Безкоштовне просування інтернет-магазину в Інстаграм

На сьогоднішній день Інстаграм б’є рекорди по популярності серед інших соціальних мереж. Усередині цієї мережі є гроші, оскільки число користувачів збільшується з кожним днем, а це значить що тут можна знайти своїх покупців. Відповідно дуже важливо мати сторінку зі своєю продукцією, навіть якщо ви маєте веб-сайт магазину.

До речі, Інстаграм-це непоганий інструмент для отримання трафіку на сайт вашої компанії.

1. Назва профілю

просування інтернет-магазину в Інстаграм
Social networking service concept. Influencer marketing.

Насамперед необхідно придумати інформативне назва вашої сторінки. Назвою може виступати категорія товарів, яку ви продаєте.

Далі поруч потрібно написати місто або країну. Наприклад, назва може виглядати наступним чином: Весільні сукні Київ або Весільні сукні Україна. Людина, яка цікавиться даним товаром в пошуковому рядку Інстаграм буде вводити цей запит, і в першу чергу він побачить акаунти з цим товаром, серед яких може знайти ваш.

2. Хештеги

Не забувайте про такий важливий інструмент, як хештег. Хештег дозволяє знайти ваш товар. Рекомендовано залишати хоча б десять штук по вашій темі.

Пам’ятайте, чим вище публікація, тим більше ймовірно що вашу запис помітять і зайдуть на ваш аккаунт. Щоб домогтися такого результату, необхідно набрати велике охоплення, тому відразу після публікації поста, вам необхідно пройти по всьому хештег, які вказані в публікації і поставити “сердечко” або прокоментувати кілька постів інших користувачів.

Є велика ймовірність того, що вони теж відповідатимуть вам взаємністю. Також, не забувайте лайкать своїх підписників.

Також, в Інстаграм є такий корисний інструмент, як геолокація. Завдяки геолокації вас можуть знайти потенційні покупці.

Фішка полягає в тому, що перед тим, як зробити чергову публікацію необхідно вказати місто або місцезнаходження, де був зроблений знімок або місцезнаходження торгового центру, ресторану, салону краси та інше.

Пам’ятайте, що в геолокації зовсім не обов’язково вказувати тільки одне місто, можна вказувати всі ті місця, в яких може знаходиться ваша цільова аудиторія. Це один з доступних способів отримати як лайки, так і трафік на вашу сторінку.

3. Спілкування в тематичних групах

Знайдіть групи в Інстаграм по вашій тематиці. Коментуйте, лайкать публікації, активно беріть участь в дискусіях. Завдяки такому способу ви зможете знайти потенційних клієнтів і навіть партнерів.

4. Беріть участь в рубриці “Гостьовий пост”

Якщо ви виконаєте попередній пункт, то знайдете людей для цієї рубрики. Суть її полягає в тому, що ви публікуєте “гостьовий пост” у себе на сторінці з інформаційним текстом про вашого партнера за умови посилання на нього, а він в свою чергу робить те ж саме. Виходить взаємний піар.

розкрутка інтернет-магазину в Інстаграм
Young hipster women at clothes flea market – Best friends sharing fun time shopping in the city – Urban girlfriends enjoying happy life moments – Soft focus on vintage pink marsala filtered look

5. Робіть відмітки

Якщо в кадр ваших фото потрапили популярні місця (наприклад: ресторани, шоуруми, кінотеатр та ін.), Сміливо можете відзначати їх у себе на фото. Так ви привернете більше відвідувачів на свою сторінку.

6. Участь в інстаграм-зустрічах

Майже в кожному місті проводяться вечірки інстаграмеров. Це прекрасна можливість привернути увагу до вашого інтернет-магазину.

Суть таких зустрічей в тому, що проходить тематична вечірка (де ви теж присутні, як партнер), робиться красива фотосесія та відеозйомка, які потім публікують всі учасники вечірки у себе на сторінці зі згадуванням всіх учасників-партнерів.

Як показує практика, такі заходи приносять великі охоплення, впізнаваність і як наслідок нових клієнтів.

Якщо ж з якоїсь причини в вашому місті не проводяться даного роду заходи, то не впадайте у відчай. Ви можете такий формат зустрічі організувати самі.

Для цього вам необхідно знайти в Інтаграме людей, чия діяльність сумісна з вашої.

Наприклад, ви займаєтеся продажем модного одягу, отже, можна запросити на захід власників бутика аксесуарів, салону краси, імідж-мейкера і т.д.

Потім визначаєтесь з темою інстаграм-зустрічі, місцем проведення, і почніть наповнювати сайт сценарій. Всі витрати, які можуть виникнути можна поділити між учасниками зустрічі.

Як швидко Офіціанту вивчити меню — Топ-10 порад

Як заробити на виконання простих завдань в Інтернеті

100 підписників +50 лайків в Інстаграм і TikTok безкоштовно

Як заробляти в Інстаграмі на лайках та підписниках

Безкоштовна накрутка Інстаграм: лайків, підписників, переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *