Секрети написання успішного SEO-тексту

Якщо Ви бажаєте, щоб Ваш контент завжди був на перших позиціях при ранжируванні сайтів, Вам доведеться вдосконалити деякі навички SEO, адже все, що Ви написали, адресується не тільки читачам, але і пошуковим роботам.

У завдання SEO-копірайтера входить внесення деяких виправлень у вже наявний текст, для того, щоб пошукові павуки взяли сторінку на «УРА» або ж написання оригінального тексту, оптимізованого під пошукові системи.

Рішенням такого завдання будемо правильне використання ключових слів і фраз.

SEO-копірайтинг – це все ж більше, ніж просте додавання ключових слів і їх синонімів в текст статті.

Яндекс, Google, Bing, Yahoo і багато інші пошукові системи мають в своєму арсеналі ряд механізмів, що дозволяють виявити неправильне або надмірне використання ключових слів, в результаті чого такі сайти вносяться в чорні списки, а просто кажучи, отримують бан від пошукових систем. Тому, готуючи SEO-текст, приділіть належну увагу щільності ключових слів і фраз.

Основна різниця між звичайним і SEO-текстом – це фокусування останнього не тільки на читачів, а й на можливий вплив статті на пошукові механізми.
Запорука успішної SEO-статті – це правильний вибір ключових слів і фраз. Дуже важливо сфокусуватися на тому, щоб знайти релевантні ключові слова для заповнення вашого тексту в правильному кількості.

Як тільки Ви починаєте писати свою статтю, намагайтеся розкидати ключові слова і фрази по всьому тексту, не варто навантажувати ними тільки перший параграф.

Можлива ще одна помилка – це одночасне використання занадто великої кількості ключових слів – набагато ефективніше, обмежити себе двома або трьома ключовими словами (фразами) для кожної статті.

Пам’ятайте також про частоту включення ключових слів в тексті. Дослідження показали, що найбільшими перепонами ефективна щільність ключових слів – це близько 3%.

Але така цифра тільки для базового орієнтування. Чи не намагайтеся будь-що-будь досягти саме 3%.

Для Вас важливо не тільки використовувати із заданою частотою ключові слова в тексті, але і бути впевненим, що читабельність самої статті не постраждає.

Оптимізуючи текст для пошукових роботів, і одночасно не думаючи, що читачам буде нецікава Ваша стаття, Ви зведете усі свої зусилля нанівець. Іншими словами, Ви повинні уважно стежити, щоб відсоток використання ключових слів був на належному рівні, але не шкодив самого тексту (стаття повинна залишатися читабельною і з відповідною смисловим навантаженням).

Для перевірки щільності ключових слів і фраз використовуйте спеціальні онлайн-сервіси або програми.

Для досягнення найкращих результатів в SEO-копірайтингу Ви можете співпрацювати з професіоналами в галузі пошукової оптимізації. Така співпраця допоможе Вам бути впевненим, що сторінки сайту будуть максимально оптимізовані під пошукові роботи, а значить залишатися на перших позиціях при ранжируванні.

Якісний контент повинен бути цікавим, інформативним і зрозумілим для більшості відвідувачів. Використовуючи SEO-копірайтинг, Ви отримаєте додатковий трафік на свій сайт, а значить – збільшите дохід від свого бізнесу.

Прекрасні результати досягаються тільки шляхом використання якісного контенту, яким би чудовим ні сайт або блог, він не принесе бажаних результатів без цільового трафіку.

Як бачите, Вам нікуди не дітися від SEO-копірайтинг. Якщо Вас цікавить заробіток в інтернеті, то можливі два випадки: Ви копірайтер, а отже, вивчивши нюанси написання SEO-текстів, будете продавати свої творіння за велику ціну. По інший бік стоять власники сайтів. Вони або самі виконують роль SEO-копірайтера, або ж шукають гідного виконавця своїх замовлень. Можливі, звичайно, винятки, але це вже тема іншої статті.

Які сайти любить Google

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *