Цифровий маркетинг і SEO стали тісно пов’язані за останні кілька років, настільки, що навряд чи можна провести чітку межу між ними і SMM (маркетинг в соціальних мережах), який дехто вважає особливою сферою бізнесу.
Те , що роблять фахівці з маркетингу в соціальних мережах, – це цілком логічно – соціальні мережі і просування бренду в них. Одна з найважливіших соціальних мереж, якщо не найвпливовіша за останні кілька років, – це Facebook.
З моменту свого створення Facebook також домігся великих успіхів з точки зору аналітики, яку він пропонує своїм бізнес- користувачам. І це легко побачити за допомогою інструменту Facebook Page Insights.

Інструмент Insights – це спеціальний інструмент, за допомогою якого власники сайтів (не професійний, а бізнес-сторінки) отримують загальну інформацію про відвідувачів і користувачів сайту – демографічні дані, пристрій, за допомогою якого можна отримати доступ до сторінки, час, проведений на сторінці, кількість лайків / репоста / коментарів / згадок, рекламних кампаній, перегляду відео і т. д.
Як заробити в «Фейсбуці» на лайках, групі?
Сторінка в Facebook: як створити і заробити на ній?
Поради для ефективної реклами в Facebook в 2021 році?
Відповідь на це питання в першу чергу залежить від власника сайту, адміністратора соціальної мережі або будь-якого іншого члена команди контент-стратегії.
на підставі всіх цих даних можуть бути складені звіти про успішність, відвідуваність, зміни в роботі і т. Д.
Ви можете отримати дані в бажаному форматі, натиснувши кнопку «Експорт», розташовану в правому верхньому куті вкладки «Обзор»
Цей інструмент може дати компаніям уявлення про тому, як витрачаються кошти, вкладені в просування в Facebook, і яка рентабельність інвестицій (ROI). Грунтуючись на всій цій інформації, ви також можете зберегти контент-стратегію або навіть персонажа для цільової групи (ви можете дізнатися більше про це на Mozu).
Виходячи з досвіду, ми рекомендуємо вам не дивитися цей інструмент занадто часто – замість того, щоб зосередитися на утриманні, ви будете зачаровані числами, які легко відвернуть вас. Цей інструмент повинен робити прямо протилежне: допомагати вам створювати контент і покращувати діловий імідж компанії. Тому ми пропонуємо помірний огляд і звітність на щомісячній (або навіть щоквартальної) основі.