Інструмент Facebook Insights – для поліпшення бізнесу

Цифровий маркетинг і SEO стали тісно пов’язані за останні кілька років, настільки, що навряд чи можна провести чітку межу між ними і SMM (маркетинг в соціальних мережах), який дехто вважає особливою сферою бізнесу.

Те , що роблять фахівці з маркетингу в соціальних мережах, – це цілком логічно – соціальні мережі і просування бренду в них. Одна з найважливіших соціальних мереж, якщо не найвпливовіша за останні кілька років, – це Facebook.

З моменту свого створення Facebook також домігся великих успіхів з точки зору аналітики, яку він пропонує своїм бізнес- користувачам. І це легко побачити за допомогою інструменту Facebook Page Insights.

facebook insights
Woman speak. Pretty girl with long hair red lips and sunglasses and empty speech bubbles isolated. Flat trendy illustration.

Інструмент Insights – це спеціальний інструмент, за допомогою якого власники сайтів (не професійний, а бізнес-сторінки) отримують загальну інформацію про відвідувачів і користувачів сайту – демографічні дані, пристрій, за допомогою якого можна отримати доступ до сторінки, час, проведений на сторінці, кількість лайків / репоста / коментарів / згадок, рекламних кампаній, перегляду відео і т. д.

Купити тексти для сайту

Як заробити в «Фейсбуці» на лайках, групі?

Сторінка в Facebook: як створити і заробити на ній?

Поради для ефективної реклами в Facebook в 2021 році?

Відповідь на це питання в першу чергу залежить від власника сайту, адміністратора соціальної мережі або будь-якого іншого члена команди контент-стратегії.

на підставі всіх цих даних можуть бути складені звіти про успішність, відвідуваність, зміни в роботі і т. Д.

Ви можете отримати дані в бажаному форматі, натиснувши кнопку «Експорт», розташовану в правому верхньому куті вкладки «Обзор»

Цей інструмент може дати компаніям уявлення про тому, як витрачаються кошти, вкладені в просування в Facebook, і яка рентабельність інвестицій (ROI). Грунтуючись на всій цій інформації, ви також можете зберегти контент-стратегію або навіть персонажа для цільової групи (ви можете дізнатися більше про це на Mozu).

Виходячи з досвіду, ми рекомендуємо вам не дивитися цей інструмент занадто часто – замість того, щоб зосередитися на утриманні, ви будете зачаровані числами, які легко відвернуть вас. Цей інструмент повинен робити прямо протилежне: допомагати вам створювати контент і покращувати діловий імідж компанії. Тому ми пропонуємо помірний огляд і звітність на щомісячній (або навіть щоквартальної) основі.