10 ключових кроків до створення веб-сайту для бізнесу

Незалежно від того, чи є ви фотографом-фрілансером, власником господарського магазину або іншим типом малого бізнесу, відмінний веб-сайт має важливе значення для успіху вашої компанії.

Як веб-майстер, який працював над створенням або маркетингом понад 100 веб-сайтів для малого бізнесу, то він точно знає, що потрібно для створення чудових і привабливих веб-сайтів для бізнесу.

10 ключових кроків до створення відмінного веб-сайту для малого бізнесу

Якщо ви хочете створити новий веб-сайт або зробити свій поточний сайт більш ефективним, ось 10 основних кроків, які допоможуть вам почати роботу і допомогти вашому веб-сайту малого бізнесу ефективно конкурувати на онлайн-ринку.

1. Купуйте гарне доменне ім’я

Важливо, щоб ваше доменне ім’я виробляло гарне враження з точки зору зручності використання, а також для пошукової оптимізації (SEO).

Ось кілька порад щодо вибору оптимального доменного імені:

  • Зробіть так, щоб було легко писати. Намагайтеся не використовувати сленг або вигадані.
  • Ви можете це зробити якомога коротше. Чим він коротший, тим легше його запам’ятати і правильно набрати.
  • Уникайте цифр і дефісів. Їх складно запам’ятати, погано запам’ятовуються і можуть бути неправильно зрозумілі при озвучуванні доменного імені.
  • При такій великій кількості веб-сайтів в інтернеті важливо, щоб назва вашого веб-сайту було незабутнім, щоб люди запам’ятали, як отримати до нього доступ в майбутньому.
  • Уникайте безглуздих імен.
  • Виберіть ім’я, яке передає зміст, щоб користувачі відразу знали, чим є ваш бізнес.

2. Купіть безпечний хостинг для веб-сайтів з доброю технічною підтримкою.

Хостинг веб-сайту – це компанія, яка пропонує технології та послуги, необхідні для перегляду веб-сайту в Інтернеті.

безпечний хостинг
RESPONSIVE WEB DESIGN colorful hand-drawn vector sketch notes with text and icons

Ви підключаєте своє доменне ім’я до свого хостинг-провайдеру, щоб при відвідуванні користувачами адреси вашого веб-сайту їм був показаний ваш веб-сайт, який ви зберігаєте в свого облікового запису хостингу.

Ось кілька рекомендацій щодо вибору хорошого плану хостингу веб-сайтів:

  • Ви можете вибрати план хостингу «загальний сервер», я звичайно не раджу цього робити.
  • Загальний хостинг означає, що ви ділитеся сервером і його ресурсами з іншими клієнтами, що може знизити продуктивність вашого сайту.
  • Крім того, якщо один з інших веб-сайтів на вашому загальному сервері буде зламаний, ваш веб-сайт також може бути заражений.

Компроміс, який я зазвичай рекомендую, – це «віртуальний приватний сервер» (VPS).

VPS – це одна машина, яка розділена на кілька машин, що дає їй таку ж доступність, як і загальний хостинг, з аналогічним потенціалом безпеки і продуктивності, як у плану хостингу виділеного сервера.

Переконайтеся, що у вашій хостингової компанії є підтримка по телефону і / або в чаті, щоб вам швидко допомогли, якщо у вас виникнуть проблеми.

Для доступу до вашого сервера повинен бути простий у використанні інтерфейс сервера, такий як cPanel, якщо у ваші плани не входить найняти професійного адміністратора сервера, щоб допомогти вам.

Резервну копію вмісту вашого сервера має виконуватися щодня. Також повинен бути простий спосіб установки сертифікатів Secure Sockets Layer (SSL) одним або двома клацаннями миші.

3. Чіткий опис вашого бізнесу.

Важливо відразу ж повідомити людям, хто ви і чим займаєтеся, щоб вони не відчували себе збитими з пантелику при відвідуванні веб-сайту вашого малого бізнесу.

Переконайтеся, що ваш банер на головній сторінці є візуальним представленням ваших послуг, і текстова реклама в верхній частині сторінки, яка описує, хто ви і чим займаєтеся.

Крім того, переконайтеся, що і в головному, і в нижньому меню навігації є посилання на сторінки «Про нас», які легко доступні, щоб люди могли клацнути по ним і докладніше дізнатися про ваш бізнес.

4. Впровадити кращу систему управління контентом.

Система управління контентом (CMS) – це програма або додаток, яке використовується для створення цифрового контенту та управління ім. Хороша CMS допоможе вам підтримувати ваш сайт, і вам не потрібно багато технічних знань для її використання.

