Зручний корпоративний сайт – запорука успіху компанії

Корпоративний  веб-сайт компанії – це потужний канал комунікації і відмінний інструмент для просування послуг, товарів або брендів. Ергономічний інтерфейс веб-сайту компанії може виявитися безцінним. Він підтримує маркетингові процеси і сприяє встановленню ділових відносин. Так як же розробити хороший план взаємодії? Ми представляємо практичні поради по дизайну користувальницького досвіду і нагадуємо вам про правила створення зручного веб-сайту!

Веб-сайт адаптований для мобільних пристроїв

З кожним роком, частка ринку мобільних пристроїв невпинно зростає, тому варто задуматися про адаптацію сайту під мобільні пристрої. Дослідження підтверджують, що частка мобільного трафіку стає дедалі більше. Згідно зі звітом, We Are Social – Digital in 2020 року, частка користувачів мобільних пристроїв становить 3.6 млрд. Людина і цей показник повинен збільшитися ще на 4.5 млрд до 2025 року.

Корисна і зручна навігація

Ефективна, інтуїтивно зрозуміла система навігації і швидкість, з якою користувач Інтернету досягає окремих сторінок веб-сайту, впливає на його почуття комфорту. Гіперпосилання і перехресні посилання повинні бути послідовними за своїм характером і візуально виділятися зі змісту.

Швидкість відгуку і затримки

Кожен відвідувач сайту взаємодіє з сайтом в режимі «онлайн». Перше, на що відвідувач сайту звертає увагу – швидкість відгуку на його перехід. Іноді затримка в 1 секунду може бути вирішальним фактором в тому, зацікавиться він продуктом чи ні.

Форма спілкування з клієнтами

Багато відвідувачів сайту стикаються з безліччю питань, відповідь на який не так очевидний. Щоб розібратися з цим, відвідувачі вдаються до форми контакту або «гарячої лінії». Хорошим рішенням є створення інтерактивного спілкування і зручна форма зворотного зв’язку. Чим більше способів спілкування, тим вище шанс налагодити відносини між клієнтом і компанією.

Обов’язкова реєстрація – запорука невдалих покупок

Раніше була популярна практика обов’язкової реєстрації в інтернет магазинах. Це призводила до того, що можна було повернути людей, які додавали товар в корзину, але не робили покупки. Нині, якщо відвідувач стикається з обов’язковою реєстрацією, то він тут же покидає сайт. Для повернення відвідувачів на сайт, можна прикрутити до сайту push-повідомлення. Та не кожен відвідувач їх включить, зате вони не покинуть сайт в ту ж мить, як зайдуть на сайт.

Зручний корпоративний сайт

Форма і юзабіліті

Спростіть, оптимізуйте і зробіть форми прозорими, щоб вони не відлякували користувача. Раціональне скорочення полів форми, спрощення, оптимізація – запорука успішного і привабливого корпоративного сайту. При створенні форм (контакти, опитування), варто враховувати те, які пункти варто включити, а від яких варто відмовитися.

Якщо форма довга і складається з декількох етапів, варто наочно уявити процес користувачеві, наприклад, в разі многостраничной операції завантаження даних – покупка в три етапи з видимим індикатором поточного етапу. Хороша практика передбачає додавання пояснень і поради в форми. Крім того, внутрішня частина осередків форми може бути доповнена текстом, що пропонують їх заповнення.

На відміну від компаній, споживачі з меншим ентузіазмом ставляться до заповнення форм. Конфіденційність даних і сертифікат SSL можуть допомогти переломити бар’єр сумнівів. Нерішучість аудиторії можна подолати, нагадавши їм про переваги. Наприклад, магазин може запропонувати знижку 5% на покупки після реєстрації або код на 1000 грн. при підписці на розсилку новин.

Дружня мультимедіа

Мультимедіа на сторінці, що представляє пропозицію, – гідна уваги ідея. Відео, презентації продуктів, навчальні посібники та подкасти можна використовувати в самих різних формах. Однак слід враховувати, чи є обраний метод оптимальною формою просування.

