Як правильно публікувати допис на сайті

Як Ви розумієте, існує безліч речей, які обов’язково слід перевірити перед публікацією нової статті на своєму улюбленому блозі. Але, на жаль, багато хто з нас забувають про це.

Саме тому і був створений “Checklist (чекліст – список пунктів) для перевірки перед публікацією нового поста в всесвітню павутину”.

Мій невеликий списочок (чекліст), який завжди знаходиться на увазі:

  1. Читаність тексту.
  2. Орфографічні помилки
  3. Розкриття теми.
  4. Ключові слова і не менш важливі теги.
  5. Заголовок статті.
  6. Внутрішня перелінковка.
  7. Посилання на зовнішні ресурси.
  8. Працездатність посилань.
  9. Картинка.
  10. Оптимізовані посилання.
  11. Спонукання до дії.
  12. День публікації.
  13. Коригування і доповнення.

А тепер переходимо до детального обговорення кожного пункту перевірки:

Читаність тексту.

Прочитали Ви статтю після її написання? Багато блогерів, як правило, не перечитують щойно написаний текст. Це велика помилка, оскільки в такому випадку, Ви не зможете охопити статтю повністю, не зможете бути впевненими, що Ваше творіння взагалі несе певний сенс, що абзаци і пропозиції знаходяться в правильному порядку. Тому перш за все уважно прочитайте від і до все, що Ви навигадували.

Орфографічні помилки.

Ніщо так не псує гарну статтю, як друкарські помилки та інші неприємності, яких завжди можна уникнути. На жаль, в поспіху і мені іноді трапляється не помітити помилку в написанні слова. Щоб такого не сталося, використовуйте програми та сервіси для перевірки орфографії. А якщо Ваш промах помітили інші, не гнівайтесь на критику і зауваження.

Розкриття теми.

Ваша стаття дійсно повністю розкриває підняту тему? Якщо Ви хочете отримати гарну віддачу від своєї публікації в вигляді зворотних посилань і трафіку, то слід писати якомога повніші статті, які вичерпують порушене питання. Якщо Ви виконали попередній пункт, то Ви цілком можете оцінити і цей, в разі необхідності додавши кілька абзаців для більш широкого розкриття теми.

Наприклад, Ви підготували огляд програмного забезпечення і Ваша стаття орієнтована на опис його можливостей.

А як щодо установки? Що Ви можете сказати про сумісність цієї програми з іншим софтом? Ці аспекти також можна включити, оскільки вони зроблять Вашу публікацію ще більш корисною і цінною для потенційних користувачів.

Ключові слова і не менш важливі теги.

Ви добре досліджували релевантні до тексту ключові слова? З одного боку, якщо Ви хочете отримати максимальну кількість трафіку, слід використовувати найпопулярніші ключові слова. Це допоможе правильно оптимізувати текст під пошукові машини. Але разом з тим, не забувайте і про конкуренцію, можливо слід звернути свою увагу на середньо- або низькочастотні пошукові запити.

Як відомо, з ними набагато простіше і дешевше піднятися на перший позиції у видачі.

Ключові слова + їх синоніми повинні використовуватися в тексті без шкоди для смислового навантаження статті і при можливості виділятися жирним шрифтом, тегами h1-h6. Але без фанатизму. Не варто забувати і про ефективне написанні meta description.

Заголовок статті.

Безумовно, заголовок повинен не тільки привертати увагу читачів, а й відповідати самій статті. Емоційне забарвлення допомагає привернути увагу і викликати цікавість. Не забувайте використовувати в заголовку також ключові слова (по можливості), це ще один крок назустріч високим позиціям у видачі.

Внутрішня перелінковка.

Дуже важливий момент пошукової оптимізації. Візьміть собі за правило, в кожній статей ставити 1-2 контекстні посилання на старі публікації. Таким чином Ви також підвищуєте кількість внутрішніх переходів відвідувачів – якщо дана стаття здасться читачеві цікавою та пізнавальною, він обов’язково ознайомитися ще з декількома постами, а, можливо, навіть стане Вашим передплатником.

Посилання на зовнішні ресурси.

Не варто бояться ставити зовнішні посилання, звичайно, їх при нагоді можна ставити з тегом rel = “nofollow”. Зовнішні посилання повинні бути доречними, що допомагають читачеві ознайомитися з невідомими термінами (наприклад, посилання на Wikipedia).

У свою перевірку, я приділяю увагу не тільки наявності тега nofollow, але і присутності посилання на джерело інформації (в разі переведення, наприклад). Обов’язково поділіться посиланням на сторінку, яка стала причиною написання статті. Не варто жмикрути, діліться своєю вдячністю і Вам дадуть відповідь тим же.

Працездатність посилань.

Переконайтеся особисто, що всі посилання працюють. Адже так легко пропустити точку, додати зайвий символ і т.д .., в результаті посилання не працює. Візьміть попередній перегляд і переконайтеся, що посилання ведуть на належні сторінки. Може, хто знає ресурс, що дозволяє в моменті перевірити посилання? Поділіться інформацією, пожалуйста !!!

Картинка.

Картинка – це відмінне доповнення до статті. Цікаве зображення привертає увагу і спонукає читачів ознайомиться з Вашої публікацією. Крім того, використавши тег alt, Ви зможете отримати деякий трафік в результаті пошуку картинок.

Оптимізовані посилання.

Більшість платформ мають плагіни або доповнення для створення SEO-оптимізованих посилань. Використовуючи цю можливість, Ви зможете збільшити трафік з пошукових систем. Добре, якщо на засланні використовуються ключові слова.

Спонукання до дії.

Дуже добре, якщо Ваша стаття спонукає читача до дій. Це може бути участь в опитуванні, дискусії, коментуванні, бажання поділитися своєю думкою або досвідом. Якщо в кінці статті буде присутній питання, це стане хорошим поштовхом для розвитку обговорення.

День публікації.

Навіть якщо Ви створили шедевр і опублікуєте його в неділю, то отримаєте не найрезультативніший трафік. Все тому, що найбільш вдалими вважаються понеділок, вівторок і середа. Саме в ці дні спостерігається найвища відвідуваність.

До того ж, публікація нової статті під час свят не найвигідніший варіант для Вас. Але цей пункт може бути застосований інший спосіб.

При публікації новин взагалі чекати не варто, новини повинні подаватися гарячими. А коли вигідніше працювати (тобто, писати ці самі статті): вдень або вночі, питання суто індивідуальний.

Коригування і доповнення.

Останній пильний погляд на статтю. Це непогана можливість переконатися, що все знаходиться на своєму місці. Добре було б прочитати статтю в голос, в такому випадку Ви більше концентріруетесь. Але не перестарайтеся.

Оскільки, досконалості немає кінця, потрібно вміти вчасно зупинитися наводити блиск стилю і пишнословіе.

Можливо, запропонований чеклист здасться Вам занадто довгим, а дії нудними і зовсім непотрібними. Даремно, все далеко не так, як здається. Згодом, перевірка статті перед публікацією стане для Вас автоматичним справою.

Як написати автобіографію на роботу: корисні поради

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *