Як приймати оплату в Інстаграм? 4 популярних способи

Будь-який магазин або компанія за вказівкою послуг повинна розуміти, що потрібно вивчити найпопулярніші способи оплати, щоб було зручно не тільки їм, але в першу чергу клієнтам.

При створенні магазину в першу чергу потрібно створити обліковий запис і заповнити його інформацією, додати товари і написати кілька постів знайомств. І вже потім подумати, який метод оплати буде найбільш зручний.

Краще запропонувати клієнтам на вибір кілька способів, щоб вони змогли підібрати найбільш вигідний для себе.

як приймити оплату в Інстаграм
Istanbul, Turkey – December 15, 2018: Person holding a brand new Apple iPhone X with Instagram profile on the screen. Instagram is an online mobile social networking service, launched in October 2010.

1. Компанії

Найбільш очевидний і простий спосіб. У більшості людей вже є банківські карти і додаток на телефоні, за допомогою якого можна в пару кліків перевести потрібну суму. Тому магазину в профілі потрібно вказати номер карти або банківські реквізити. Якщо що можна відправляти їх в приватні повідомлення.

Але в такому випадку багато клієнтів почнуть сумніватися і будуть боятися, що їх можуть обдурити. Незручно те, що все це потрібно обговорювати в особистих повідомленнях, підтверджувати, що переклад прийшов. І якщо магазин великий, то для виконання цих функцій буде потрібно окрема людина.

2. Електронні гаманці

До таких належить Qiwi, Яндекс Гроші і WebMoney. Клієнт сам зможе вибрати, через який гаманець йому буде простіше провести оплату. І магазин повинен буде вислати номер електронного гаманця в особисті повідомлення.

Тільки магазину варто пройти авторизацію, як продавець у WebMoney або якщо є подібні функції на інших платформах.

І тоді кошти будуть приходити в автоматичному режимі. Покупцем на психологічному рівні зручніше витрачати електронні гроші. Але система може стягувати комісію, і є деякі обмеження в сумі переказу. І все також, цей спосіб не викликає довіри.

3. Через банк

Щоб користуватися таким способом, потрібно бути юридичною особою або індивідуальним підприємцем. Магазин створює сторінку для платежу і відправляє на неї посилання покупцеві. Наприклад, зробити це можна через Яндекс. Касу або будь-який інший сервіс.

Тобто, клієнт вибирає оплатити банківською картою і отримує посилання на оплату. Там він вводить свою карту, вказане ім’я і код. Після закінчення оплати списується сума, і клієнт отримує чек про оплату.

І протягом доби гроші перераховуються на банківський рахунок продавця. В такому випадку довіру клієнтів уже зростає, адже у нього зберігається чек з реквізитами організації.

4. За допомогою сайту

І останній найзручніший спосіб для магазину. Але для цього потрібно створити сайт і дозволити на ньому функцію оплати. Вона відбувається з використанням банку-партнера або платіжного сервісу.

Якщо магазин вирішує співпрацювати з банком, то подає заявку на підключення платежів і підписує офіційний договір. І вже потім йому дозволено впровадити способи оплати на своєму сайті.

Користувачі більше довіряють сайту, ніж аккаунту в соціальних мережах. Але сам процес оплати за часом збільшується. Адже потрібно переходити на сайт, шукати товар, який сподобався і потім переходити до оплати.

Розмір зображень в: Instagram, Фейсбук, Тік Тік, YouTube, Твіттер, Pinterest

Куди вкласти гроші в Інтернеті для прибутку: Топ-16 варіантів

Де найкраще рекламувати інтернет-магазин?