7 важливих кроків до успіху в Інтернет-бізнесі

М’яко кажучи онлайн бізнеси карбують мільйонерів натовпами і зараз найкращий час зайнятися он лайн бізнесом і заробити багато грошей для себе і своїх близьких швидше ніж ви могли собі уявити.

І це не утопія.

Раніше компаніям було потрібно не менше сотні років що б перейти від скромних починань до глобальних брендів. На думку відразу приходять такі бренди як P & G (1837) Nestle (1866) Heineken (1864).

Интернет-бизнес
Headshot screen application view of diverse employees have work web conference using modern platform.

З іншого боку кожної з компаній Майкрософт знадобилося менше 10 років що б стати популярними всесвітньо відомими компаніями Microsoft (1975), Apple (1976), Amazon (1994) і Google (1998).

Домогтися успіху можуть не тільки технологічні гіганти. Люди домагаються успіху в звичайних повсякденних областях таких як онлайн тренінги, фітнес, і написання статей інакше кажучи блогерство.

Візьмемо, наприклад, Брендона Берчарда. Він є онлайн-тренером, який почав свою діяльність приблизно в 2009 році.

Сьогодні у нього більше 3 мільйонів студентів в більш ніж 100 країнах. Його вплив настільки велике, що Опра називає його «одним з найуспішніших онлайн-тренерів в історії».

Його чистий дохід оцінюється в 22 мільйони доларів. Інший приклад – Раміт Сетхі. Він запустив свій перший блог в 2004 році, а в 2018 році був одночасно представлений в Fortune і Forbes.

У тому ж році Forbes представив Раміта пліч-о-пліч з Уорреном Баффетом і оцінив його чистий прибуток в 25 мільйонів доларів. Домагаються великих результатів не тільки чоловіки.

Чистий прибуток Шалин Джонсон, всесвітньо відомої ікони фізичної форми, оцінюється в 10 мільйонів доларів, а Марі Форлео – в 14 мільйонів доларів.

У той час як Шалин Джонсон була широко відома як тренер з фізичної підготовки більш 30 років, Марі Форлео катапультувалися до слави за останні 10 років завдяки її Marie TV, онлайн-тренувань, коучингу і книгам. Найшвидший, простий і дешевий спосіб домогтися успіху – використовувати всю міць Інтернету.

Як кажуть інтернет-гуру, щоб домогтися успіху в мережі, робіть те, що працює. Одним словом, не намагайтеся винаходити велосипед. Інтернет – це зміна парадигми.

Створивши колосальне багатство для тих, хто володіє її екосистемою, він також збільшив розрив між тими, хто знає, як це працює, і тими, хто не знає. Як правило, всякий раз, коли відбувається зміна парадигми, база знань обнуляється, і всім доводиться вчитися заново.

Щоб вчитися швидко і легко, необхідно йти перевіреним шляхом.

Щоб домогтися успіху і процвітати, ви повинні дотримуватися того, що я називаю «Формула успіху Інтернет-бізнесу для початківців». Як відомо, у Всесвіті є порядок.

Якби не було порядку, був би хаос. Моя формула успіху Інтернет-бізнесу для початківців – це коротка, але дієва концепція, яка показує вам, як домогтися успіху в Інтернеті. Якщо ви підете йому, у вас все вийде. Якщо ви цього не зробите, ви програєте.

Формула складається з 7 кроків. Ось вони:

Вчися вдень і вночі

Незважаючи на гадану простоту plug and play, Інтернет являє собою складну екосистему. Щоб домогтися успіху, ви повинні вчитися вдень і вночі, тому що зміни відбуваються швидко і люто, а базові алгоритми змінюються відразу. Навчання дає вам глибину і широту і зберігає вічну зелень

Ось основні моменти, які вам слід вивчити. вивчіть:

• Як розвивається Інтернет
• Як бути на виду
• Як спілкуватися з людьми
• Як скласти список
• Як писати сценарії
• Як створювати продукти
• Як зробити ваші продукти доступними для пошуку
• Як заробляються гроші в Інтернеті

Бути видимим поза мережею і в мережі

Щоб бути помітним, ви повинні збільшувати свою присутність поза домом і в мережі, щоб стати відомим і почати зміцнювати авторитет.

