Просування власного веб-сайту зовсім не повинно бути складним і дорогим. Ось 10 порад, які допоможуть вам легко просувати свій сайт і залучати нових клієнтів.
1. Будьте помічені в реальному світі
Перш ніж вирушити в віртуальний світ, переконайтеся, що ви використовуєте фізичний.

Де в реальному світі можна побачити адресу вашого веб-сайту?
наприклад:
- На машині або на вітрині магазину або офісу,
- У рекламних матеріалах, якщо вони є,
- На листівках, на білбордах,
- Якщо ви публікуєте прес-релізи, то в кожному прес-релізі.
2. Просування за допомогою електронної пошти
Ви користуєтесь електронною поштою? Так звичайно. А у вас підпис, з посиланням на ваш веб-сайт, яка вставляється в кожне повідомлення? Якщо немає, негайно виправте.
А чи знаєте ви, що адреса вашого веб-сайту просувається самим адресою електронної пошти? Якщо ви все ще використовуєте адресу на Yandex.ru або Gmail.com, то забудьте про цю поштою і відправляйте електронні листи з вашого власного домену (наприклад, (hidden)
І це стосується і особистих повідомлень.
Якщо ви не хочете змішувати робочу та особисту пошту, використовуйте інформаційний адреса для роботи і адреса з ім’ям для особистого спілкування (наприклад, (hidden) і (hidden)
3. Чи всі партнери по бізнесу вже знають про вас?
У ваших постачальників і ділових партнерів, з якими ви ведете справи або іншим чином співпрацюєте, також є веб-сайти. Домовтеся з ними про включення вас в їх каталог клієнтів або співпрацюють компаній.

Тоді ваші клієнти зможуть легко знайти ваш сайт, наприклад, в списку продавців на сайті виробника. Крім того, ви отримаєте цінні зворотні посилання на кожній сторінці, які можуть підвищити вашу позицію в пошуку.
4. Ви недооцінили каталоги компаній?
Час інтернет-каталогів безумовно пройшло. Справді? Це не зовсім так. Так, немає необхідності реєструватися в сотнях каталогах, які ніхто не відвідує.
Але є каталоги, в які варто додатися, наприклад, Яндекс Довідник, Google Мій бізнес і їм подібні.
5. Агрегатори цін
Сюдя входять Яндекс.Маркет, Google Merchant, (hidden) та інші. Багато людей ними користуються. Як правило, реєстрація і створення власного профілю компанії, якщо ви продаєте товари, в них безкоштовні.
Ви не тільки отримаєте профіль з посиланням на ваш веб-сайт, але і після об’єднання ваших продуктів в інтернет-магазині у вас також буде можливість відображати ваші товари в їх пошукових системах.
6. Профілі в соціальних мережах
Навіть профілі в соціальних мережах – це простий спосіб розповісти світові про вашому сайті. Особливу зверніть увагу на 2 соціальні мережі:
- ВКонтакте
- Facebook.
- Інстаграм
- Тік Ток
- Клабхаус
Також можна використовувати і інші соціальні мережі, але ці, основні.
7. Ефективна реклама PPC
Ви створили новий сайт і чекаєте, а відвідувачів все немає? Та це нормально. Використовуйте платну рекламу в пошукових системах Yandex і Google.
PPC реклама – це реклама, в якій ви платите за клік, а не за показ. Ваше оголошення бачать тільки люди, які вже шукають вас в пошуковій системі.
Це величезна перевага перед традиційною рекламою. Коротко кажучи, ви не нав’язуєте себе, але пропонуєте клієнтам рішення, яке вони шукають.
Використовуйте PPC-системи Яндекс Директ і Google Ads та будьте відразу на перших позиціях в пошукових системах.
8. PR-статті та зворотні посилання
Ще одна порада, один з найбільш просунутих – це створення зворотних посилань.
На це є 2 причини:
Публікація контенту з зворотними посиланнями підвищить ваш рейтинг в пошукових системах.
Відвідувачі, які можуть стати покупцями або клієнтами, будуть приходити до вас по посиланнях.
Кількість і якість зворотних посилань грають, безумовно, найбільшу роль в просуванні в пошукових системах. Чим більше посилань на ваш сайт з інших сайтів, тим краще. (Так, це спрощення, але поки цього вистачить).
Пошуковики, Google і Yandex, також звертають увагу на якість контенту і сайту, з якого веде посилання. Так що вибирати слід уважно.
Такий сайт, як і контент з посиланням, повинен бути тематично пов’язаний.
І сайт повинен бути оцінений пошуковою системою як авторитетний.
Тому знайдіть сайти, які відвідують ваші клієнти і які, з вашої точки зору, досить авторитетні. І публікуйте статті з посиланнями на ваш сайт.
Будьте готові до того, що публікація кожної статті буде вам дорого коштувати. Але на відміну від реклами, така стаття працює вічно.
9. Контент-маркетинг
Відвідувачі вашого сайту і ваші потенційні клієнти прямо зараз вирішують різні проблеми, мають різні потреби або мрії. І вони шукають інформацію, як їх вирішити, задовольнити їх. Ви можете порадити і допомогти їм.

Все, що вам потрібно зробити, це додати блог компанії на свій веб-сайт. Регулярно публікуючи статті, які вирішують проблеми і потреби клієнтів:
Ви підвищите свій авторитет і збільшите враження компетентності у відвідувачів.
Ви отримуєте більше можливостей показуватися в пошукових системах, що вам нічого не варто (кожна додаткова стаття – це ще один спосіб з’явитися в пошуковій системі).
10. Форуми
Ця рада підійде не всім, але може виявитися дуже ефективним для професіоналів-фрілансерів. Знайдіть форум, де люди задають питання з вашої області. Додайте посилання на свій сайт в підписі своїх повідомлень. І якщо у вас є відповідь на запитання відвідувача форуму, то дайте відповідь на нього посиланням на ваш блог.
Чого ви досягнете коли виканаєте всі пункти цього допусу?
Ви можете легко і цілком природно просувати себе і свій сайт. Отримайте цінні зворотні посилання на сайт, за якими будуть приходити потенційні клієнти, а також поліпшите позиції сайту в пошукових системах.
Зверніть увагу на просування свого сайту. Ви легко можете знайти нових клієнтів, які інакше не знайшли б вас. І ці нові клієнти можуть порекомендувати вас далі, і ви отримаєте ще більше клієнтів. І в той же час, це не буде коштувати дорого.
25 ідей для бізнесу актуальних ще сьогодні