Стікери для Instagram Stories – як їх використовувати

Стікери Instagram Stories – це не тільки цікавий спосіб додати унікальності історіям, але й надзвичайно корисний інструмент для розвитку бізнесу. Якщо ви не тільки розважаєтеся в Інстаграмі, але й ведете підприємницьку діяльність, то стікери для вас мають певне значення. Вони дозволять вам підвищити охоплення аудиторії, відомість бренду та залучення трафіку на свій блог чи сайт. Стикер Instagram Stories, як інструмент допоможе вам здійснювати продажі, якщо ви займаєтеся електронною комерцією.

Стікери для історій у Instagram: 3 функції, які ідеально підходять для бізнесу

Стікери для Instagram Stories

У статті наведена інформація про 3 стікери Instagram Stories, які ідеально підходять для бізнесу, та йтиметься про те, як їх використовують успішні бізнесмени-інстаграмери.

  1. Стікер для проведення вікторини

Наклейка з вікториною – це простий спосіб зацікавити свою аудиторію, щоб бути активною на вашій сторінці Інстаграм.

Це одна з найкращих наклейок у Instagram. Бізнесмени можуть використовувати її по-різному, наприклад, опитувати свою аудиторію, розповідаючи про свої товари або поглиблено вивчати попит.

Наприклад, брендова компанія «VISIT Ukraine» часто використовує наклейку з вікториною, щоб розповісти туристам про місця, які потрібно відвідати в країні.

Aromateque дистриб’ютор елітної косметики може використовувати наклейку-вікторину, щоб дізнатися про ранковий догляд за шкірою своєї аудиторії.

На основі відповідей вони зможуть побачити, який товар подобається їх аудиторії, і використовувати відгуки при створенні майбутніх продуктів.

Стікер вікторина підходить для:

  • Анкетування та навчання своєї аудиторії.
  • Вивчення відгуків.
  • Збільшення підписників.

Бажаєте заощадити час та отримати більше переглядів своїх історій у Instagram? Плануйте, оптимізуйте та публікуйте свої Stories у Instagram

  1. Стікер «DM ME» для Instagram Stories

Наклейка «DM MЕ» (напиши мені) ідеально підходить для спілкування зі своєю групою. Є кілька способів використовувати наклейку «DM MЕ».

Наприклад, ви можете використовувати її для рекламування майбутньої події або продажу нової лінійки товарів.

Роблячи глибокий аналіз того, що хоче знати ваша аудиторія, можете ділитися з ними актуальними оновленнями, розширюючи коло своїх підписників.

Озброївшись цією цінною інформацією, ви можете включити відповіді на питання, що часто ставляться при створенні майбутнього контенту і привернути більше уваги до свого заходу.

Ще один спосіб як можна використовувати наклейку «DM MЕ» для свого бізнесу – це збирати відгуки.

Аудиторія користувачів є ідеальним варіантом, щоб запитати, що їм подобається у вашому бізнесі, які продукти хотіли б отримувати.

Створення можливості для розмов наодинці може зробити ваш бренд більш привабливим.

Підходить для:

  • Ведення важливих переговорів.
  • Доставка рекламної інформації.
  • Збору відгуків.
  1. Стікери Instagram Storie: доставка їжі

Зовсім недавно Instagram оголосив, що компанії можуть ділитися стікерами спеціально для замовлення їжі у своїх історіях.

Поштовхом до цієї наклейки стала пандемія COVID-19. Це новий спосіб для компаній, які рекламують доставку їжі, який можна використовувати у своїх історіях.

Нову наклейку зможуть використовувати для розміщення замовлень українські компанії: Glovo, Zakaz.ua., Bolt Food, Mister.am та інші.

Такий варіант реклами підходить для:

  • Підтримка бізнесу.
  • Збільшення переліку послуг.
  • Збільшення онлайн-замовлень.

Висновки

В мережі з’явилась інформація про те, що Instagram розробляє додаткові функції формату історій та особистих  повідомлень. Це говорить про те, що Facebook збільшує функціонал в Instagram для покращення праці підприємців, які використовують Storie для рекламування бізнесу. 

Заробіток на продажі доменів

Як вести бізнес профіль в Twitter

Як вести корпоративну сторінку в Instagram