Ось що вам слід зробити, щоб збільшити свою помітність:

• Розробляти вічно популярну інтелектуальну власність (книги, курси, навчальні посібники і т. Д.)
• Мати домашню базу (веб-сайт або блог)
• Мати базу (платформи соціальних мереж)
• Мати повідомлення для прослуховування (списки розсилки, платформи соціальних мереж, подкасти)
• Мати міста-супутники (гостьові пости, дружба з впливовими особами в соціальних мережах).
• Організуйте заходи і розвивайте власні платформи, такі як канал YouTube.
• Вивчайте ЗМІ

Будувати відносини

Щоб залучити незнайомців, відвідувачів, друзів і колишніх ворогів в постійних клієнтів і справжніх шанувальників, вам потрібно побудувати відносини. Хоча має сенс мати широку базу відносин, набагато важливіше створити базу справжніх шанувальників. Ось що вам слід робити, щоб будувати відносини:

• Роздавайте цінні речі, наприклад книги та електронні книги, безкоштовно.
• Зверніться до інших впливових осіб в Інтернеті.
• Простягніть руку дружби незнайомцям, з якими ви зустрічаєтеся, даючи поради
• Допоможіть зі спеціальною інформацією всюди, де можете, наприклад на форумах
• Давати рекомендації в областях, якими ви володієте; не соромтесь
• Об’єднуйте людей як сполучна ланка
• У будь-якій ситуації в якій у вас виникли проблеми, не соромтеся просити допомоги.

Складіть список розсилки

Зробіть створення списку розсилки пріоритетом, щоб у вас було, кому продавати сьогодні і кому продавати завтра. В Інтернеті ведуться запеклі суперечки про те, що повинно бути першим: список розсилки по продукту. Новачка не відволікають ці суперечки про курку і яйце.

Список і продукт – дві сторони однієї медалі: ваш бізнес в Інтернеті.

Просто зверніть увагу, що зі списком ви можете продавати те, чого у вас немає, через партнерський маркетинг, але продукт зі списком ні до чого не приведе.

Також зверніть увагу, що як новачок ви не зможете займатися партнерським маркетингом. Так що складайте список і наполегливо просувайте свій продукт.

Ось як підійти до створення списку:

• Почніть список розсилки з першого дня (по крайней мере, тепер ви знаєте).
• Почніть з дешевих, середніх і потім переходите до дорогих продуктів.
• Створіть сегментований список, щоб ви могли адаптувати свої повідомлення
• Використовуйте доступну систему розсилки або управління контактами.
• Запрошуйте людей особисто приєднатися до вашого списку і будьте наполегливі
• Роздайте цінні стимули, такі як книги, відеоуроки і т. Д.
• Працюйте вдень і вночі

Майте що запропонувати (створювати продукти)

Створюйте продукти для продажу, щоб підвищити цінність для своїх передплатників. Люди будуть слідувати за вами, тому що вам є що їм запропонувати. Коли ви це зробите, ви будете заробляти гроші, але заробляти гроші годі було в першу чергу.

Коли ви зробите це добре, гроші прийдуть. Ось що вам слід зробити:

• Знайдіть знання і мудрість
• Напишіть і доведіть до досконалості свою інтелектуальну власність
• Створюйте цікаві курси, заходи і платформи.
• Освоїти необхідні технології для виробництва
• Освоїти необхідні технології для доставки
• Будьте послідовними і зосередьтеся на тому, що буде вічним, завжди затребуваним.
• Давайте людям ту інформацію в якій ви добре розбираєтеся.

Дізнайтеся, як розміщувати і продавати в Інтернеті

Маркетинг і продаж – це напрямки, які приносять гроші. Найуспішніші власники бізнесу в Інтернеті процвітають в маркетингу і продажах. Вкладайте великий відсоток того, що ви робите, в маркетинг, щоб збільшити продажі і продовжити розвиток свого бізнесу. Ось що вам слід зробити, щоб збільшити маркетинг і продажі:

• Дізнайтеся, як використовувати маркетинг для розвитку вашого бізнесу.
• Зрозуміти психологію покупки і поведінку покупця.
• Дізнайтеся, як побудувати бізнес-конвеєр.
• Дізнайтеся, як побудувати і оптимізувати воронку продажів.
• Дізнайтеся, як створювати сценарії продажів, які перетворюють відвідувачів в клієнтів.
• Дізнайтеся, як використовувати соціальні мережі для маркетингу.
• Дізнайтеся, як налаштувати цільові сторінки.
• Продовжуйте продавати з ентузіазмом, бо продавати – це людське справа.