Чітке оформлення контенту, орієнтованого на бізнес-цілі

Юзабіліті сайту передбачає реалізацію оптимально дружніх проектів. Реалізуючи функціональні рішення, можна отримати потрійну вигоду – кампанія отримує задоволення користувачів, ефективний інструмент комунікації в інтернет-маркетингу і справляє позитивне враження на потенційних компаньйонів. Коли на сайті компанії проявляється професіоналізм, клієнт приходить до висновку, що він може розраховувати на ефективне і просте співробітництво компанією. Отже, що потрібно враховувати?

Плавні переходи. Зрозумілі назви категорій – орієнтир для користувача.

Переконливі тексти. Залучення уяви допомагає залучити інтерес читача. Добре підготовлене опис – цінний інструмент, який утримує увагу відвідувачів і створює пропоновані послуги або продукти неймовірно привабливими.

Менше, та краще. Інформаційне перевантаження може бути фатальним фактором. Більшість людей хочуть дізнатися про пропозицію як можна швидше. Уміння представити чіткий список переваг і особливостей продукту – важливий критерій рекламщика.

Форматування тексту. Користувачі Інтернету вітають використання стильних заголовки вков, виділення важливої ​​інформації маркерами або виділення вмісту жирним шрифтом. Виверт полягає в тому, щоб дозволити відвідувачам побачити відразу потрібний текст.

Читається шрифт. На веб-сайтах використовуються прості шрифти – без зарубок (наприклад, Arial, Tahoma) через їх більш високої читаності і меншого незручності для очей.

Заголовки можуть бути оформлені шрифтом із зарубками (декоративними елементами, використовуваними в друкованої продукції). Для відвідувачів важливий правильний розмір і чіткість тексту.

Пошукова система і функціональні фільтри

Деякі користувачі Інтернету вважають за краще переглядати сайт відповідно до схеми навігації, інші віддають пріоритет внутрішньої пошуковій системі. Тому, хороший корпоративний сайт – сайт, з практичною системою пошуку, інтуїтивно-зрозумілою функцією сортування на основі критеріїв.

Бажані сигнали

Інформація про наявність товарів або передбачуваний час надання послуг, а також орієнтовні прайс-листи викликають задоволення у відвідувачів. Наприклад, девелопер, що не повідомляє потенційним покупцям дату поставки і приблизну вартість приміщення, втрачає бали в їхніх очах.

Для клієнтів важливо наступне: що я отримаю? Як швидко? Скільки я заплачу?

Акуратна архітектура і адекватна графіка

Відвідувачу достатньо кількох секунд на сторінці, щоб вирішити, довіряти йому чи ні. Як і в реальному світі, він засновує свою думку на першому візуальному враженні. Якщо зовнішній вигляд веб-сайту не відповідає очікуванням одержувача, можливо, він покине його до того, як він встигне вивчити пропозицію.

Достовірність

Всі рекомендації ділових і торгових партнерів, експертні висновки і оцінки споживачів підвищують довіру відвідувачів. Як соціальні істоти, люди, природно, проводять розвідку, визнаючи об’єктивність оцінок інших людей. Така незалежність відгуків часто є доказом того, що хтось зробив до покупця правильний вибір. Таким чином, стратегія використання автентичних коментарів в маркетингових цілях може прекрасно підтвердити чесність компанії і виявитися надзвичайно прибутковою для фірми.

Сила допитливості

Щоб краще зрозуміти відвідувачів і збільшити частку ринку, необхідно поставте себе на місце цільових клієнтів – досліджуйте, прогнозуйте і виправдовуйте їх очікування. Варто подумати, як об’єднати функціональні можливості посилань для зручності використання, щоб підвищити коефіцієнт конверсії і в той же час створити зручний веб-сайт, який приносить самі значний прибуток. Просто почніть створювати позитивний досвід, який в кінцевому підсумку окупиться в досягненні певного синергетичного ефекту між компанією і споживачем.

Створення сайту під ключ | Сайт візитка | Лендінг Пейдж | Односторінковий сайт