомендувати;

Залишити це плаття або повернути його;

В який колір пофарбувати стіни;

Підстригтися або залишити як є?

Який з цих 2 дизайнів логотипів використовувати для свого бізнесу.
Хобі.

Ваші захоплення є невід’ємною частиною вашої особистості, діліться ними в своїх історіях разом з іншими своїми інтересами.

Домашні тварини та сім’я.

Як частина вашого життя, ви можете поділитися своїми вихованцями та сім’єю в своїх історіях.

Вечірня рутина.

Точно так же, як ви можете поділитися елементами своєї ранкової рутини, поділитися тим, що ви робите вечорами.

Побажання спокійної ночі.

Google AdSense: як заробити гроші на своєму сайті

Як я стала успішним менеджером по продажам

30 бізнес ідей з Европи та Америки

Бізнес з Китаєм ( Топ-30 товарів з Китаю у 2021 )