Будь-який магазин або компанія за вказівкою послуг повинна розуміти, що потрібно вивчити найпопулярніші способи оплати, щоб було зручно не тільки їм, але в першу чергу клієнтам.
При створенні магазину в першу чергу потрібно створити обліковий запис і заповнити його інформацією, додати товари і написати кілька постів знайомств. І вже потім подумати, який метод оплати буде найбільш зручний.
Краще запропонувати клієнтам на вибір кілька способів, щоб вони змогли підібрати найбільш вигідний для себе.

1. Компанії
Найбільш очевидний і простий спосіб. У більшості людей вже є банківські карти і додаток на телефоні, за допомогою якого можна в пару кліків перевести потрібну суму. Тому магазину в профілі потрібно вказати номер карти або банківські реквізити. Якщо що можна відправляти їх в приватні повідомлення.
Але в такому випадку багато клієнтів почнуть сумніватися і будуть боятися, що їх можуть обдурити. Незручно те, що все це потрібно обговорювати в особистих повідомленнях, підтверджувати, що переклад прийшов. І якщо магазин великий, то для виконання цих функцій буде потрібно окрема людина.
2. Електронні гаманці
До таких належить Qiwi, Яндекс Гроші і WebMoney. Клієнт сам зможе вибрати, через який гаманець йому буде простіше провести оплату. І магазин повинен буде вислати номер електронного гаманця в особисті повідомлення.
Тільки магазину варто пройти авторизацію, як продавець у WebMoney або якщо є подібні функції на інших платформах.
І тоді кошти будуть приходити в автоматичному режимі. Покупцем на психологічному рівні зручніше витрачати електронні гроші. Але система може стягувати комісію, і є деякі обмеження в сумі переказу. І все також, цей спосіб не викликає довіри.
3. Через банк
Щоб користуватися таким способом, потрібно бути юридичною особою або індивідуальним підприємцем. Магазин створює сторінку для платежу і відправляє на неї посилання покупцеві. Наприклад, зробити це можна через Яндекс. Касу або будь-який інший сервіс.
Тобто, клієнт вибирає оплатити банківською картою і отримує посилання на оплату. Там він вводить свою карту, вказане ім’я і код. Після закінчення оплати списується сума, і клієнт отримує чек про оплату.
І протягом доби гроші перераховуються на банківський рахунок продавця. В такому випадку довіру клієнтів уже зростає, адже у нього зберігається чек з реквізитами організації.
4. За допомогою сайту
І останній найзручніший спосіб для магазину. Але для цього потрібно створити сайт і дозволити на ньому функцію оплати. Вона відбувається з використанням банку-партнера або платіжного сервісу.
Якщо магазин вирішує співпрацювати з банком, то подає заявку на підключення платежів і підписує офіційний договір. І вже потім йому дозволено впровадити способи оплати на своєму сайті.
Користувачі більше довіряють сайту, ніж аккаунту в соціальних мережах. Але сам процес оплати за часом збільшується. Адже потрібно переходити на сайт, шукати товар, який сподобався і потім переходити до оплати.
Розмір зображень в: Instagram, Фейсбук, Тік Тік, YouTube, Твіттер, Pinterest
Куди вкласти гроші в Інтернеті для прибутку: Топ-16 варіантів