Інфопродукт: які буваюсь види продуктів в інфобізнесі?

Інфопродукти – це будь-які знання і досвід конкретної людини, які він намагається передати людині, яка купила цей продукт.

Це може бути:
• книга
• тренінг
• вебінар

Під книгою розуміються чек-листи або гайди, тому що це теж друкування інформації, яку будь-яка людина може почитати. Тренінги – це ті ж самі марафон і курси.

Інфопродукт
Young woman holds a piece of paper and reads, she works at home

Всі ці продукти поділяються на:

• текст
• аудіо
• відео
• зображення

Як правило, якщо ви займаєтеся продажем курсів, то все 4 виду продукту у вас включені.

Формати інфопродуктов можуть бути різні.
• Послуги
Такий формат буває, коли ви свого часу витрачаєте на людину, на те, що він отримає ваш продукт. Це може бути, наприклад, індивідуальний супровід.
• Товар
Коли ми один раз щось створюємо і це постійно перепродується, наприклад, вебінар. Зазвичай, після того, як вебінар проводиться, його запис продається за якусь суму.

Інфопродукти бувають:
• онлайн (продаються дистанційно)
• оффлайн (прив’язані до локації)

форма інфопродуктов

Курси

Курси тривають близько двох тижнів, але можуть тривати місяць або навіть кілька місяців. Все залежить від того, наскільки об’ємна у вас програма.
Упаковуються курси або в формат аудіо, або в формат відео з додатковим роздатковим матеріалом у вигляді чек-листів, розкладу занять – всього того, що може максимально полегшити навчання для людини і зробити його корисним.
Це самий комплексний варіант інфопродукта. При покупці чек-листа або вебінару людина лише трохи взаємодіє з тематикою. Курс – це саме комплекс знань.

Плюси курсу:
– Ви можете заробити на курсах багато. Якщо середня вартість курсу на ринку – це 3-5 тисяч рублів, то у вебінарів – це 1 тис рублів.
– Курси можна записати з декількох дублів, на відміну від вебінару, який пишеться онлайн.
– Коли людина купує курс, то створюється відчуття full-пака, коли він отримує повністю професію, повністю знання.

Мінуси курсу:
– До курсу йде дуже довга підготовка: прописується сценарій, вибирається людина, яка буде знімати вас на відео і людина, яка буде займатися get-курсом.
– Це витратно. Кожен запуск нового курсу – це робота команди, це платформа, яка коштує дорого.
– Контент для курсів важко оновлювати. Якщо змінюється контент, то ви не можете просто перезняти одну лекцію, доведеться переробляти весь курс повністю.
– Продажі не ростуть, якщо немає припливу нової аудиторії та повноцінної зворотного зв’язку. Дуже мало продає курс, де немає зворотного зв’язку, а кураторам потрібно платити за роботу. Якщо ви перевіряєте домашню роботу самі, то витрачаєте на це дуже-дуже багато часу.

вебінар

Вебінар – це зустріч, проведена в форматі онлайн-презентації на якусь конкретну тему. Тематики вебінарів зазвичай вузькоспрямовані.
Чому не можна вибирати широку тему на вебінари? Тому що вебінари йдуть дуже довго, хоча звичайний час проведення вебінару 1-1,5 години. Якщо вебінар триватиме 3-4 години (бувають і 6-7 годин), то ви втомитеся настільки, що вас можна буде «вичавлювати».
Краще брати вузькоспрямовану тематику, тому що, по-перше, ви можете робити допродажу. А по-друге, люди купують у конкретної людини на певну тематику. По суті ви можете знайти в Інтернеті, запитати подругу або самі проаналізувати, але ви купуєте у конкретної людини, тому що у нього є досвід.

Мінуси вебінару:
– При маленькій аудиторії буде незначний дохід. Наприклад, у вас 5 тисяч передплатників, і вебінар куплять 50 осіб, то ви заробите всього 50 тисяч рублів. 50 тисяч рублів не варто того, щоб витрачати купу часу на підбір інформації, створення презентації, її прогін і так далі. Найбільший ефект від вебінарів настає тоді, коли у вас вже є велика аудиторія.

Плюси вебінару:
– Доступна вартість для більшості. Кожен може дозволити собі купити вебінар за 600-1000 рублів. Людям мало потрібно обґрунтувань того, чому вони повинні купити це саме у вас.
– Розповідається велика тема, яку можна дробити. Можна нескінченну кількість разів одну й ту ж тему роздрібнити і продавати.
-Ви розповідаєте один раз на велику аудиторію. Це дуже зручно: не потрібно постійно розповідати одне й теж.
– Мінімальні витрати, щоб організувати вебінар. Потрібно мати рекламний майданчик – зазвичай це ваш особистий блог. Потрібно мати людину, яка займається саме проведенням вебінарів – теж коштує не дуже дорого. Копірайтер, який складе вам текст з ваших голосових повідомлень, але ви можете зробити це самі.

Гайди і чек-листи

плюси:
– Підходить до будь-якої тематики. Гайди можна створити на будь-яку тему.
– Доступна для аудиторії ціна. Гайди зазвичай продаються по 90-500 рублів.
– Створюється один раз і можна вносити корективи. Якщо курс знімається лекціями і доводиться його повністю перезнімати, то гайд можна просто віддати дизайнерові і він вам додасть ту інформацію, яку вам потрібно.
– Мінімальні витрати, які ви будете вносити саме при створенні гайда: дизайнер і копірайтер.
– Гайд легше подавати через низьку ціну. У людей виникає елемент задоволення: 100 рублів взагалі не шкода.

мінуси:

– Це беземоційну продукт. Людям набагато приємніше взаємодія з вами особисто. У вебінарах або курсах ви взаємодієте і людям цікаво вас дізнатися, вони довіряють вам і вашому особистому бренду. Люди приходять на вебінари не тільки заради інформації, а й з-за живого взаємодії.

марафон

По суті це ті ж самі курси, але мета марафонів – це провести вас до конкретного результату.
плюси:
– Доступна ціна. Марафони продаються приблизно за 1500-3000 рублів (але є марафони і за 500 рублів).
– Марафон легко організовується. Як правило, він робиться в телеграм-чаті. Єдине, що необхідно робити – це моніторити чат: щоб там не було безладу.

мінуси:
– Марафони не підходять для серйозних сфер і тем. Для цього потрібно робити курси.

Як отримати іпотеку на квартиру: покрокова інструкція

Карта Platinum від Приватбанку — переваги та недоліки

Чи потрібен сайт для бізнесу? Корпоративний сайт компанії