Як продавати через Соціальні Мережі

Керуючи інтернет-магазином, ви повинні постійно шукати шляхи до покупців. Залучіть їх, зацікавте їх і спонукаєте їх купувати.

Це зовсім непросте завдання, тому що в даний час існує велика конкуренція практично у всіх галузях, тому відкриття власного магазину пов’язано з великими зобов’язаннями.

Потрібен не тільки хороший товар і зручний інтернет-магазин, але і ідеї для реклами.

В даний час при розгляді того, які дії можна виконувати з точки зору стимулювання продажів, є багато посилань на соціальні мережі.

Не дивно, адже такі портали стали нашим повсякденним життям. Так чому б не використовувати їх саме для продажу? Це безперечно спосіб залучити клієнтів і виділитися серед конкурентів.

Тому перевірте, що ховається під слоганом «соціальні покупки» або «соціальні продажу» і як продавати товари з власного інтернет-магазину в соціальних мережах.

1. Як продавати в соціальних мережах? – Facebook

Як створити магазин на Facebook?

2. Як продавати в соціальних мережах? – Pinterest

3. Як продавати в соціальних мережах? – Instagram

Як створити магазин в Instagram?

Отже, як продавати в соціальних мережах?

Чому варто цікавитися продажею товарів через соціальні мережі?

Дізнайтеся, які переваги можуть принести продажу через соціальні мережі:

По-перше, у більшості брендів є активні облікові записи в соціальних мережах, і вони пов’язані з веб-сайтом компанії або магазином. В результаті користувачі часто заходять в свої профілі, щоб дізнатися, що відбувається в тій чи іншій компанії. Отже, ці профілі відвідуються і генерують трафік.

prodazhi-v-socz-merezhah
Close-up portrait of her she nice attractive lovely focused cheerful cheery, addicted wavy-haired girl using cell browsing web 5g app isolated on bright vivid shine vibrant yellow color background

Соціальні мережі також використовуються для побудови відносин з одержувачами. Вони орієнтовані на контакт, і одержувачі можуть бути в курсі всієї інформації.

Імовірність того, що одержувач помітить повідомлення на дошці бренду, більше, ніж він сам відвідає його веб-сайт, щоб перевірити, що відбувається.

Це популярні портали, якими багато хто з нас користуються щодня. Днем просто неможливо не наштовхнутися на який-небудь портал в соціальних мережах.

Така популярність і бажання їх використовувати означає, що у них є великий потенціал.

Отже, ви можете рекламувати різними способами на цих порталах, і з деякого часу справи пішли ще далі – завдяки соціальним покупкам.

Як продавати в соціальних мережах через Facebook, Pinterest та Instagram?

1. Як продавати в соціальних мережах? – Facebook

Магазин Facebook діє як додаткова вкладка, яку можна побачити після входу в даний профіль разом з іншими сторінками на вибір.

Тут ви можете додавати товари, як в традиційному інтернет-магазині. Таким чином, ви можете додати назву, опис, фото (і навіть відео), ціну (рекламну, звичайну) і розміри.

Більш того, у вкладці з товарами ви можете додатково відсортувати їх або скористатися пошуковою системою. Це просто сторінка магазину з товарами, як у випадку з інтернет-магазином.

Варто згадати той факт, що, наприклад, створюючи нову публікацію в Facebook, ви можете додатково закріплювати товари з магазину. Таким чином, ви можете легко і швидко показати продукт, додавши новий пост.

Крім того, товари також можна помітити на фонової фотографії.

Як створити магазин на Facebook?

Зайдіть в профіль і виберіть Настройки -> Шаблони і вкладки. Потім внизу буде кнопка

«Додати карту», ​​і коли ви натиснете на неї, з’явиться спливаюче вікно, в якому ви

повинні вибрати «Магазин».

З цього моменту у вашому профілі з’явиться додаткова вкладка.

Вирушаючи туди, ви повинні спочатку прийняти правила і умови обслуговування. Наступний крок – вибрати спосіб здійснення покупок. У нас є два варіанти:

Через повідомлення – тобто користувач зв’язується з вами через чат.

Через посилання на фактичний магазин, з якого користувач переходить в ваш магазин для завершення транзакції.

Наступним кроком буде додавання товарів. В цілому, весь процес інтуїтивно

зрозумілий і складається з заповнення відповідних полів правильну інформацію.

Спочатку про бізнес, потім власне про продукти.

2. Як продавати в соціальних мережах? – Pinterest

Ще один портал, на якому ви можете почати свою пригоду з покупок в соціальних мережах, – Pinterest. Зображення грають тут величезну роль. Сама стрічка порталу структурована таким чином, що ви можете бачити плитки поруч один з одним, які ви можете вибрати і перевірити більше – перейти на сторінку або щось прочитати.

Оскільки стрічка складається із зображень, вони повинні бути дуже цікавими. Тим більше, що на одному екрані можна побачити безліч так званих шпильки, так що потрібно якось виділятися.

З трьох представлених порталів саме тут настройка функцій продажів є найбільш проблемною. tliwa, але тільки в тому сенсі, що крім натискання на параметри, вам також потрібно додати так звані метадані в головному розділі сайту.

Ось тут у початківців користувачів може бути більше проблем. Однак робити все потрібно за допомогою гіда.

3. Як продавати в соціальних мережах? – Instagram

Остання соціальна мережа, в якій можна продавати, – це Instagram.

І тут портал заснований на фотографіях, тому, безсумнівно, має великий потенціал з точки зору продажів. Особливо з урахуванням того, що тут можна ставити мітки на фото.

Так, наприклад, при фотографуванні моделі ви можете легко помітити окремі предмети одягу окремо – головний убір, сорочку, штани і т. Д. Так що це дуже зручний інструмент, але також і корисний.

Такий інтерактивний метод напевно спрацює, якщо на одній фотографії ми зможемо представити групу різних товарів, тобто весь одяг, косметику або спортивні речі. Це свого роду продакт плейсмент, де на фото ми спритно приховали посилання на товари. Якщо вас цікавить будь-якої з них, ви можете клацнути і прочитати відомості про продукт.

Крім того, в блозі платформи є кілька згадок про те, як використання покупок в соціальних мережах призвело до зростання різних факторів продажів.

Ви можете побачити це тут, де бренд TYME отримав на 44% більше відвідувань після здійснення покупок в Instagram.

Як створити магазин в Instagram?

Перш за все, вам потрібен корпоративний обліковий запис, а не приватний. Ця вимога номер один.

Наступним кроком є ​​прив’язка вашого профілю до магазину, що детально і крок за кроком описано в цьому офіційному керівництві.

Тут також варто згадати, що процес перевірки облікового запису займає в середньому тиждень, тому вам потрібно проявити трохи терпіння.
Отже, як продавати в соціальних мережах?

Як бачите, соціальні мережі – це не тільки спосіб залишатися на зв’язку з друзями, але і практичні інструменти для онлайн-продавців.

Можливо, варто зацікавитися цією темою, якщо ваш магазин постійно шукає способи залучити покупців.

Потенціал у цих платформ, безумовно, дуже великий, особливо якщо цільова група – молодь або люди у віці від 20 років. Саме ця цільова група проводить найбільше часу на порталах цього типу, тому існує велика ймовірність того, що цільові заходи в цьому віковому діапазоні принесуть найкращі результати.

Однак, щоб дізнатися, спочатку потрібно спробувати.

Як створити хороший блог, щоб він працював ефективно

Чому варто розміщувати рекламу в Facebook? 9 причин

Який веб-сайт створити? — 12 типів і пропозицій

Коментарі 1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *