Як збільшити охоплення в Інстаграм

Охоплення є важливим показником для всіх, хто займається просуванням свого облікового запису. Тому будь-яке падіння охоплення для блогерів чи брендів сприймається болісно. Охопленням є статистика унікальних показів вашого контенту. Якщо 5 осіб переглянуть вашу посаду в Інстаграм – це означає, що охоплення вашого облікового запису складе 5 пунктів. Таким чином ця статистика показує загальну кількість користувачів, які зацікавилися вашим контентом.

Від кількості охоплення залежить ефективність маркетингу в Інстаграм, оскільки кожен користувач це потенційний клієнт. Отже, чим більше людей стикнуться з вашим обліковим записом, тим більше буде передплатників та покупців. Від охоплення залежатиме і залучення аудиторії, а саме прояв активності в лайках та коментарях. Чим вище охоплення постів, тим більша ймовірність, що контент вийде в топ стрічки новин.

Як видно, охоплення відіграє важливу роль у будь-якому вигляді просування. Але які є причини зниження охоплення?

Однією з найпоширеніших причин різкого зниження охоплення є тіньовий бан.

Алгоритми Інстаграм можуть припинити рекомендувати контент певних користувачів, а також виключити його зі стрічки новин та результатів пошуку. Основними причинами отримання тіньового бана є порушення принципів соціальної мережі. Це може бути викликано порушенням правил просування, коли використовуються послуги накрутки або велика кількість хештегів в одній публікації.

Також тіньовий бан може бути покаранням порушення авторських прав або поширення дезінформації.

Може бути достатньо однієї скарги від інших користувачів, щоб модератори привласнили аккаунту тіньовий бан. Деякі види порушень припиняються автоматично. Отже, якщо ви не хочете зниження охоплень вашої сторінки в Інстаграм, необхідно ретельно ознайомитися з правилами просування, розміщення контенту та спілкування з користувачами, щоб не допустити тіньовий бан.

Інші причини зниження охоплення – низька якість контенту. Підписчики можуть втратити інтерес до вашої сторінки, якщо контент не відрізняється корисністю або став занадто одноманітним. У такому разі варто переглянути свій контент-план і придумати нові рубрики.

Іноді охоплення знижується через проведення робіт в Інстаграм, при впровадженні нових функцій. Як правило, це зниження охоплення спостерігається у всіх користувачів Інстаграм.

Як підвищити охоплення в Інстаграмі?

Як збільшити охоплення в Інстаграм

• Важливо визначити, коли цільова аудиторія є вільною. Буде мало користі, якщо розміщувати пости, коли ваші передплатники на роботі або сплять;

• Публікуйте контент у різних форматах, оскільки це добре впливає на алгоритми в Інстаграмі. Не варто обмежуватись одними постами. Можна публікувати тимчасові та вічні сторіси, запускати прямі ефіри, а також розміщувати відеоролики.

Щоб публікація одразу привертала увагу, необхідно створити привабливий дизайн;

• Намагайтеся розміщувати контент регулярно. І тому важливу роль грає створення контент-плану, хоча б 1 – 2 місяці наперед. Графік публікації дозволяє урізноманітнити контент різними жанрами та форматами постів;

• Не упускайте можливість писати текст у пості. Детальні описи вимагають більшої кількості часу на ознайомлення, і коли користувач затримує увагу публікації – це позитивно впливає алгоритми;

• Додайте до публікації елементи ітеративності (ігри, опитування, вікторини). Такий формат є цікавим для передплатників;

• Обов’язково залишайте заклики до реагування користувачів на ваші публікації у вигляді лайків та коментарів. Чим більша активність, тим вищі шанси, що ваш контент потрапить у топ рекомендацій або пошуку, що також підвищить кількість унікальних переглядів;

• Задіяти рекламне просування постів за допомогою таргетованої реклами або реклами блогерів;

• Закріплюйте у публікаціях актуальні хештеги. Необхідно виконувати ретельний вибір ключових слів, що відповідають змісту публікації;

• Додаткове охоплення може принести мітку геолокації, особливо якщо це популярне громадське місце;

• Створюйте контент спільно з іншими блогерами, щоб здійснювати взаємний піар за допомогою функції «позначити людину».

Якщо з якихось причин, вашому обліковому запису був присвоєний тіньовий бан, не варто нічого розміщувати протягом 2 – 3 днів. Намагайтеся визначити причину санкцій і якнайшвидше усуніть її. Після цього можна поступово збільшувати активність.

Найкращі боти для торгівлі криптовалютою

Власна справа — як розпочати свій бізнес з нуля?

Як заробити 100 доларів за день в Інтернеті?

error: Вміст захищений!!