Як продати прикраси ручної роботи в Інтернеті

Інтернет дозволяє заробляти практично на будь-якому хобі. Варіант для рукоділок, що роблять прикраси: створити свій онлайн-магазин та продавати через нього свої вироби. Це просто й у перспективі прибутково, а якщо серйозно підійти до справи, хобі перетвориться на повноцінний бізнес.

З чого почати: створення та просування онлайн-магазину прикрас

Як продати прикраси ручної роботи в Інтернеті

Перше, про що має подбати рукоділка – створення якісних фотографій. Саме вони привертають увагу потенційних покупців. Якісна фотографія показує виріб у вигідному світлі, вигідно виділяючи на тлі інших. Але для отримання такого ефекту недостатньо просто зняти виріб із різних ракурсів. Потрібно навчитися вибудовувати композицію, використовувати гарне тло, правильно виставляти освітлення.

Також важливо навчитися складати супровідні тексти. Це – другий за важливістю компонент успішного продажу. Тексти, що продають, важливі для будь-якого товару, але саме у сфері рукоділля вони допомагають швидко виділитися на тлі конкурентів. Не можна обмежуватися простим перерахуванням параметрів.

Цікавий опис спонукає людину, що читає його, затриматися в онлайн-магазині довше.

Тексти працюють на просування магазину навіть краще, ніж спеціально спрямована реклама. Завдяки роботі алгоритмів пост, який активно переглядають, показуватиметься більшою кількістю зацікавлених людей. А це збільшує шанси на те, що серед них будуть потенційні покупці.

Матеріали та моделі

Не всі прикраси ручної роботи будуть затребувані. Важливо відразу визначитися, у якому стилі вони будуть: етно, сучасний, фентезійний чи інший. Кожен напрямок передбачає створення різних моделей прикрас: одні відрізняються простотою та елегантністю, інші приваблюють складним дизайном. Якщо у майстрині немає особистих переваг, краще спочатку вивчити ринок і зрозуміти, які прикраси більш популярні. І, вибираючи напрямок, відштовхуватися від цього.
Матеріал прикрас також може бути різним:

  • глина;
  • тканина;
  • вовна;
  • шкіра;
  • каміння;
  • дерево;
  • пластик.

Натуральні матеріали зазвичай краще, ніж штучні. Багато майстринь працюють у змішаній техніці, щоб створювати оригінальні авторські моделі. Адже унікальність – основна відмінність виробів ручної роботи, за які їх і цінують покупці.

Вартість та особливості продажу

Вирахувати адекватну ціну готового виробу досить складно. Якщо застосувати формулу, за якою зазвичай працюють майстрині, можна сильно продешевити і навіть працювати собі на збиток. Як правило, підсумкова вартість це: ціна матеріалу, помножена вдвічі. Деякі майстрині додають ще й витрати на електрику, транспорт і навіть упаковку. Але і це не завжди дозволяє отримати суму, яка не тільки покриє витрати, а й приноситиме прибуток.

Чим складніший виріб, тим більше часу потрібно на його виготовлення. При цьому майстрині не оцінюють вартість своєї роботи в годинах. Якщо взяти мінімальну оплату за годину і помножити на час виготовлення, підсумкова вартість буде такою, що продати прикрасу буде нереально. І щоб підібрати адекватну ціну, майстрині використовують єдиний варіант – виведення середньої вартості. Це дозволяє не занижувати ціну та отримувати достатню оплату за свою працю.

Щоб визначити середню ціну за виріб, потрібно відштовхуватися від вартості, виставленої у магазинах конкурентів. Вони ж – основний рекламний майданчик. Саме аудиторія цих магазинів може стати покупцями. Але щоб переманити їх, потрібно продумати справді унікальну пропозицію. Тільки в цьому випадку вдасться вийти на регулярний продаж.

Робота в Польші на фермах: умови, вимоги та вакансії

Роботи в Польщі для жінок з України

Як заробити в Твіттері самотужки