Безкоштовна реклама в Інтернеті

Тисячі бізнесменів, які досягли певних результатів та підприємці-початківці постійно задаються одним і тим самим питанням: що з джерел інтернет-просування вибрати для своїх проектів? Тому за порадою експертів в статті зроблено аналіз ТОП- 5 основних джерел інтернет-реклами, що популярна та ефективна на сьогоднішній день. Можливо у багатьох людей, які прочитають цю статтю, відпаде проблема щодо розкрутки своїх блогів чи сайтів, з метою збільшення трафіку та підвищення ефективності реклами. Та, нарешті вже приймуть рішення про те, де ж такі рекламувати свій продукт, товар чи послугу, щоб це принесло користь та максимально зберегло рекламний бюджет.

Реклама в інтернеті: її види, функції та мета

Сьогодні навряд чи знайдеться людина, яка б не бачила рекламу по телебаченню. ЇЇ не люблять люди, тому багато телеглядачів на час її трансляції виключають телевізор, настільки вона нав’язлива, настирлива, ще й довготривала. Але є люди, які моляться на рекламу – це бізнесмени. Для них реклама – це, як кисень для всього живого.

Хоча люди знають, що мається на увазі під словом «реклама», але мало хто дасть цьому слову точне визначення. Дослівний переклад з латинської, це означає доносити, інформувати, голосно кричати.

Безкоштовна реклама в Інтернеті

Але, якщо говорити професійною мовою, як кажуть експерти, то реклама – це інформаційний продукт, який подається споживачеві для характеристики товару чи продукту, щоб привернути його увагу. Для того, щоб вона була ефективною, розроблено безліч видів і підвидів реклами.

Підприємці початківці вишукують методи безкоштовної реклами. Але треба пам’ятати, що ніхто вам не дасть щось корисне і цінне безкоштовно. За все треба платити: або грошима, або своїми годинами безцінного часу. Ті методи безкоштовної реклами, які зараз популярні, відчутного ефекту не приносять. Наприклад, безкоштовна реклама:

  • • у соц. мережах;
  • • на різних форумах;
  • • порталах типу OLX та Prom.ua;
  • • товарних агрегаторах;
  • • за допомогою Google карт.

Таких способів надзвичайно багато, але суттєвої віддачи від них не дочекаєтесь. В статті розглянемо умовно безкоштовні методи рекламування, які по грошах доступні початківцям.

Умовно безкоштовна реклама в інтернеті: 5 ефективних методів

1.Контекстна реклама: її види та можливості

Це найбільш популярний та ефективний вид реклами, і в першу чергу в системах Яндекс Директ та Google Adwords, так вона називалася донедавна, а зараз скорочено називається Google Ads. Щодня у пошуковому рядку Яндекс та Google люди вводять десятки мільйонів запитів. Левова частка їх – це комерційні запити. Тобто люди постійно щось шукають зі словами «купити», «замовити», «недорого», «ціна», такі запити зазвичай вводять тоді, коли люди вже готові здійснити покупку. Продавцю залишається лише під ці запити створити хороший сайт чи блог.

Але щоб ці ресурси продавали, необхідно створити під кожен пошуковий запит релевантні оголошення. Рекламодавець за контекстну рекламу платить не за показ оголошення, а за кожен клік по ньому та за переходи на свій сайт. Контекстна реклама на відміну, наприклад, від того ж SEO просування має перевагу: вона показується відразу після успішного налаштування та поповнення балансу в рекламному кабінеті.

Контекстна реклама

Тобто, у підприємця є чудова можливість отримувати клієнтів вже за кілька годин після запуску реклами. Вона буде відображатися у верхній частині на сторінці видачі пошукової системи. Оголошення висітиме навіть вище, ніж пошукова видача від Google та Яндекса. У такому разі блогеру немає потреби по півроку витрачати на оптимізацію сайту для пошукових систем, щоб сайт потрапив хоча б у ТОП-10 пошукової видачі.

Звичайно, контекстна реклама від пошукових систем сьогодні є однією з найдорожчих видів інтернет-реклами, але і в свою чергу залишається одним з найефективніших джерел інтернет-трафіку. Був час, коли ціни за клік були копійчаними, інтернет був порожній, сайтів ще ніхто не вмів створювати, а хто вмів, той дуже добре заробляв на рекламі Google ADS. Було це до 2013 року. Коли тільки починали освоювати інтернет та рекламуватись за допомогою контекстної реклами.

Сьогодні ціни на контекстну рекламу дуже високі, особливо дорого доводиться платити тим рекламодавцям, у яких високо конкурентні нішеві товари. Пов’язано це з тим, що великі бренди готові вкладати десятки, а то й сотні, навіть мільйони гривен у свій рекламний бюджет і тим самим підвищують ставки. Адже, по суті, контекстна реклама працює за принципом аукціону і малий бізнес не завжди готовий вставати в один ряд із великими гравцями щодо реклами від пошукових систем.

Але навіть для малого та середнього бізнесу в контекстній рекламі є можливість рекламувати свої товари та послуги за невеликі гроші, точніше навіть за доступні гроші, адже крім пошукової реклами в системах Яндекс Директ та Google ADS є можливість показувати свої оголошення в рекламній мережі Яндекса та контекстно-медійній мережі Google. А це мільйони сайтів-партнерів, де ваші оголошення будуть представлені у вигляді графічних та текстових банерів, а також відео реклама на сторінках знаменитих відео мереж та відеохостингів, таких як Youtube, Кінопошук та тисячі інших. Те, що ця реклама дешевша на порядок ще не говорить про її низьку ефективність. Якраз це і є яскравим прикладом умовно безкоштовної реклами в інтернеті.

2. SEO оптимізація: умовно безкоштовна реклама на власному сайті

Експерти в області налаштування реклами діляться досвідом і кажуть, що в їхній практиці було багато випадків, коли реклама у відео мережах приносила більше продажів, ніж дорога реклама з пошуку. Тому все пізнається в тестах і в порівнянні. SEO просування ось те, що завжди висвічується після верхнього рекламного блоку без значка реклама і є органічною видачою або як ще прийнято називати – пошуковою видачою. Саме пошукове просування або пошукова оптимізація сайту якраз і служить тому, щоб ваш ресурс виходив на найкращі місця в SERP. Тобто у ТОП, якщо говорити точніше та більш науковою мовою.

Пошукова оптимізація – це комплекс заходів для підвищення позицій сайту в результатах пошукової видачі і ці заходи спрямовані переважно на те, щоб сайт був більш читальний та зручний для користувача. Оптимізація сайту із застосуванням SEO технології – це складна робота та тривалий процес. Як правило, на порталах цим займається ціла команда фахівців різних рівнів та різних напрямків. Для блогера не потрібно мати рекламний баланс, тому що немає необхідності платити за перехід по вашому оголошенню.

Реклама в інтернеті

Весь трафік є умовно безкоштовний. Чому умовно? Та тому, що певну кількість грошей блогеру все одно доведеться вкласти за оптимізацію сайту спочатку. Але, якщо й далі хочете світитися на найвигідніших позиціях, то все одно гроші вкладати в оптимізацію доведеться, якщо, звичайно, самі не навчитеся виконувати цю роботу.

А. її доведеться виконувати постійно, якщо не хочете, щоб ваш сайт злетів з провідних позицій SERP. Потрібно постійно бути на чеку, тому що ваші конкуренти не сплять і роблять все для того, щоб скинути вас з найбільш вигідних позицій. Оптимізація сайту за технологією SEO влучно підходить тим комерційним сайтам, на яких є багато цікавого корисного контенту, і він постійно поповнюється та оновлюється. Тобто сенсу якось просувати одно сторінкові сайти, звичайно ж, нема. Прекрасним рішенням для великого комерційного сайту буде завести блог та публікувати там статті на тему напряму свого товару чи послуги.

3. Таргетована реклама в соціальних мережах

Бізнесмен зі стажем напевно вже зареєстрований хоча б в одній із соціальних мереж: будь то популярний Instagram або Facebook, а ще краще ВКонтакте . Соціальні мережі щодня настільки вдало захоплюють увагу людей, що скористатися цим у комерційних цілях було б просто безглуздо. Таргетована реклама в соціальних мережах є одним з найпотужніших джерел інтернет трафіку. Тут є можливість виділити із загальної аудиторії тих користувачів, які точно підходять під напрямок вашого бізнесу та вашої товарної продукції чи послуги.

Таку рекламу можна сміливо назвати цільовою, оскільки призначається вона виключно для тієї аудиторії, яка зацікавлена в показі оголошення та в отриманні рекламованого товару або послуги. Налаштування таргетованої реклами у соц. мережах дозволяє чітко визначити групи користувачів, враховуючи їх вік, стать, місце проживання і навіть особисті інтереси. Наприклад, ви можете демонструвати своє оголошення тим користувачам, хто читає конкретного автора облікового запису, скажімо, ВКонтакте. Тусується в якійсь групі чи пабліку, наприклад, присвяченій спортивній грі або любителів дивитися певний жанр кіно. Як стверджують фахівці таргетованої реклами, що з набором таких показників, якими володіють соц. мережі щодо кожного користувача, то можливості реклами просто не обмежені. Але, не треба звичайно забувати і про те, що в соціальні мережі люди приходять за тим, щоб відпочити і відволіктися від повсякденних справ. Тому ефективно рекламувати, на жаль, не вийде для всіх товарів та послуг.

Як стверджують практики, які добре освоїли таргетовану рекламу, в соц. мережах , добре рекламується товар розважального характеру, який призначений переважно для сфери розваг. А, продавати, наприклад, помпу через інстаграм, звичайно ж не вийде, оскільки це дуже вузько спеціалізована ніша. А ось просування послугу з нарощування вій, наприклад, або виготовлення тортів на замовлення, піде тут на ура.

4. Купівля прямої реклами у відеоблогерів

Так вже склалося в інтернеті, що відеоблогери – це лідери думок, і з цим на сьогоднішній день важко посперечатися. Тому якщо вони скажуть що краща пароварка від фірми Філіпс, і найсмачніша шаурма у АТВ, то левова частка їхніх передплатників цьому повірить на сто відсотків.

Таргетована реклама

Люди звикли вірити в те, що каже їхній кумир. Якщо блогер робить цікавий контент і аудиторія його поважає, то ефект від реклами буде звичайно хороший, особливо якщо це нативна реклама. Навіть тоді, коли блогер говорить про продукцію від себе, то і в цьому виді реклами буде толк.

Однак, як і в усіх інших видах реклами, тут теж є свої підводне каміння. При виборі відеоблогера для реклами свого товару чи послуги важливо враховувати не тільки кількість передплатників і переглядів на каналі, а яка аудиторія відвідує його канал та які її інтереси – бо саме це є важливою складовою успішної рекламної кампанії. Якщо ви замовите рекламу курсів англійської мови у відеоблогера, який, припустимо, знімає відео про те, як відпочити з друзями на полюванні чи риболовлі, або про те, як відпочити у вихідні в лазні, то віддача від такої реклами буде дуже мізерна. Вона менш ефективна, ніж якби ви рекламували на його каналі рибальські снасті або там самогонні апарати.

5. E-mail маркетинг: E-mail розсилка рекламних листів

Цей вид реклами зародився давним-давно, ще, напевно, тоді, коли зародився перший сервіс електронної пошти. E-mail маркетинг як один із видів реклами, розпочинається зі збору електронних адрес потенційних клієнтів. Далі йде обслуговування цих клієнтів у вигляді розсилок листів з нативною рекламою. Але, з популяризацією соціальних мереж і месенжерів ефективність реклами за допомогою E-mail розсилок різко знижується, проте цей маркетинг живе і житиме ще довго. Тут головне мати правильне розуміння та правильний підхід до справи. Схема e-mail-маркетингу дуже проста. Допустимо, користувач зайшов на ваш сайт, де ви пропонуєте курс англійської мови. Але, з якоїсь причини, людина поки не хоче залишати вам заявку або записуватися до вас на курси. У такому разі ви можете запропонувати йому просто передплатити новини вашої школи. І після того, як він залишить свою адресу електронної пошти, почніть розсилати йому корисні статті та анонси безкоштовних уроків.

Фішка цих розсилок полягає в тому, що реклама в них повинна бути максимально нативною і ненав’язливою, а вже після серії таких листів сміливо можете надіслати користувачеві лист з готовою пропозицією записатися на курси. Обов’язково потрібно зробити приписку, що, припустимо, лише сьогодні це вигідно зробити, оскільки зараз ціна неймовірно низька, а завтра вона вже підвищиться. Звичайно, розсилка оформляється і робиться це все не вручну, а за допомогою спеціальних сервісів Email-розсилок практично без вашої участі.

5 хитрощів супермаркетів для покупців

OLX — як заробити 100 000 грн ( бизнес на Oлх )

66 бізнес-ідей для малого бізнесу у 2021 році

Куди вкласти 1000 доларів у 2022 році

Теги: Розмістити рекламу безкоштовно,
Розміщення реклами в інтернеті,
Де можна розмістити рекламу,
Реклама безкоштовно.