Освойте стратегії для довгострокової перемоги

Стійкий онлайн-успіх – це марафон. Зробіть це надовго. Отримаєте уявлення про те, як монетизуються зусилля в Інтернеті і де заробляються гроші в ланцюжку створення вартості. Знайте, що Рим, як то кажуть, був побудований не за один день. Якщо ви займаєтеся онлайн-бізнесом у вигляді спринту або забігу на сто метрів, ви занадто швидко здастеся і програєте.

Ось що вам слід зробити на цьому етапі:

• Освойте і уточніть свій виграшний план гри
• Освойте чотири фази онлайн-бізнесу (навчання, аудиторія, продукт, продажу)
• Розвивайте довгострокову перспективу
• Зберігайте вічно затребувані речі
• диверсифікує в суміжні виграшні області у міру того, як ви стаєте більш впевненими
• Розробляйте автономні активи, щоб знизити ризики в мережі.
• Повторюйте і спирайтеся на принципи досконалості

Ось вони, сім складових, які складають мою Формулу успіху Інтернет-бізнесу. Вам може бути цікаво, де ж технології, адже ми говоримо про Інтернет. По правді кажучи, технологія пронизує всі сім етапів, але технологія залишається тим, чим вона є, засобом реалізації.

Технології дозволяють вам масштабироваться і охоплювати тисячі людей онлайн, але в кінці кінців відносини восторжествують.

Отже, ми говоримо про hi-tech, hi-touch.

В кінцевому підсумку ви повинні опанувати технологіями, які дозволять вам вчитися вдень і вночі, бути видимими поза домом і в мережі, налагоджувати відносини, створювати список розсилки, створювати продукти, дізнаватися, як продавати і продавати в Інтернеті, а також освоювати стратегії для довгострокової перемоги .

Знання технічних аспектів або технологій важливо, тому що ви маєте справу з машинами і технологіями, які допоможуть вам масштабувати і автоматизувати, але це не головна умова успіху для новачка.

Успіх в Інтернеті заснований на двох магічних числах: 10 000 клієнтів і 10 000 доларів щомісячного постійного доходу. Ви можете легко досягти і того, і іншого, якщо будете дотримуватися формули успіху інтернет-бізнесу з семи кроків, яку я дав вам в цій статті. Як тільки ви досягнете цих цифр, ви будете готові використовувати технології для масштабування. Це буде тема іншої статті.

Пол є творцем iSchool, iBFC (Базовий курс інтернет-бізнесу, iBMC (Курс майстерності інтернет-бізнесу), Курс майстерності по контент-маркетингу і BWC (Клініка написання книг), де він вчить, як будувати бізнес в Інтернеті, а також писати книги , серед іншого. з Vision & Talent Training Group, він є автором книги «Мости до серця клієнта», що отримала назву «Біблія обслуговування клієнтів».

Річмонд Дайо Джонсон назвав його «одним з найбільш справжніх письменників-емпірістов Нігерії». серед його клієнтів – Fortune 500 і деякі з них.

Найбільші корпорації Нігерії, включаючи Dangote, First Bank і Nestoil Group (серед клієнтів якої, серед іншого, ExxonMobil, Chevron, Shell і NNPC). Пол був показаний в The Guardian, Vanguard і SilverBird TV. Член виконавчої групи McKinsey, він Платиновий автор на EzineArticles.Com з 49 статтями.

Креслення Пола по розробці електронних продуктів для початківців, опублікований на Medium, був завантажений більше 1000 разів. Чудовий тренер, понад II, Пол навчив більше 5000 банківських і консалтингових послуг і має за плечима більше 350 000 людино-годин навчання.

Пол завжди радий допомогти керівникам писати книги, створювати курси і будувати свої експертні імперії. Запросіть Пола виступити на вашому огляді, стратегії або щоквартальному огляді на тему «Перемога в команді».

Планшет чи ноутбук: що краще купити? Важливі нюанси

Біткойн — як інвестувати у криптовалюту в 2021 році

10 ключових кроків до створення веб-сайту для бізнесу

ТОП 15 ідей з чого почати заробіток в інтернеті в 2021 році

Коментарі 1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *