15 популярних способів залучення клієнтів через Інтернет

Ви шукаєте способи, які приведуть до збільшення продажів і принесуть відчутні вигоди? Ви вичерпали свої ідеї і не знаєте, як залучити нову аудиторію, щоб вижити на ринку? Ти не самотній! Сьогодні багато компаній шукають нові джерела залучення клієнтів.

Ознайомтеся з 15 популярними способами знайти клієнта прямо зараз.

1. Ергономічний сайт компанії

Естетичний, добре організований і корисний веб-сайт – це данина поваги потенційному підряднику і можливість наростити клієнтську базу. Завдяки йому ви можете представити свої послуги або продукти, сформувати імідж свого бренду і провести ряд маркетингових заходів.

клієнти з інтернету

· При розробці веб-сайту подбайте про зручність використання в Інтернеті, тобто про функціональне інтерфейсі з інтуїтивно зрозумілою інформаційної архітектурою.

· Не забудьте адаптувати свій сайт для мобільних пристроїв.

· Створіть зворотний зв’язок. Додайте телефон у верхньому розділі веб-сайту і додайте просту форму, яка буде використовуватися зацікавленими сторонами для відправки запитів.

2. Партнерські кампанії

Об’єднайте зусилля і встановіть партнерські відносини в сегменті, пов’язаному з вашої галуззю або адаптованому до неї.

Вас цікавить простий приклад взаємодоповнюючих відносин? В цьому випадку припустимо, що ви керуєте компанією, яка надає послуги з ремонту та будівництва. Ви можете прорекламувати пропозицію:

  • архітектори і дизайнери інтер’єрів,
  • теслярі,
  • виробники сходів,
  • балюстрад,
  • камінів і скла,
  • послуги з прибирання і т. д, в обмін на рекомендацію вашого бізнесу.

3. Креативні візитки

Дивно, скільки підприємців досі недооцінюють силу візитних карток. На вигляд маленький і непомітний, але все ж неймовірно ефективний.

4. Купони на знижку, рекламні ваучери, знижки

Поширення обмежених за часом знижок в Інтернеті може бути ще одним ключем до того, де шукати нових клієнтів. Безкоштовні коди знижок, купони, вигідні пропозиції, зразки та розпродажі є привабливим стимулом

5. Маркетингові бази даних компаній і адреси електронної пошти

Одні вважають за краще телефонні дані, інші – адресні, треті – поштові бази даних. Не можна заперечувати, що отримання готових даних – миттєве рішення дилеми: «як збільшити клієнтську базу».

6. Використовуйте комерційний потенціал спонсорства

Спонсорство – це добре відомий спосіб просування товарів, послуг або брендів. Залежно від масштабу проекту спонсор несе узгоджені витрати по підтримці партнера. Виступаючи в якості спонсора, ви можете залучати фінансові ресурси, матеріальні блага або пропонувати послуги в обмін на рекламу.

7. Аналізуйте ринок і стежте за конкурентами

Спостерігайте за розвитком подій, систематично вивчайте дії конкурентів і потреби потенційних клієнтів. Прислухайтеся до думки підрядників, проаналізуйте їх можливі скарги на недоліки в поточному торговому або сервісному пропозиції. Доповніть свою пропозицію тим, чого вони не отримують від ваших конкурентів.

8. Визнайте потреби клієнтів, і вирішуйте проблеми клієнтів

Погляньте на свій бізнес з точку зору клієнта. Передбачати потреби споживачів і шукайте відповіді на наступні питання:

· Як я можу спонукати клієнта придбати товар або укласти договір?

· Що б мене зацікавило, якби я опинився на місці покупця?

· Які питання, сумніви, побоювання у мене виникнуть з приводу цієї пропозиції?

· Чого я очікую від хорошого постачальника послуг / торгового партнера / виробника?

· Чи надає будь-який пункт моєї пропозиції тривалий вплив на підвищення комфорту клієнтів?

· Як я можу перевершити очікування підрядника і зробити надихає враження?

9. Створіть зразковий авторитет і подбайте про контент-маркетингу

Методи залучення клієнтів багато в чому засновані на формуванні іміджу і зміцненні довіри одержувачів. Хорошим прикладом підвищення авторитету в очах споживачів є публікація практичного контенту. Ви можете писати керівництва, статті, створювати цікаві звіти про галузевих заходах, в яких ви брали участь, відповідати на популярні питання вашої цільової групи або відкривати секрети спеціалізованих концепцій, характерних для вашої середовища.

10. Скритий маркетинг з вірусним ефектом

Скритий маркетинг

Дайте споживачам привід для обговорення! Інтернет – ідеальний засіб для поширення чуток про маркетингову структуру. Суть методу полягає в тому, щоб викликати серед споживачів розмови про ваші продукти, послуги або бренд, які викличуть позитивний ажіотаж серед споживачів.

11. Організуйте презентацію продукту

Уявіть свою пропозицію під час живого виступу. Метод старий, як світ, і все ще актуальний. Продемонструйте переваги, які відразу приверне увагу аудиторії і спонукають їх використовувати продукт в даний момент. Так, нехай клієнт відчує це тут і зараз. Вони будуть дивитися, перевіряти і випробовувати. Якщо ви не можете провести демонстрацію наживо, то завжди можна покластися на стрімінговие сервіси.

12. Підтримуйте контакти

Існує міф, який ґрунтується на тому, що результати продажів забезпечуються тільки за рахунок залучення нових клієнтів. А тепер подумайте, будь ласка, який шанс, що покупець, який вже уклав з вами договір або зробив покупку, повернеться до вас? Думаю, вірогідність повторної транзакції вище, ніж в разі нового покупця, який ще не знає вашого бренду, вірно?

13. Використовуйте посилання на відгуки

Багато підприємців задаються питанням, як переконати нового клієнта довіритися їм і зробити замовлення. Вони забувають, що один з кращих інструментів для підвищення довіри і прискорення процесу прийняття рішень про співпрацю – це позитивні відгуки інших людей.

Але будьте обережні, тут є одна заковика. Щоб підтримати ваш імідж, покупець повинен бути щиро задоволений співпрацею або продуктом. Ви впевнені, що забезпечуєте найвищу якість і якість обслуговування? Відмінно, подякуйте своїм клієнтам за те, що скористалися цією пропозицією, і спонукайте їх залишити відгук.

14. Контекстна реклама – двигун прогресу

Підприємцям, ймовірно, не потрібно детально пояснювати, що таке контекстна реклама і які можливості вона має.

Ця форма призначена просто для того, щоб направити маркетингове повідомлення безпосередньо на групу потенційно зацікавлених сторін.

Контекстна реклама

Він передбачає випуск реклами, адаптованої до віртуального контенту, і кампанію можна оптимізувати для отримання максимального ефекту при мінімальних витратах. Найпопулярнішими контекстними системами є Google Adwords і ЯндексДірект.

15. Підсильте свою кампанію за допомогою успішної цільової сторінки

Цільова сторінка – це сторінка, підготовлена ​​спеціально для потреб маркетингової кампанії. Це перший мобілізуючий фактор у взаєминах між клієнтом і компанією. Зазвичай споживач потрапляє на нього, коли натискає на рекламне посилання або банер. Це також логічне продовження змісту реклами і спонукання клієнта до заздалегідь запланованим діям.

Залучення клієнтів та маркетинг – це не стрибок без парашута. У будь-якій галузі варто дивитися по сторонах і завжди прагнути до розширення свого кругозору. Систематично покращуючи свої навички продажів, ви збільшуєте свої шанси на успіх.

10 способів безкоштовного просування в Instagram

Основні способи заробітку криптовалюти

Основні способи заробітку криптовалюти

Залишити відповідь