Як знайти (ЦА) Цільову Аудиторію в соціальних мережах

Сьогоднішній світ захопили соціальні мережі. Люди більшість спілкуються один з одним тільки там. Там же вони відпочивають, розважаються і навіть роблять покупки.

Як знайти цільового клієнта в соціальних мережах
Family suffering from social media addiction. Parent and child sitting together at home and using digital devices. Vector illustration for problem, communication, internet concept

Великий бізнес вже давно використовує можливості соціальних мереж і гребе звідти гроші лопатою.

Це золота жила для будь-якого виду бізнесу, але тільки якщо навчитися ним керувати. А з кожним днем ​​це стає все складніше і складніше.

У соціальних мережах море інформації, користувачі пересичені нею. Велика частина цієї інформації просто втрачається з уваги. Щоб користувач її побачив, потрібно вкласти величезні гроші, але іноді і цього не досить.

Але все не так погано як здається. Люди продовжують щодня заходити в соціальні мережі і роблять це все частіше. Це означає, що кожен власник бізнесу навіть самого маленького може отримати з цього вигоду, якщо дізнається як.

Левова частка успіху залежить від того, щоб власнику бізнесу знайти свого покупця, іншою мовою цільового клієнта. Без цього кроку подальша робота марна. Ваша інформація загубиться серед величезної кількості іншої інформації, і ніхто не захоче нею скористатися.

Перш, ніж починати свою роботу в соціальних мережах, чітко визначте собі, хто ваші клієнти. Спочатку визначте свою аудиторію в цілому: їх стать, вік, сімейний стан.

Потім постарайтеся зрозуміти їх психологію, чим живуть, від чого страждають, про що мріють. Виділіть собі на це час. Ви мусите знати про вашого клієнта все-як він проводить свої дні, що пише в соціальних мережах, чим цікавиться, що критикує.

Тільки якщо досконально вивчіть вашого потенційного клієнта, ви можете розраховувати на успіх.

Намалюйте схему. В середині поставте свою нішу в бізнесі, намалюйте кілька гілочок, кому буде корисна ваша ніша. Наприклад, ви хочете створити в мережі співтовариство кулінарних рецептів і заробляти в ньому на рекламі. Вашими цільовими клієнтами можуть бути:

Жінки-домогосподарки (30-50 років), які хочуть урізноманітнити свої кулінарні навички;

Дівчата (20-25 років), що знаходяться в декреті, яким нудно сидіти вдома;

Працюючі жінки (25-50 років), які бажають здивувати своїх колег або домочадців.

Тепер продумайте образ свого ідеального клієнта, який стане на чолі вашого списку. Цей клієнт, який буде активно коментувати ваші пости, захоплюватися вашими рецептами, ділитися з іншими і залучати в ваше співтовариство ще більше клієнтів.

Наприклад, Марія Петрівна – жінка 40 років, домогосподарка. У неї є чоловік, який добре заробляє і високо цінує її кулінарні навички.

Дітей у Марини Петрівни двоє:

  • син
  • і дочка, які відвідують школу.

Хобі Марини Петрівни – вишивання хрестиком. Вона любить читати детективи Донцової, дивитися серіали, і т.д.

Тепер ви повинні писати тексти в вашому співтоваристві саме для цієї умовної Марині Петрівни. Думайте про неї, як про вашого друга, чи сподобається їй те, що ви викладаєте чи ні?

Чим більше ви про неї дізнаєтесь, тим легше вам буде створити стратегію вашого бізнесу. Ви зможете легко контактувати з вашими клієнтами, викликати у них емоції. І звичайно ви будете знати те, як виділитися серед багатьох інших і змусити людей приходити в ваше співтовариство день за днем ​​і користуватися вашими порадами.

Криптовалюта: як купити, торгувати, продати на криптобіржі

Планшет чи ноутбук: що краще купити? Важливі нюанси

ТОП 15 ідей з чого почати заробіток в інтернеті в 2021 році

100 підписників +50 лайків в Інстаграм і TikTok безкоштовно

Коментарі 1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *