Реальна робота в Інтернеті з дому: популярні професії віддаленої роботи

Технічний прогрес розвивається і рухається вперед, технології удосконалюються, ринок праці змінюється, з’являються такі професії, що дозволяють працювати віддалено. Тому не дивно, що деякі спеціальності своєю назвою багатьом людям ні про що не говорять. Якщо колись багато хто мріяв працювати вдома, то тепер це збулося. Дослідження показують, що віддалені співробітники щасливіші, працюють продуктивніше і мають гарний дохід. Не дивно, що дослідження показало, що 98% віддалених співробітників бажають будувати свою кар’єру саме віддалено, працюючи вдома. Далі піде мова про нові професії для віддаленої роботи.

Які є популярні інтернет професії 2021-2022 років віддаленої роботи

Складно сказати, чи збережуться надовго професії, створені відносно недавно. Таким чином, не можна з упевненістю сказати, що ця робота сьогодні користується великим попитом, а в майбутньому може зникнути зовсім. Світ змінюється настільки швидко, що не можливо все передбачити. Однак сьогодні ці професії користуються великою популярністю.

1.Професія інфлюенсер: фахівець з маркетингу

Influencer – відносно нове поняття, і представників цієї професії (включаючи багатьох непрофесіоналів) так багато, що їх часто не сприймають всерйоз. Однак не можна заперечувати, що знаменитості і авторитети впливають на поведінку своїх шанувальників, що не можна ігнорувати в бізнесі. Що означає назва професії? Це люди, які впливають на прийняття рішень своєї спільноти. Це можуть бути відомі блогери, ютубери, люди з аккаунтом в Instagram, і т. д.

Поряд з розвитком соціальних мереж та інформаційних веб-сайтів, а також у зв’язку з їх постійно зростаючою популярністю, автори шукають нові форми просування свого бренду в Інтернеті. Вони хочуть безпосередньо звертатися до клієнтів, і вступають в цільову групу. Однак є ймовірність, що розміщене в групі рекламне повідомлення не буде таким ефективним, як було раніше, і це пов’язано зі змінами спілкування в Інтернеті.

На допомогу приходить Influencer Marketing – один з найбільш швидкозростаючих видів цифрового маркетингу.

Інфлюенсер або впливова людина – це особистість, яка веде різні види діяльності в Інтернеті і, отже, набуває популярність серед своїх передплатників. Впливовими особами можуть бути , наприклад, блогери, влогери, інстаграмери або геймери (стримери) .

Визнання часто досягається завдяки великим знанням в певній темі, спеціалізації в даній області. Люди, яких називають впливовими особами володіють великою владою і можуть впливати на думку, рішення і погляди своїх шанувальників.

Реальна-робота-в-Інтернеті

Завдяки думці «експерта в даній області» вони можуть отримати значний авторитет, а їх твердження сприймаються як достовірні. Дослідження, проведені Інститутом статистики, показали, що авторитети в Інтернеті мають більшу цінність для наймолодшої вікової групи (15-25 років), ніж знаменитості, відомі з традиційних ЗМІ. Вони їм набагато ближче, тому що:

• зазвичай ці люди мають схожий з ними спосіб життя і соціальний статус;
• мають схожі інтереси;
• реальні особи і заслуговують довіри у користувачів;
• завжди залишаються в межах досяжності рядового інтернет-користувача;
• вони часто дозволяють своїй аудиторії брати активну участь в їх діяльності.

Інфлюенсери розділилися на дві групи в залежності від кількості передплатників, друзів, фанатів, шанувальників, який вони мають. Цей поділ досить гнучкий, якщо говорити про цифри, джерела наводять різні версії, але приблизно це виглядає так:

1). Макро-інфлюенсери – це авторитетні особистості мережі Інтернет, що мають від десятків до сотень тисяч передплатників. Їх контент часто створюється з особливою ретельністю (така велика кількість передплатників зобов’язує їх підтримувати певний рівень). Співпраця з такими впливовими особами буде добре працювати в разі рекламних кампаній.

2). Мікро-інфлюенсери – це теж авторитети, впливові особи, але мають менше шанувальників, ніж макро-інфлюенсери (від тисячі до десяти тисяч передплатників), але вони більш доступні і заслуговують більшої довіри у користувачів. Співпраця з Micro-Influencers – це шанс точно досягти цільової групи.

Віддалена робота

Маркетинг впливу – що це таке? Це вся маркетингова діяльність, заснована на співпраці компанії з впливовою особою. Сама впливова людина в цьому випадку є посередником між даним брендом і споживачем.

Рекламна діяльність в Influencer Marketing здійснюється через різні соціальні канали, блоги та відео сервіси.

Вона заснована на популярності впливової особи, і на її авторитеті, що приносить велику користь брендам, особливо в наймолодших цільових групах (15-25 років).

2. Блогер: ким реально можна працювати віддалено

З появою Інтернету у користувачів з’явилися нові можливості для заробітку. Деякі зосередилися на управлінні інтернет-магазином. Інші розробляють блоги чи сайти на яких займаються перепродажем товарів та мобільних додатків з різною формою монетизації. Є й ті, хто знайшов свою нішу в партнерських програмах – це не що інше, як ще одна форма маркетингу. У партнерських програмах користувачі мають можливість заробляти рекламуючи чужі продукти.

