Чому немає продаж в інтернет-магазині? Топ-10 причин

Якщо ви читаєте цей пост, ви, ймовірно, перевіряєте і аналізуєте дані свого магазину, найчастіше в Google Analytics.

Ви бачите багато звернень, потім перевіряєте вкладку замовлень і дивуєтеся, не знайшовши конверсії в інтернет-магазині.

Знайоме відчуття?

Тоді в голові виникає кілька думок:

Що не так з моєю маркетинговою стратегією?

Чому SEO та рекламні кампанії (на які я витрачаю більшу частину свого бюджету) не дають ефекту?

Чому велика кількість відвідувань не приводить до високого коефіцієнту конверсії в моєму інтернет-магазині?

Як знайти проблеми, через які конверсії не досягаються?

Тому в цій статті я розповім про 10 можливих причинах, які можуть виникнути у вашому інтернет-магазині, і через яких ви безпосередньо втрачаєте можливість заробляти більше.

Я також постараюся показати вам кілька хороших прикладів, з яких ви можете черпати натхнення.

Давайте почнемо!

Немає конверсії в інтернет-магазині – 10 можливих причин

1. Необачне розміщення елементів.
2. Погане оформлення.
3. Некрасивий товарний вигляд продукції.
4. Невідповідне цінова політика.
5. Нездатність налаштувати інтернет-магазин на цільову групу.
6. Проблеми в мобільній версії.
7. Відсутність закликів до дії.
8. Відсутність A / B-тестування.
9. Проблеми з кошиком і виконанням замовлення.
10. Ні відстеження.

1. Необачне розміщення елементів.

Це дуже поширена пастка для «надмірно завзятих» власників інтернет-магазинів.

Що я тут маю на увазі?

Багато наших клієнтів намагаються виділитися серед конкурентів. Хоча цікавий графічний дизайн дозволяє це, «винахід колеса», тобто зміна певних стандартних рішень, які використовуються в електронній комерції, може вплинути на відсутність конверсії в інтернет-магазині.

Уявіть, що ви заходите, наприклад, в Алегро, і там ви виявляєте нову версію популярного сайту, але все знаходиться в зовсім іншому місці:

Всі категорії повернулися в меню.
Замість одного банера відновлений слайдер з дюжиною слайдів, а цікавить вас інформація знаходиться на десятому слайді.
Пошуковик перемістився кудись під рекламу в нижній частині головної сторінки.
В кошику не відображається те, що ви замовили – більш того, її значок не схожий на кошик, а список покупок доступний тільки на підсторінку замовлення.

Одним словом: кошмар.

Через хвилину рівень вашого роздратування настільки великий, що ви залишаєте веб-сайт і шукаєте продукт в іншому місці.

Тому неакуратне розміщення елементів – дуже часта причина, яка б знизила конверсію. Якщо ви відчуваєте, що ваш інтернет-магазин не інтуїтивно зрозумілий або рішення навіть занадто унікальні, варто запитати існуючих клієнтів, чи зрозумілий їм процес пошуку, замовлення і т. Д

Якщо у клієнтів багато коментарів, кращим рішенням буде вчитися у конкурентів або найбільших гравців на ринку електронної комерції.

Ось чому варто відображати різні ідеї в вашому інтернет-магазині, наприклад, від Allegro, x-kom і т. Д., Які підвищать коефіцієнт конверсії, а значить – і ваш заробіток.
2. Погане оформлення.

Як ми вже знаємо, графічний дизайн може позитивно вплинути на конверсію, тому що наш сайт вигідно відрізняється від конкурентів. Однак він може піти й іншим шляхом, що знижує коефіцієнт конверсії і відлякує наших потенційних клієнтів.

Найчастіше це просто вина застарілої графіки на сайті, яка нагадує істота з епохи інтернету, коли сторінки тільки створювалися.

Власники таких інтернет-магазинів зазвичай прекрасно це знають, але у них немає коштів на обмін або вони їх просто бояться, тому що старі покупці вже звикли.

Однак пам’ятайте, що бізнес – це постійний розвиток, а розвиток – це йти в ногу з часом. Тоді варто підготувати нову версію свого сайту, яка лише оновить графічний дизайн, щоб не відхилятися від стандартів і конкуренції і в той же час не ускладнювати життя постійним клієнтам.

Проблема починається тоді, коли наш новий сайт був зроблений відповідно до того, що ми хотіли, і все ж він відлякує своїм графічним дизайном.

Що тоді робити?

Перш за все, ви повинні зрозуміти золоте правило, що інтернет-магазин призначений не для нас, а для наших покупців, і він повинен бути створений таким чином, щоб він був привабливим для якомога більшої кількості відвідувачів.

Також варто провести аудит UI / UX і довіритися фахівцям, які знають, що найкраще працює в даній галузі.
3. Некрасивий товарний вигляд продукції.

Це ще одна причина, яка безпосередньо впливає на відсутність конверсії в інтернет-магазині.

Подивіться, як, наприклад, x-kom (перейти до будь-якого продукту) представляє свій власний товар.

зверху:

Стандартне рішення, тобто фотографія зліва і галерея, а найважливіша інформація праворуч разом з кнопкою додавання в корзину.
Акордеони (всередині опису, специфікації і т. Д.), Які допомагають в навігації, так що клієнтові не потрібно прокручувати сторінку для отримання інформації.
Зверніть увагу на те, як представлено опис цього продукту. На білому тлі розташовані значки та фото.
Також варто відзначити, що шрифт великий і розбірливий.
Специфікація довга і докладна, а її дизайн представлений у вигляді таблиці.

Я не кажу, що це кращий спосіб привабливо представити товари в інтернет-магазинах, однак тут дотримуються всі стандарти, що, безумовно, полегшує пошук інформації і сам процес додавання в корзину.

Якщо ви відстежити кілька інших великих інтернет-магазинів, ви знайдете кілька повторюваних елементів, які ви можете реалізувати на своєму власному веб-сайті, які вже були багаторазово протестовані і приносять вигоду від конверсії.
4. Невідповідне цінова політика.

Відсутність конвертації в інтернет-магазині – це не тільки проблеми з графікою або розташуванням елементів. Іноді покупців вже відлякує цінова політика такого магазину.

Що працює?

Знижка на Кількість замовлень продуктів, например, від 10 до 20 = знижка 2% и т. Д
Безкоштовна доставка, если сума в кошику перевіщує ліміт.
Чітка інформація про всі збори, включаючі доставку и ПДВ.
В кінці ціни Варто «99». Зверніть увагу на різніцю между 9,99 и 10,00. Ця рада має значення, тому что ми всегда дивимось на Ціну з лівого боку, в даного випадка з ніжньої.

Що НЕ працює?

Ціна, что стягується дінамічно, в залежності від Місцезнаходження клієнта (місцевого), тобто амортизація клієнта через місця проживання.
Недобросовісна конвертація валюти. Найкраще пропонуваті товари в одній Валюті.
Оплата через найпопулярніші Платіжні системи Неможливо.
Немає информации про ВАРТІСТЬ доставки и Відображається только в кінці замовлення.

Найчастіше ви можете Побачити погань цінову політику, если Клієнти кидають свои кошики, тому что, например, доставка Надто дорога и ціна вказується в кінці.

Если его нельзя Зменшити, я пропоную використовуват техніку Відновлення кошика, тобто Запропонувати такому покупцеві знижку на следующие покупки або невелика знижку на ті, что зараз знаходиться в кошику.

Для людей, у якіх є магазин на платформі WooCommerce, я пропоную просте додаток під назв Abandoned Cart Lite для WooCommerce.
5. Нездатність налаштуваті інтернет-магазин на цільову групу.

Нерозуміння Вашої цільової аудіторії – це, по суті, Негайно Відсутність конверсії в Вашому інтернет-магазині.

Если у вашого інтернет-магазину много відвідувань и високий Показник відмов, це может вказуваті на ті, что люди, что входять в магазин, не є вашими покупця, а знаходяться там Випадкове.

6. Проблеми в мобільній Версії.

Если ви добре там, де статистику Google Analytics, ви, мабуть, помітілі, что великий трафік уходит з мобільніх прістроїв. Тут Варто згадаті, что в Сейчас годину Google просуває слоган «спочатку мобільні».

Що це означає?

Коротше Кажучи, при розробці, например, інтернет-магазину, ми ПОЧИНАЄМО з мобільної Версії І, Нарешті, створюємо настільну версію, щоб Користувачі мобільніх прістроїв могли легко переглядаті магазин и розміщуваті замовлення.

Однако «спочатку мобільні» відносяться НЕ только до графічної части. Це кож Відправна точка для індексації веб-сайтів Google (если у веб-сайту немає мобільної Версії, розглядається версія для ПК).

