Як швидко продати статтю в Інтернеті за гроші

В даному тексті дані 5 практичних порад для копірайтерів, якими мають бути їх статті, щоб їх швидко купували. Розбір помилок і вказівка, як писати правильно.

Щоб статті швидко купувалися і не «лежали» підлягає на віртуальних полицях магазину статей, потрібно дотримуватися кількох нескладних правил, про які буде розказано далі.

1. Писати багато і регулярно.

Статті не продаються в той же день, в який вони були написані, т. Е. Якщо сьогодні вийшло написати 3 статті – це не означає, що сьогодні було зароблено стільки ж грошей.

продати статтю за гроші
Happy girl at home speaking in front of camera for vlog. Young woman working as blogger, recording video tutorial for Internet. Young female blogger with laptop recording video at home”r”n

Ці тексти можуть продаватися протягом тижня, місяця … Виходить, щоб кожен день продавалося достатню для заробітку кількість статей, потрібно мати в магазині достатній асортимент.

Також різноманітність текстів додає репутації автору. Так покупець бачить, що людина серйозно займається продажем статей. А якщо в магазині вже місяць перебувають 2 статті – і більше нічого. Швидше за все, статті пише новачок, який не надає особливого значення такого виду заробітку.

Ідеально, щоб в магазині було не менше 30 статей, а краще більше. Важливо регулярно поповнювати їх кількість, т. К. Чим більше текстів в магазині, тим більше продажів в день можливо отримати.

2. Якісний контент.

Коли потенційний покупець вибирає собі статтю, він не бачить її повністю. Рішення приймається на основі заголовка, опису до статті, а також відсотка унікальності і грамотності.

Унікальність і грамотність можна перевірити спеціальними програмами і сайтами, якщо щось не в порядку – перед виставленням статті на продаж обов’язково потрібно це виправити. Жодна людина не захоче платити гроші за неякісний товар.

Тема і опис – окрема проблема багатьох авторів. По-перше, вони просто можуть бути не цікавими і не чіпляється погляд. По-друге, навіть можуть містити помилки. На що можна розраховувати в тексті статті, якщо навіть її назва або опис вже мають граматичні або лексичні порушення?

Про те, яким повинен бути заголовок статті можна писати досить багато, на цю тему є дуже багато літератури, повністю розкриває всі хитрощі написання. Але, навіть не будучи фахівцем, можна зрозуміти, яку назву краще:

«Стаття про те, як виховати дитину» або «Виховання дитини: батіг чи пряник?».

Правильна відповідь – друга, тому що ця назва створює деяку інтригу для читача, в голові виникають питання: «А як думають професіонали?», «Чи правильно я виховую свою дитину?». Такий ефект і повинен виникати при прочитанні заголовка статті.

3. Статті на популярні теми.

Необхідно постійно стежити, які теми є більш затребуваними, попит на них буде набагато більше, ніж на інші тематики.

На поточний момент найбільш затребуваними є статті на тему автомобілів, ремонту та будівництва, фрілансу, медицини, краси, фінансів – все, що цікавить сучасних людей. Вони це шукають в інтернеті і охоче читають.

Власники сайтів теж підлаштовуються під запити клієнтів і закуповують для своїх сайтів той контент, який буде затребуваний.

Звичайно, якщо копірайтер любить писати тексти, наприклад, на тему психології – такі статті теж потрібні. Але попит на них буде набагато менше, тому доведеться вибирати – писати для задоволення або для заробітку.

Також є певні жанри, які в магазинах активно продаватися не будуть. Це вірші і різні літературні твори. Якщо у автора є сильне бажання писати саме такі тексти, то є сенс або писати їх на замовлення (вірші до свят), або спробувати видати книгу.

Талановитого письменника обов’язково помітять, і це дасть велику популярність і дохід, ніж біржі копірайтингу. Нові автори художньої літератури суспільству теж потрібні.

4. Активність.

Крім того, що потрібно регулярно поповнювати магазин статтями, потрібно бути активним у відстеженні запитів покупців. На біржах можна знайти велику кількість профілів, де замовники самі пишуть, які статті їм потрібні.

Не потрібно соромитися написати і запропонувати свої роботи. Можливо, людина шукала саме ці статті, але не знайшов через великого асортименту магазина.

Таким чином, можна непросто продати свої тексти швидше, але і домовитися з замовником на постійне співробітництво, що, безсумнівно, буде плюсом для копірайтера. Постійні замовники – основне джерело доходу для будь-якого фрілансера.

5. Ціна.

Досить часто автори, особливо новачки, намагаються продати свої статті дорожче, ніж вони коштують насправді. Такі тексти можуть дуже довго перебувати в магазині і не бути купленими.

Це не означає, що потрібно оцінювати свою працю дешевше, ніж хочеться. Для початку можна спробувати продати статтю за бажаною ціною. Але якщо вона не продається протягом місяця – є привід задуматися.

У магазинах і на біржах є теми, які оплачуються дорожче, або дешевше. Зазвичай більш дорогими є теми, для написання яких автор повинен володіти певною кваліфікацією або мати спеціальну освіту, наприклад, медичне або юридична.

Більш загальні теми на зразок рад по догляду за собою оцінюються дешевше.

Якщо копірайтер володіє знаннями в якійсь вузькій спеціалізації, то для більшої вартості його статей краще писати їх на цю тему.

Але якщо така тематика мало затребувана, краще знайти постійного замовника, або брати замовлення на біржі.
При написанні текстів на теми, які не потребують спеціальних знань, потрібно стежити за цінами.

Якщо більшість статей в магазині на цю тематику коштують 20 грн. за кілознак, то така сама стаття по 30-40 грн. буде продаватися дуже довго.

При дотриманні даних рад кожен копірайтер зможе продавати свої статті набагато швидше, ніж раніше. А якщо якась стаття зависла і не хоче купуватися, потрібно відфільтрувати її через 5 цих пунктів. Досить буде виправити знайдені недоліки – і швидше за все, це допоможе тексту знайти свого покупця.

Біткойн: обмін і покупка швидко, вигідно і надійно

Інтернет — заробітОК для Жінок в декреті ( 8 варіантів )

Заробіток на кліках (без вкладень) 24 сайти які платять гроші

Як створити сайт і почати на ньому заробляти?

Залишити відповідь