Наприклад продавець якогось товару (страхова компанія, яка просуває поліси подорожей) вказує тільки спосіб розрахунку (наприклад, він заплатить 2% від вартості замовлення за продаж продукту) і визначає граничні умови, які повинні виконувати автори веб-сайтів, на яких будуть проводитися продажі. Тут мається на увазі тип реклами, яку може використовувати блогер, підбір ключових фраз та інше. Решта його не цікавить.

Партнерська мережа на основі узгоджених умов повинна залучати веб-майстрів і блогерів, які зможуть (за запропонованою ставкою) залучити якомога більше клієнтів для рекламодавця.

Варто відзначити, що після цього рекламодавець може відмовитися від самостійного проведення рекламних компаній в Facebook, Google Ads або в базі розсилок. Все це роблять блогери та веб-майстри, оптимізуючи операції таким чином, щоб вартість конверсії (або продажу) була нижчою, ніж комісія, яку їм пропонують. На цьому і будується їх заробіток.

робота в інтернеті відгуки
Technology, advertisement, communication, presentation concept. Young happy woman girl character shows smartphone with ok sign and winking. Promotion of innovative technological devices demonstration.

3. Професія фрілансер – що це таке, і як почати працювати у фрілансі

Фріланс поступово стає постійною формою роботи в Інтернеті. Спочатку здавалося, що він не буде дуже популярний і його можна використовувати як додатковий заробіток. Але людям цей вид роботи подобається і професія фрілансер набула широкого поширення в Інтернеті, тому що можна працювати віддалено.

Що собою являє робота фрілансера – це виконання різних замовлень, пов’язаних з Інтернетом.

Людина, яка виконує ці замовлення, зазвичай, працює онлайн у власному офісі або квартирі. Каталог спеціальностей фрілансера в даний час розширюється, зазвичай це:

• графічний дизайнер;

• копірайтер;

• перекладач;

• коректор;

• спеціаліст ІТ-індустрії;

• веб-дизайнер;

• фотограф;

• персональний тренер;

• психолог;

Обов’язкова умова – це, безумовно, спеціалізація в певній сфері, діяльності, професійні знання та практичні навички. На перших порах доведеться налаштуватися на важку роботу. На початку кар’єри необхідно знати, що не всі замовлення будуть ідеальними і не варто відмовлятися від тих, які менш привабливі. Багато людей, освоївши інтернет, йдуть працювати фрілансерами.

4. Спеціаліст в області створення сайтів – затребувана професія

Програміст – дуже бажана людина на багатьох підприємствах та офісах. Оскільки на ринку не вистачає досвідчених програмістів, а заробітки розробників запаморочливі, багато хто задається питанням, як стати програмістом, як перекваліфікуватися. Однак перед цим варто з’ясувати, чим насправді займається програміст, в чому полягає його робота і які шляхи розвитку можна вибрати.

Програміст – це фахівець, який створює коди для комп’ютерних програм, додатків, блогів і сайтів застосовуючи спеціальну мову програмування.

Зазвичай програміст таких мов знає хоча б кілька, якщо не десяток, але спеціалізується в певній галузі. Складно визначити обсяг завдань програміста, так як ІТ галузь схильна до динамічних змін, тому технологія, яка застосовується сьогодні, через кілька років, може взагалі не працювати.

легальная работа в интернете
Statistics and analysis digital concept. EPS 10 file. Transparency effects used on highlight elements.

Програміст найбільше створює:

• веб-сайт;

• веб-додатки;

• мобільні додатки;

комп’ютерні програми та системи.

Саме завдяки програмістам люди можуть замовити їжу з доставкою додому зі свого мобільного телефону, записатися на прийом до лікаря або косметолога і оплатити послуги, не виходячи з дому. Програміст може бути фахівцем у певній галузі, наприклад:

Front-End розробник, який несе основну відповідальність за привабливий зовнішній вигляд веб – сайту або програми, їх функціональність і адаптацію до пристрою, на якому відображаються проєкти;
Back-End розробник, який створює додатки на сервері, створюючи бази даних з використанням мов програмування,

Він також може кодувати ігри або програмні бази даних, тому кар’єра в програмуванні дає великі можливості. Скільки заробляє програміст? Юніор може розраховувати на пристойну зарплату в розмірі близько 1 тисячі доларів, середній розмір зарплати програміста становить 3 000 доларів. Найдосвідченіші можуть розраховувати на 4 тисячі доларів.

Такі високі ставки мають програмісти у великих містах. Програміст – дуже популярна професія.

Все через високий заробіток, великої кількості пропозицій віддаленої роботи і престижу. Однак досягнення високої кваліфікації вимагає багато роботи і постійного розвитку, а також інвестицій в курси або навчання. Не будучи в курсі новин і змін, важко працювати в світі інформаційних технологій.

Резюме

Як бачимо в інтернеті з’явилося багато нових професій. Варто стежити за новинами, можливо, назва, яка спочатку ні про що не говорить, виявиться новою професією, яка комусь знадобиться.

високий заробіток  в інтернеті
Isometric Business Success Concept. Entrepreneur business man leader. Businessman and his business team crossing finish line. Vector illustration

Особливості вибору рекламного агентства

Як організувати успішну конференцію?

Як новачку заробити на покері в Інтернеті?