Альо повернемося до суті цього підпункту, тобто відповідна Реакція.

Если ваш магазин не інтуїтівно зрозумілій для мобільніх Користувачів, и ПОКУПЦІ повінні «ущипнути» екран, щоб вібрато що-небудь в ньом, конверсія, на жаль, буде йти безпосередно.

Тут, на жаль, немає Іншого виходи, кроме як створити такий магазин з нуля з урахуванням мобільної Версії або Написати спеціалізований додаток для популярних платформ (Android, iOS).
7. Відсутність закліків до Дії.

Що таке CTA (Заклик до Дії)? Це кнопки, Які Використовують на веб-сайтах, щоб направляти Користувачів до мети конверсії.

Например, добро продуманий Заклик до Дії поможет Клієнтам Швидко прідбаті, зареєструватіся, зв’язати або підписатися на інформаційний бюлетень.

Если ви керуєте інтернет-магазином, найбільш важлівім CTA буде «Замовити» або «Купити зараз». Отже, ЦІ кнопки повінні якось віділятіся.

Друга за важлівістю кнопка – «Додати в корзину». Покупець повинен клацнути по ньом, дере чем Взагалі зможу перейти до форми замовлення.

Если ви хочете знати Щоб дізнатіся более про Заклик до Дії, Ознайомтеся з нашим повідомленням: Кнопка CTA – чому Відвідувачі НЕ натіскають на неї?
8. Відсутність A / B-тестування.

Ми можемо проаналізувати відсутність конверсії в інтернет-магазині, провівши A / B-тести.

Що таке тести?

A / B-тестування порівнює дві версії однієї і тієї ж сторінки або елемента на сторінці, щоб вибрати ту, яка показує найбільшу конверсію.

Якщо ми їх не зробимо, ми не зможемо визначити, що краще підходить для нашої цільової групи, чи відповідає даний розповідь тим, чим він повинен бути, чи збільшує чиста ціна продажу чи ні і т. Д.

Ідей A / B-тестів багато, і варто робити їх індивідуально для кожного інтернет-магазину, виходячи з уже отриманої інформації.

Варто пам’ятати, що іноді навіть зміна одного невеликого елемента вашого інтернет-магазину може привести до збільшення конверсії або її відсутності.
9. Проблеми з кошиком і виконанням замовлення.

Уявіть, що ваш інтернет-магазин вже максимально оптимізований, але після поновлення одного з модулів (наприклад, платіжного шлюзу) кошик або виконання замовлення перестає працювати. На жаль, тоді конверсія падає практично до нуля.

Звичайно, в кінцевому підсумку один з ваших клієнтів скаже вам, що замовлення можна розмістити, але ви не знаєте точно, коли це сталося і скільки клієнтів ви втратили через це.

Вам як власнику магазину потрібно тримати руку на пульсі кожен день. Не дозволяйте вашому магазину оновлюватися автоматично, і перед кожним (навіть найменшим) зміною робіть резервну копію.

Після кожного такого поновлення перевіряйте основні функції магазину, тобто процес замовлення, реєстрації та входу в систему.

Якщо ви помітите будь-які помилки, ви завжди можете повернутися до попередньої версії, тому що ви завжди виконуєте резервне копіювання. По крайней мере, з цього моменту. 🙂
10. Ні відстеження змагань.

Якщо ми не будемо стежити за нашими конкурентами, ми можемо випустити з уваги ключові аспекти пропонованих ними продуктів, що підвищить ймовірність того, що клієнти виберуть конкурентоспроможну пропозицію, і наша конверсія почне стрімко зростати.

В основному мова йде про впровадження нових продуктів, рішень і т. Д.

Потрібно тримати руку на пульсі.

Як побороти недолік конверсії в інтернет-магазині?

Як ви самі бачите, існує безліч причин, які відповідальні за відсутність конверсії в інтернет-магазині, і в цьому пості я описав лише деякі з найбільш важливих.

Якщо вам вдасться поліпшити хоча б кілька з них, ви обов’язково відчуєте це за кількістю замовлень. Однак варто зупинитися на восьмому пункті, який стосується A / B-тестування. Завдяки їм ви зможете знайти в своєму інтернет-магазині більшість помилок, які можуть знизити конверсію.

Як не попастися на гачок недобросовісного туроператора?

Створення та ведення власного блогу

Коментарі 1

Залишити відповідь