Просування молодого сайту в пошукових системах

Коли ви створюєте новий сайт компанії, тобто повністю розробляєте його з нуля, реєструєте нове доменне ім’я, створюєте контент і починаєте заповнювати його, не варто сподіватися на миттєвий результат. Іншими словами, користувачі пошукових систем до вас на сайт відразу потоком не підуть.

Вважається, що і SEO-просування для молодих сайтів необхідно виконувати з обережністю, щоб,

  1. по-перше, дати пошуковим системам максимум інформації про те, що ваш сайт хороший, корисний, цікавий людям,
  2. по-друге, робити це варто не надто активно. щоб не потрапити під санкції, які застосовуються до сайтів, які просуваються сірими або чорними методами.

Втім, санкції стосуються переважно неправильної стратегії зовнішнього просування та масової закупівлі посилань, яких у молодих сайтів природним шляхом у великій кількості з’явитися просто не може.

Тим не менш, грамотне просування молодого сайту дозволяє залучити на нього органічний трафік буквально через 3-6 місяців після старту просування. Для цього слід дотримуватися низки умов, а також розуміти, що ефективність та швидкість просування дуже сильно залежить від тематики вашого ресурсу, галузі вашої діяльності, а також регіону, в якому ви надаєте свої послуги чи продаєте товари.
Що означає термін молодий сайт

Власне, суть терміна полягає в його назві, проте тут слід зазначити, що поділ ресурсів на молоді і вже давно існуючі при ранженні у видачі застосовує лише пошукова система Яндекс, якій сподобатися набагато складніше, ніж пошуковику від Google.

Тим не менш, сподобатися доведеться, особливо якщо враховувати, що за популярністю Яндекс в Рунеті значно перевершує Google, принаймні для користувачів персональних комп’ютерів і ноутбуків.

З погляду Гугла під поняттям молодого сайту потрапляють ресурси, якщо:

  • доменному імені вашого сайту не більше року;
  • перший раз робот виявив ваш сайт і проіндексував хоча б одну сторінку менше ніж рік тому;
  • сайт зареєстрований та проіндексований раніше, але на ньому не велося жодної активності;
  • у ресурсу відсутня зовнішня маса посилань.

За технологією цієї пошукової системи, як тільки її робот знаходить новий ресурс, вона поміщає його в так звану пісочницю, де він перебуває від півроку до року.

Просування ресурсу, що у цьому статусі за високо конкурентним запитам дуже складно, тому доводиться шукати інші, менш затратні і ефективніші методи.

Тут слід розуміти, що перебування в пісочниці не виключає виведення ресурсу на першій сторінці видачі, особливо за низькочастотними або регіональними запитами.
Проте, щоб таке просування мало успіх, молодий сайт вимагає ретельної підготовки ще на етапі створення та на початку публікації.

Іншими словами, якщо ваш ресурс буде ідеальним з технічного погляду та публікованого контенту, ви зможете отримувати клієнтів з пошукових систем значно раніше, ніж закінчиться час перебування сайту в пісочниці.

Яким технічним вимогам має відповідати молодий сайт для успішного просування

як-розкрутити-молодий-сайт

Цих вимог не так багато, але виконати їх можна лише якщо розробкою ресурсу займаються технічно грамотні фахівці. До таких факторів, що впливають на оцінку сайту пошуковою системою, причому ці критерії важливі і для Yandex, і для Google можна віднести:

  • добре оптимізований, валідний з погляду стандартів веб-розробки код програмного забезпечення сайту;
  • висока швидкість завантаження сторінки, яка має перевищувати 2-3 секунди;
  • швидка відповідь сервера хостингу;
  • наявність окремої мобільної версії сайту чи оптимізованої верстки для перегляду на невеликих екранах;
  • наявність файлу robots. txt та sitemap. xml у кореневій директорії сайту на хостингу.

Налаштування цих файлів проводиться з урахуванням рекомендації пошукових систем та системи управління контентом, що застосовується;

  • відсутність “битих”, тобто провідних на неіснуючі сторінки посилань на сторінках сайту, що просувається;
  • мінімізація кількості посилань, що ведуть інші ресурси мережі.
  • В ідеалі їх має бути взагалі, і якщо без цього не обійтися, їх потрібно закрити від індексування спеціальними тегами;
  • грамотно налаштована 404 сторінка.

