Просування бізнесу в соціальній мережі Вконтакте

Сьогодні я поділюся з вами моїм особистим успішним досвідом просування свого бізнесу в соціальній мережі Вконтакте. Якщо прочитаєте статтю уважно і скористаєтеся викладеної тут інформацією, то незабаром вже почнете заробляти через інтернет.

Я розкручувала свою групу чисто інтуїтивно і вийшла на хороший дохід задовго до того, як згодом пройшла курс адміністратора соцмереж.

З тих пір пройшло багато часу. За цей час я вивчила багато інформації по просуванню. Крім того, змінилося ставлення самої соцмережі до людей, що пропонують через неї свої товари і послуги. З одного боку, займатися рекламою під Вконтакте стало складніше.

Всі спроби просування мережу намагається заблокувати з метою змусити людей користуватися своїми платними послугами.

У той же час, з’явилося багато платних і безкоштовних уроків, курсів та тренінгів по просуванню в соцмережах, де автори і викладачі попереджають новачків про можливі труднощі і вчать з ними справлятися.

Все, що я розповім, може бути застосовано для абсолютно будь-якого бізнесу. Можливо, комусь із вас моя розповідь допоможе отримати багато хороших клієнтів з соцмереж.

Отже, як же все відбувалося?

Крок 1: Вибір ніші.

Нішу мені підказала подруга, яка вже працювала деякий час в тому ж напрямку. З різних причин тут я не буду писати, ніж конкретно я займалася. Скажу тільки, що робота була пов’язана з доставкою на замовлення деяких товарів. Якщо комусь дуже цікаво, запитайте мене особисто. Для даної статті це не має великого значення, тому що таким же чином можна розкручувати абсолютно будь-який бізнес.

Бізнес в мережі

Крок 2: Створення і наповнення групи.

Ніхто не вчив мене, як створювати групу. Я її просто створила, тому що все було інтуїтивно зрозуміло. Структуру групи я підгледіла в інших аналогічних спільнотах. Це була моя перша група і вона існує і живе донині. Був грудень місяць і я поставила на аватарку веселенький картинку, яка асоціювалася у мене з моєю діяльністю.

Альбоми з товарами і ціни я копіювала з інших таких же груп.

Була гаряча передноворічна пора, я йшла з дому в 6 ранку і поверталася, найчастіше, в 10 вечора і не могла приділяти групі багато часу. В таких умовах на її створення та наповнення пішов приблизно місяць.

Зауважте, в групі на аватарці стояла найпростіша картинка. Не було ніякого меню. Не було яскравих анонсів.

Я навіть не знала, що можна закріплювати посади.

Проте, дуже скоро з’явилися замовники і, відповідно, дохід. Це я кажу до того, що зовсім не обов’язково робити відразу ідеальне професійне співтовариство. Якщо у вас є якісь задумки, робіть групу так, як можете.

Переробити і прикрасити – завжди встигнете. Головне – почати діяти! І не відступати!

Крок 3: Пошук замовників, збір замовлень.

Коли альбоми вже були наповнені товарами, я запросила в групу всіх своїх реальних друзів. Попросила їх вступити в неї, навіть якщо вони не планують нічого замовляти, тому що інтуїтивно розуміла, що у незнайомих людей буде більше довіри до групи, в якій є хоча б якась кількість народу.

Потім я почала пошук замовників. Відбувалося це наступним чином. Я подумала:

«Хто може зацікавитися моїми товарами?».

І прийшла до висновку, що це, швидше за все, заміжні жінки, у яких є діти і які хоч раз були в деяких країнах Європи. Зараз це опис називають аватаром клієнта.

Таких людей я шукала в пошуку і писала їм особисті повідомлення приблизно такого змісту: «Світлана, здрастуйте! Я займаюся доставкою на замовлення товарів, які можуть Вас зацікавити. Планую доставку на 14 січня. З радістю привезу Вам, все, що побажаєте. Подивитися асортимент і зробити замовлення можна в групі посилання. З повагою. Марина. »

Кожен день я писала максимально можливу кількість таких повідомлень. Тоді ще не так строго було з посиланнями в повідомленнях. Банили мене не часто і роботі це майже не заважало.

Зараз, звичайно, посилання в повідомленнях незнайомим людям краще не розміщувати. Можна писати точно такий же текст, але пропонувати, наприклад перейти по посиланню, що знаходиться у Вас на стіні.

Звичайно, заздалегідь підготувати гарний рекламний пост і закріпити його, щоб людям не доводилося довго шукати.

Таким чином, за 2 тижні мені вдалося зібрати невелику кількість замовлень. Дохід з цих замовлень ледве покривав транспортні витрати. Але цього було цілком достатньо. Я розуміла, що це тільки початок і добре, що вдалося не піти в мінус.

Крок 4: Вибудовування відносин із замовниками.

Після першої доставки я призначила дату наступної і продовжувала пропонувати людям свої послуги. Зараз з’явилося багато вивертів і, навіть, програм, що дозволяють прискорити і автоматизувати цей процес.

Наприклад, дуже хороший курс на тему автоматизації рутинних процесів при просуванні в соціальних мережах створив Ленар Янгіров.

Дуже рекомендую його вивчити і застосовувати на практиці! Якби в той час я мала теперішніми знаннями, все відбувалося б набагато швидше!

Через пару тижнів мені написала дівчина, з якою ми вчилися разом в початковій школі. Я виконала її замовлення, вона написала мені хороший відгук. У групі створювалися альбоми замовлень, велися обговорення. І хоч доходу це практично не приносило, рух в групі відчувалося. Тоді в ній було всього близько 50 осіб.

І ось, одного разу, мені написала дівчина з іншого міста. Запитала, чи можу я відправити посилку в її місто. Звичайно можу! І це був поворотний момент. Після першого пробного замовлення вона стала замовляти більше і більше.

Потім, одного за іншим, вона привела мене ще близько 10 осіб, а ті, своєю чергою, ще. Це як раз про довіру, про який я вже говорила не раз.

Адже всі ці люди відправляли мені 100% передоплату! Тільки після отримання грошей я відправляла їм посилки. Мені вдалося створити з усіма такі відносини, що незабаром я перестала запрошувати нових людей в групу, тому що ледве справлялася з існуючими.

Таким чином я працювала протягом 6 років, поки особисті обставини не змусили мене припинити цю діяльність. Та й, чесно кажучи, набридло 🙂 Проте, досвід був успішний, я їм з вами поділилася і тепер ви можете його повторити.

Звичайно, працювати без спеціальних знань зараз стало складніше. Саме тому я рекомендую ознайомитися зі списком корисних матеріалів, розташованим під цією статтею.

Отже, тепер ви знаєте основні принципи розкрутки Вконтакте і знаєте, де знайти додаткові матеріали по темі просування Вконтакте. Все це, звичайно, за умови, що будете застосовувати мої поради на практиці, неминуче призведе до того, що ви почнете заробляти через інтернет і привернете велика кількість клієнтів для свого бізнесу з соцмережі Вконтакте.

Я ж бажаю вам добитися успіху у всіх ваших починаннях.

Автор статті: Марина Ножко

Як заробити в Ютуб на своїх відео та чужих

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *