Ідеальний план на день, тиждень, місяць, рік і Життя

У кожної людини на Землі повинна бути якась мета. Далека, близька, мета на сьогодні, на тиждень, на місяць – неважливо. Поки вона є, ми рухаємося. Правда, саме «рухаються» далеко не все. Щоб рухатися вперед, потрібно знати, як це робиться, з чого почати і як це виконати і при цьому зуміти нічого не забути, адже відсутність навіть якоїсь однієї маленької деталі може все зіпсувати.

Якщо говорити коротко, то для виконання будь-якої мети потрібен план, де будуть розписані ваші власні дії, які як раз і підштовхнуть вас вперед, ближче до досягнення бажаної мети. «Ці ваші плани дурниці! Я і без нього знаю, що і як мені робити »- напевно, зараз подумав кожен з вас. Але тоді ви сильно робіть помилки.

Звичайно, не слід плутати плани з диктатурою, яка нібито відніме у вас свободу вибору. Ні, план – це ваш власноруч складений список справ, який ви оформляйте на папері (або ж в електронному вигляді), щоб правильно і максимально продуктивно оформити ваш день, а також нічого не забути.

Плани здатні допомогти вам самовизначитися, взятися за справу і, нарешті, почати діяти. Дивно, але багато хто відзначає, що до того, як вони почали структурувати власні дії, розписуючи їх і відзначаючи, люди були твердо впевнені в тому, що їм до досягнення своєї мети ще дуже і дуже далеко. А невдовзі після того, як вони звернулися до планування, мета, як виявилося, весь цей час була поруч, просто чекала, коли вони це зрозуміють і зроблять крок назустріч до неї.

Але, ви повинні розуміти, що недостатньо просто скласти список справ, наївно вважаючи, що від вас більше нічого не потрібно. Важливо налаштувати себе на його виконання, щоб витягти з цієї справи користь. Зробити це, звичайно ж, непросто. Особливо буде непросто тим, хто до цього мала звичку постійно прокрастініровать, відкладати важкі справи на потім, робити все в останній момент.

Необхідно щодня мотивувати себе на виконання справ з власного списку. Через тиждень іншу вже стане набагато легше, а далі це швидко увійде в звичку. Саме тому необхідно спочатку трохи потерпіти, змушувати себе, навіть лаяти себе, але зате результат вас сильно порадує, і ви зрозумієте, що все це було не дарма.

Як складати список справ правильно

1. На рік

Давайте для початку представимо вашу головну мету в масштабі. Запитайте себе: «Чого мені необхідно домогтися за цей рік, щоб виконати свою мрію?». Потім візьміть блокнот і ручку і займіться справою. Наприклад, якщо ваша головна мета на цей рік – покупка машини, то розбийте рік на кілька «кварталів» і підрахуйте, скільки необхідно заробити грошей за кожен з цих періодів, щоб в результаті у вас набралася потрібна сума або хоча б її половина.

По можливості, спробуйте співвіднести цю свою мету з іншого. Наприклад, вивчити іноземну мову самостійно. Для цього знайдіть відповідний для вас курс і розбийте його на кілька смислових уроків, точно визначте межі того, до якого уроку вам необхідно дійти за півроку, а потім розділіть отриманий курси ще наполовину. Запишіть.

2. На день / тиждень / місяць.

Виходячи з вищеописаного плану, подумайте, скільки всього тепер вам належить здійснювати справ в день (тиждень, місяць). Потім, спираючись на власні можливості, складіть максимально продуктивний план дій, при виконанні якого, ви зможете бути максимально наближені за термінами і успіхам до вже складеного плану на рік. Для більшої продуктивності, виділіть такі графи:

1. Обов’язково зробити за вказаний період часу.

2. По можливості зробити за вказаний період часу.

Таким чином, вам буде набагато легше вписувати в уже готовий план нові справи, у міру їх виникнення і необхідності виконання.

Різновиди форм і видів плану

1. Список «1-3-5»

З цього списку повинні бути наступні складові:

– 1 одне важливе завдання, яку вам необхідно буде виконати за цей день.

– 3 – три завдання середньої важливості, виконання яких вкрай бажано.

– 5 – п’ять дрібних побутових завдань, які було б непогано зробити, але в разі виникнення будь-яких інших планів, їх можна буде зрушити і перенести на наступний день.

Таким чином, ви будете мати чітке уявлення про те, що можна буде відкласти, а що потрібно буде обов’язково виконати за сьогоднішній день. Такий список добре підходить для новачків.

2. Список «Анти DO-DO»

Не у всіх вистачає мотивації на той чи інший список справ. Особливо сумно усвідомлювати, що багато чого з цього списку ти даремно не виконав, а потім впадати через це в зневіру. Щоб цього не сталося, рекомендується знайти місце в блокноті (або електронному документі), де ви б змогли не тільки вести список справ, а й вказувати те, що ви вже виконали. Тобто наочно розписувати свої досягнення, щоб в подальшому, кинувши на нього погляд, ви розуміли, що прогрес є, а тому і кидати планування буде помилкою.

3. Список «GTD»

Такий список передбачає тематичність – поділ будь-яких зон, а також справ, які відносять до тій чи іншій сфері. Наприклад, одні справи вам необхідно переробити на роботі, а інші – вдома. Замість того, щоб чергувати і заважати їх в одну купу продуктивніше було б записати їх окремо один від одного, позначивши їх тематикою: «робота», «будинок». Звичайно, на кількість сфер заборон немає, головне при цьому зуміти спланувати власний час таким чином, щоб зуміти встигнути все це зробити.

4. Список «Стоп-лист»

Його можна завести окремо, а можна зробити своїми основними планом, якщо, припустимо, ваша основна мета – позбутися від тієї чи іншої згубної звички. Все, що тут необхідно зробити, так це перерахувати все те, що ви ні в якому разі НЕ повинні робити. Тобто, по суті, це список справ навпаки.

5. Список «Bullet Journal»

Це стосується безпосередньо паперових блокнотів і щоденників. Звичайно, планувати свій час за допомогою всіляких електронних додатків зручніше, але працювати з папером набагато приємніше. Але блокнот не зможе самостійно розділити інформацію на важливі складові, щоб потім, якщо виникне така потреба, легко повернутися до того чи іншого пункту.

Саме тому, важливо витратити трохи часу на те, щоб скласти зміст свого щоденника, а також придумати графічні позначення, в яких ви до того ж не заплутатися.

Жінка і кар’єра: яких помилок треба уникати на шляху до успіху

Як вести себе на співбесіді?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *