Чому варто розміщувати рекламу в Facebook? 9 причин

Реклама в Facebook – в цій статті ми робимо упор саме на не неї. Дізнайтеся, чому варто розміщувати рекламу на Facebook, що ви можете отримати і чи варта гра свічок.

В даний час у бренду в Інтернеті є чим похвалитися, щоб залучити клієнтів. Веб-сайт компанії можна позиціонувати, ви можете працювати в соціальних мережах, ви також можете використовувати маркетинг по електронній пошті або займатися контент-маркетингом.

Насправді найгірше, коли ви нічого не робите з сайтом своєї компанії.

Сам сайт не буде генерувати трафік або клієнтів, особливо на ранніх стадіях проекту. Тим більше, що спочатку про присутність бренду мало хто знає. Вам необхідно забезпечити адекватну видимість, охопити користувачів і знайти частинку себе в глибинах Інтернету.

Отже, що вибрати зі списку можливостей інтернет-реклами?

Так чому варто розміщувати рекламу на Facebook?

Чому варто розміщувати рекламу в Facebook? – 9 причин використовувати цей вид реклами

Реклама в Facebook – це середовище з великою популярністю.

Цією соціальною мережею варто зацікавитися, бо це найпопулярніший сайт такого типу в світі. Вже одне це говорить нам про наявність потенціалу.

Щоб проілюструвати масштаб популярності цього порталу, наведемо інформацію про те, що кожну хвилину користувачі натискають кнопку «Подобається»

Реклама в Facebook
Flat web page design template of business statistic homepage or header decorated people character for website and mobile website development. Flat landing page template. Vector illustration.

понад 4 мільйони разів (джерело з цікавою інфографіки з цифрами в соціальних мережах).

У будь-якому випадку, навіть у вашому оточенні ви можете бачити, що деякі люди зараз працюють без Facebook. Тому варто переконатися, що ваша реклама з’являється тут і привертає до вашого бренду нових клієнтів.

Користувачі можуть взаємодіяти з рекламою.

Перевага великої кількості користувачів на Facebook полягає також в тому, що спільнота може допомогти вашій рекламі.

Справа в тому, що користувач може лайкнути рекламу, поділитися нею або прокоментувати її. Кожна така реакція викликає цілу павутину людей, яких ви можете досягти. Щось на зразок снігової кулі, що котиться з гори.

Звичайно, щоб це відбулося, контент повинен бути привабливим і привабливим для взаємодії. Можливо, наш пост про популярність в соціальних мережах надихне вас в цьому плані.

Є можливість визначити список одержувачів.

Це варто того, щоб розміщувати рекламу на Facebook, тому що ви дійсно впливаєте на те, кого ви залучаєте за допомогою реклами.

Подумайте, якби ви були продавцем кросівок, ви б запросили місцеву групу літніх людей на збори з продажу? Напевно, немає, тому що шанс, що хтось купить взуття, буде незначним. Шансів було б набагато більше, якби в цю групу входили люди у віці 25-29 років.

Тому в Facebook можна точно відповідати цільовій групі і встановити такі параметри, щоб реклама доходила до максимально вузької групи.

Можливо повторне звернення до тих же одержувачам.

Крім того, реклама в цьому носії має можливість ремаркетингу. Це означає, що ваша реклама може повторно з’явитися у тій же аудиторії.

Це дуже важливо, тому що, як правило, в маркетингової діяльності він постійно намагається знайти кого-то нового. Проблема в тому, що при першому контакті не кожен користувач настільки знайомий з брендом, що зможе зробити покупку.

Все вимагає часу і знань, які можна отримати завдяки можливості ремаркетингу. З кожним наступним взаємодією з рекламою користувач дізнається бренд все більше і більше переконуючись в цьому. Отже, є ближчий шлях до того, щоб стати клієнтом.

Ефекти повністю вимірні.

Ще один факт про цю форму онлайн-реклами полягає в тому, що ви документували всі свої дії. Кількість реакцій, кліків, відвідувань веб-сайту або охоплення реклами можна перевіряти на постійній основі.

Це плюс, тому що ви знаєте, чи працюють дії. У вас є попередній перегляд того, яка форма реклами працює краще.

Це просто все вимірюється, і ви можете побачити ефекти, які, наприклад, не можна сказати про рекламу у вигляді банера, що висить на паркані, з якого невідомо, скільки клієнтів зателефонували – немає можливості виміряти це.

Всі можна запустити за досить низькою ціною.

Спочатку я писав, що найгірше, що можна зробити з веб-сайтом компанії, – це нічого з ним не робити. Відомо, що кожен підприємець хотів би працювати у багатьох напрямках і залучати клієнтів з різних джерел.

На жаль, витрати, які вам необхідно враховувати, є перешкодою.

Тому рекламу в Facebook коштує рекламувати навіть в рамках бюджетного рішення. Ви можете припустити, що суми, які виділяються на це засіб масової інформації, не такі великі, як у випадку інших форм реклами. Можливо, все це хороший шанс для компаній з сектора МСБ.

Реклама в Facebook – гнучка форма дії.

З приводу бюджетного рішення варто додати, що ви можете гнучко розміщувати рекламу в Facebook – якщо є кошти на кампанію, вона запускається, якщо немає – діяльність припиняється.

Таким чином, тут немає ніякої прив’язки, як у випадку з позиціонуванням, де контракт полягає, наприклад, на 24 місяці з фіксованою щомісячною платою (хоча тут є переваги, яких немає в рекламі в Facebook).

Крім того, реклама на цьому сайті може бути націлена в будь-який час з різними бюджетами, які активуються в міру необхідності.

Спосіб залучити трафік на сайт і підвищити поінформованість.

Розміщувати рекламу на Facebook – хороша ідея, оскільки ваша бізнес-сторінка зазвичай приносить користь. На ньому більше трафіку за рахунок реклами. Крім того, користувачі дізнаються ваш бренд і дізнаються про його існування. Ви перестаєте бути анонімним, так повільно і скрупульозно ви будуєте свою репутацію.

Кожен новий відвідувач – це шанс перетворитися з постійного відвідувача в покупця.

Заохочення до повторної купівлі або використання пропозиції.

Реклама в Facebook – також відмінний спосіб підтримувати зв’язок зі своїми клієнтами. Зазвичай, роблячи покупку, ви перериваєте контакт з інтернет-магазином. Ви купили товар і залишилися задоволені. Вам не потрібно переглядати їх пропозиції на наступний день, тому що ви вже зробили покупку.

Однак час летить і потребує повернення.

Тому варто підтримувати контакт з клієнтом, щоб він в якійсь мірі тримав ваш бренд «потилицю» і при необхідності знову використав пропозицію. Саме через Facebook ви можете підтримувати такий контакт.

У зв’язку з тим, що профілі брендів інформують про те, що відбувається в цій компанії – є акція, новий продукт і т. Д. Отже, підписавшись на Facebook, користувач все ще має можливість залишатися на зв’язку.

Так чому варто розміщувати реклама на Facebook?

Як бачите, плюсів дуже багато.

Досить дешево і гнучко. Ви знаєте, що працює, а що ні. Ви можете легко виміряти ефект від кампанії, налаштувати рекламу для конкретних одержувачів і т. Д.

Все це зводиться до того, що цю форму реклами безперечно варто розглянути для власного бізнесу.

Який веб-сайт створити? — 12 типів і пропозицій

Заробіток на відгуках: як і де писати відгуки за гроші

Коментарі 1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *