Оптимізація сайту для збільшення заробітку в Інтернеті

Хтось займається написанням сайтів для себе, хтось купує вже готові. Але для чого б ці сайти не були розроблені, переважна більшість сайтовласників, рано чи пізно, намагається використовувати їх для заробітку в інтернеті. А для цього необхідно, щоб сторінки вашого сайту були оптимізовані і сам сайт розкручений у пошукових системах (Пошуковиках).

Тобто, по суті, заробіток в інтернеті і якісне просування сайту нерозривно пов’язані.

У свою чергу, просування неможливе без таких дій, як оптимізація сайту під відповідні пошукові запити. Але оптимізація – це не якісь раз і назавжди надані правила і методи, це щоденно змінюване явище, яке вимагає швидких дій і правдивої актуальної інформації.

Оптимізація сайту для збільшення заробітку
SEO (search engine optimization) minimal flat logo with magnifying glass, arrow and cursor symbol. multi color design.

Однак є й кілька “вічних” методів оптимізації інтернет-сторінок, а значить і всього сайту в цілому.

Головне правило

Але, перш ніж розповісти про методи оптимізації сайту, потрібно засвоїти головне правило – сайт повинен творитися не для пошукових роботів, він повинен створюватися для людей.

І у всіх подальших діях необхідно керуватися цим основоположним принципом – не перенасичувати текст ключовими словами і надлишковими запитами.

І найкраще всі варіанти оптимізації зробити до побудови сторінки – адже потім вносити виправлення буде набагато складніше.

Тепер можемо розглянути три головних етапи оптимізації сайту під відповідні пошукові запити, які відкриють перспективи заробітку в інтернеті.

Ключові слова

Перший етап настійно рекомендує визначитися з тим, за якими ключовими словами пошукові системи будуть знаходити сторінку сайту. Вибравши такі слова, необхідно подбати про їх оптимальне розташування у тексті.

За деякою інформацією їх має бути 5-8% від усього вмісту тексту. Втім, ці цифри можуть змінюватися.

Головне, щоб ключові слова (на жаргоні ІТ-спеціалістів – ключовики) не рясніли в тексті, не були нав’язливими читачеві.

Далі, вибрані ключовики треба прописати в тегах. Так, в тезі TITLE необхідно прописати ключовик, за яким бажано просувати сторінку. У META тегах теж не завадить вставити ключове слово.

Просувати в Пошуковиках кожну сторінку по окремо взятому ключовику – це гарне правило, яким потрібно обов’язково скористатися.

Максимальна відповідність пошуковим запитам

Другий етап полягає у приведенні інформації на сайті, її виду та структури, у відповідність до ідеалу згідно “думки” пошукових систем. Критерії оцінки сайтів цими системами значно відрізняються від критеріїв, які використовує людина. Саме ці відмінності і підштовхують до необхідності специфічної пошукової оптимізації.

Основне завдання при цьому – показати Пошуковикам сайт, як найбільш відповідний заявленій тематиці або релевантний, тобто такий, який максимально відповідає запитам.

Необхідність зворотніх посилань

Третій етап оптимізації ініціює роботу з посиланнями. Як це не парадоксально, але за своєю значущістю цей етап конкурує з першим. Фактично виходить так, що посилання саме для Пошуковиків не менш важливі, ніж реальний вміст сайту.

Це стає цілком зрозумілим, якщо розглянути принципи, які застосовують пошукові системи для оцінки релевантності сайту обраному пошуковому запиту.

Пошукові системи одночасно оцінюють не тільки релевантність сторінки запиту і тексту сторінки сайту, а також і релевантність тексту посилань.

Так що вдало проведена оптимізація сайту дозволить розкрутити цей сайт і тоді заробіток в інтернеті не змусить себе довго чекати.

Типи платформ інтернет-магазинів

5 корисних порад для Фрілансера початківця

Як редагувати аккаунт в Інстаграмі?

Як заробити на створенні сайтів?