10 способів безкоштовного просування в Instagram

Щодня на цій соціальній платформі понад 500 мільйонів активних користувачів завантажують близько 100 мільйонів фото і відео. Чи легко конкурувати з усіма, намагаючись зробити свій виріб або послугу впізнаваними? Ні. Отже, потрібно робити все можливе, щоб виділитися серед інших.

Як безпечно просувати свій профіль в Інстаграм?

1. Публікуйте систематично і щодня

просування в Instagram
Vector illustration Influence or blogger. Mobile phone, woman with megaphone on screen and young people surrounding her. Influencer, social media or network promotion. Vector flat illustration

Статистика говорить, що найкращий період для публікації починається в 10 ранку і закінчується о 18 вечора. Брендам потрібно «годувати» свої сторінки з понеділка по неділю.

Наприклад, деякі відомі автори радують своїх фанатів не менше 3 постами кожен день, щоб гарантувати максимальну залученість.

2. Перехресне просування

Попросіть кого-небудь популярного блогера зробити відмітку вашого продукту, і ви обов’язково отримаєте численні перегляди в Інстаграм. При такому прийомі цілком можна очікувати появи нових активних підписників і більш високого коефіцієнта залученості.

Такий підхід допоможе рекламувати товари і заодно зробити лідерів думок більш популярними.

3. Цільова аудиторія!

Зібрати всіх користувачів неможливо, але отримати цільових життєво важливо. Тобто тих, яким цікаві ваші послуги або пропозиції.

Наприклад, мандрівники будуть підписуватися на тих, хто розповідає про визначні пам’ятки по всьому світу, культурі різних народів і інструментах, які допомагають в подорожах.

4.  Популярні хештеги

При перегляді ТОП-роликів на YouTube або Facebook можна помітити хештеги брендів, відомих у всіх країнах світу. Вам також треба створити свій, унікальний. Експерти рекомендують додавати популярні позначки, пов’язані з вашою темою.

Ось чому знаменитості додають їх до своїх іменах, занять і місць, які відзначені в їх публікаціях. Це теж свого роду ефективне крос-просування.

5. Додавання відміток

Позначка завжди приносить безкоштовні лайки. Тобто публікація відео, фотографій і історій за участю інших людей, і модних речей, таких як одяг, прикраси, їжа і напої, місця і так далі. Отже, людина повинна вказати символ «@», щоб відзначити друзів в Інстаграм, і «#», щоб описати інші деталі. «Я і @ vasyok123» обідаємо в ресторані # наутилус і т.п.

6. Залучайте клієнтів

Шанувальники просто божеволіють, побачивши себе в пості свого кумира! Наприклад, якщо ви продаєте одяг, було б круто розміщувати фотографії бажаючих на ваших модних футболках з хештегом вашого бренду.

розкрутка інстаграм
Followers thank you. Red heart for Social Network friends, followers, Web user Thank you celebrate of subscribers or followers and likes. Vector illustration

Попросіть їх залишити відгук про якість і сервіс. Не забувайте дякувати всім за те, що підписані на вас, і відповідати на кожен коментар. Покажіть, що ви любите свою цільову аудиторію!

7. Будьте винахідливі та творчі

Отримуйте лайки даром завдяки своїй творчості. Намагайтеся по-новому втілити вже старі ідеї і подавайте себе в новому світлі. Якщо у вас немає ідеї, вам слід пошукати інструменти і додатки, які допоможуть створювати стильні статті, фотографії та відео.

8. Яскраві заголовки

Дайте повідомленням красивий заголовок або хоча б щось таке, що має змусити глядача його прочитати або подивитися і, в кінцевому підсумку, сподобатися. Брендам слід подумати про деякі ексклюзивних виразах і закликах до дії.

9. Запам’ятовується бренд

Придумайте назву і логотип, які буде легко знайти і запам’ятати. З цієї причини видатні люди використовують псевдоніми. Фаррох Булсара знав, що нікому не хотілося б слухати хлопчика з таким складною ім’ям і похмурим поглядом.

Ось чому ми знаємо Фредді Меркьюрі, який застосовував трюк зі зламаним мікрофоном, чарівними костюмами і високо піднятою рукою як свою візитну картку.

10. Цікава інформація

Успішні оповідачі отримують передплатників в Instagram, тому що суспільству подобаються гарні розповіді. Постарайтеся публікувати правдиві історії, але використовувати при цьому слова, що створюють атмосферу казки.

Наприклад, оповідання про шлях до успіху, позитивний досвід клієнта, викликаний придбаним продуктом, або натхненний чиїмось сміливим вчинком.

Більш того, багатьом подобаються флеш-моби. Найбільш ефективні флеш-моби зазвичай присвячені деяким проблемам, таким як глобальне потепління, хворі, притулки для бідних, дитячі притулки і т. Д.

Вони можуть закликати до дії або збирати кошти для вирішення проблеми, або, хоча б, поліпшення ситуації.

При продуманому і комплексному застосуванні вишерассмотренних методик ваш шлях до швидкозростаючою популярністю забезпечений!

Як написати грамотний бізнес-план?

Основні способи заробітку криптовалюти

Телефонна залежність — чому це так небезпечно?

Як заробити на перегляді відеороликів?

Безкоштовне просування інтернет-магазину в Інстаграм

100 підписників +50 лайків в Інстаграм і TikTok безкоштовно

Безкоштовна накрутка Інстаграм: лайків, підписників, переглядів

Залишити відповідь