Навіть якщо користувач вводить неіснуючу адресу, що належить вашому сайту, він не повинен бачити стандартний екран помилки. Бажано налаштувати цю сторінку таким чином, щоб користувач отримав повідомлення про помилку в адресі і відразу міг перейти на інший розділ ресурсу, а також надати можливість скористатися пошуком та бачити головне меню сайту; грамотне перелінковування сторінок та навігаційного меню.

Користувач повинен мати можливість за допомогою панелі навігації швидко переходити в розділ сайту, що цікавить, а в тексті матеріалів слід розмістити посилання на статті ресурсу, де пояснюється певна інформація, пропонуються супутні товари або послуги; оптимізація розмірів зображень та мультимедіа, якщо її використання передбачається.

Також треба розуміти, що навіть максимально якісна технічна оптимізація ресурсу не забезпечить успіху проекту, якщо не приділяти належної уваги підготовці контенту.
Вимоги до контенту, дотримання яких дозволить швидше просунути молодий сайт

До оптимізації текстового наповнення ресурсів, що відносяться до молодих сайтів, пред’являється ряд додаткових вимог, яких необхідно дотримуватися, щоб отримати клієнтів з пошукових систем. Насамперед, потрібно розуміти, що прорватися в ТОП видачі за високочастотними комерційними запитами молодий сайт не має шансів, оскільки конкурувати з бюджетами на просування давно працюючих проектів буде невиправдано дорого.

Тому акцент робиться на створенні більшої кількості матеріалів, які оптимізовані під низькочастотні запити. Причому такі запити потрібно включати як комерційні, і інформаційні ключі. Тобто це слова “купити”, “ціна”, “як зробити” та аналогічні.

Якщо ваша компанія надає послуги в невеликому регіоні, наприклад, це може бути місто або область, до таких низькочастотних запитів обов’язково слід додавати географічні назви, що дасть значну перевагу при ранженні навіть у разі конкуренції зі знаменитими ресурсами.

При складанні семантичного ядра такого молодого ресурсу слід максимально врахувати особливості цільової аудиторії, на яку створюється ресурс.

До загальних вимог щодо підготовки контенту для молодих сайтів можна віднести:

  • розміщення лише унікального контенту, оптимізованого під низькочастотні ключові запити;
  • обов’язкове заповнення тегів опису матеріалу та графічних файлів, причому тексти для цих тегів також пишуться із входженням основних ключів;
  • текст може бути структурований,
  • написаний без зайвого використання ключових слів,
  • також вітається наявністю підзаголовків, списків, таблиць;
  • такі технічні параметри тексту, як природність, водність і нудота повинні бути в межах, що не перевищують рекомендовані.

Також слід подбати і про зовнішню оптимізацію ресурсів

Особливості зовнішньої оптимізації молодого сайту

Незважаючи на те, що Яндекс і Google стали активно боротися з неприродною масою посилань, тобто, з покупними посиланнями, які раніше були дуже ефективні, важливість природної згадки вашого сайту з посиланням на нього ніхто не скасовував.

Тому в сучасних реаліях, по-перше, не варто допускати лавиноподібного зростання маси посилань, по-друге, розміщувати такі посилання тільки на тематичних, що користуються авторитетом, ресурсах. Так ви отримаєте посилання, і певний потік відвідувачів, яких зацікавив матеріал на зовнішньому майданчику.

Доречно створення груп, пов’язаних із сайтом та компанією у соціальних мережах, що дозволить швидко отримувати зворотний зв’язок, відвідувачів, покращувати поведінковий фактор та давати пошуковим системам додаткову інформацію про корисність вашого ресурсу для цільової аудиторії.

Також часто буває виправдано залучати відвідувачів через платні канали, наприклад грамотно налаштовану контекстну рекламу.

  1. По-перше, такі відвідувачі стають вашими клієнтами,
  2. по-друге, їхні дії на сайті забезпечують формування такого важливого критерію оцінки якості ресурсу як поведінковий фактор.

Навіть побіжного ознайомлення з вимогами та рекомендаціями, які необхідно виконати, щоб просунути новий ресурс у пошукових системах та отримати з них потік цільових відвідувачів, достатньо, щоб оцінити складність та масштаби майбутньої роботи.

Тому успіх розкрутки молодого ресурсу безпосередньо залежить від того, чи мають SEO-фахівці, яким доручено оптимізацію, досвід роботи з подібними проектами та необхідні інструменти моніторингу результатів кожної дії.

Як переїхати до Польщі на ПМП — 7 дієвих способів

Бізнес на здачі квартири в оренду: опис, плюси та мінуси

Як скласти маркетинговий план для вашої фірми