Вам слід вибрати CMS, яка розроблена з урахуванням ваших унікальних потреб; різні системи використовуються з різних причин, наприклад, зручність використання, розширюваність і бюджет.

WordPress – найпопулярніша CMS в світі. Він має велике активне співтовариство підтримки і безліч корисних плагінів для розширення функціональності вашого сайту.

(І якщо ви не можете знайти плагін, який робить те, що ви хочете, легко знайти розробника WordPress, який зробить його для вас!) WordPress також безкоштовний і відносно простий в установці.

WordPress
Web development, optimization, user experience, user interface in e-commerce. Website layout elements, photo, video, program code, search bar, site wireframe. Vector illustration on white background

Більшість розробників веб-сайтів знайомі з ним, тому неважко знайти людину або агентство, яке може працювати з вашим сайтом.

Зазвичай я рекомендую малим підприємствам використовувати WordPress для створення своїх веб-сайтів через його гнучкості і розширюваності.

Однак слід зазначити, що найбільша слабкість WordPress – це безпека, а оскільки він сильно популярний, то хакери націлені на нього найбільше. Ваш сайт необхідно регулярно обслуговувати і захищати, щоб його не зламали.

Крім того, складно захистити кожен сторонній плагін, тому забезпечення безпеки вашого сайту має бути постійним, за допомогою різних методів (перевірка, щоб побачити, оновлювалися ваші плагіни протягом останніх кількох місяців, переконавшись, що це плагін, представлений в офіційному репозиторії WordPress, негайно видаляє невживані плагіни і т. д.).

5. Виберіть хорошу платформу для торгівлі.

Якщо ви плануєте продавати товари і / або послуги через свій веб-сайт, вам знадобиться відповідна технологія для цього.

Наприклад, WooCommerce – одна з найпопулярніших платформ електронної тороговлі в світі – вона може перетворити ваш веб-сайт WordPress в інтернет-магазин. Як і вWordPress, є безліч плагінів, і він підключається до WordPress, що робить його надзвичайно гнучким. Для WooCommerce існує безліч безкоштовних і преміальних тим.

6. Створіть цікавий, що запам’ятовується і захоплюючий користувальницький інтерфейс веб-сайту.

Переконайтеся, що інтерфейс вашого веб-сайту залишає позитивне враження, що сприяє досягненню результатів. Ви можете зробити це, виконавши такі пропозиції:

Використовуйте красиву графіку і легко читаються шрифти.

інтерфейс вашого веб-сайту
Business team working together on web page design. People building website interface on computer. Web development, teamwork, new internet project. Characters in trendy style. Flat vector illustration

Переконайтеся, що ваша графіка стиснута і оптимізована для швидкого завантаження.

Якщо ваш сайт працює повільно, пошукові системи, такі як Google, будуть знижувати ваш рейтинг.

Вивчіть конкурентів, щоб дізнатися, як вони розробили і оптимізували свої веб-сайти;

  • впровадити аналогічні компоненти, які будуть працювати на веб-сайті вашого малого бізнесу.
  • Вивчіть свою цільову аудиторію, щоб дізнатися, чого вони хочуть від вашого сайту, і спростите їм завдання.
  • Постійно дотримуйтеся бренду у всьому дизайні свого сайту.
  • Розробіть інтуїтивно зрозумілу систему навігації, яка дозволяє користувачам швидко переходити до потрібних сторінок.
  • Публікуйте легко доступну контактну інформацію.
  • Увімкніть очевидні заклики до дії (особливо кнопки «купити зараз»).

Створюйте стандартні сторінки для веб-сайтів малого бізнесу, наприклад:

  • Домашня
  • Про нас
  • Товари / Послуги (з описами і візуально привабливими зображеннями)
  • Карта сайту (для SEO)
  • Керуюча компанія
  • Зв’язатися з нами
  • Умови використання (онлайн-договір, що визначає, як користувачі можуть використовувати ваш сайт)
  • Політика конфіденційності
  • Додаткові сторінки, які стосуються вашого конкретного бізнесу

7. Оптимізуйте веб-сайт свого малого бізнесу для пошукових систем.

SEO – це набір методів, які ви застосовуєте до свого сайту, щоб гарантувати, що пошукові системи індексують і ранжирують ваш сайт відповідним чином, а потім показують його користувачам пошукових систем.

Після того, як ваш веб-сайт «просканує» пошуковими системами, він буде конкурувати з веб-сайтами з аналогічним змістом. Чим краще дизайн і зміст вашого веб-сайту, тим вище ваш сайт буде відображатися на сторінках результатів пошуку.

SEO в основному включає в себе наступні практики:

  1. Дослідження і впровадження ключових слів
  2. Оптимальний код сайту
  3. Швидка швидкість завантаження
  4. Бути безпечним і мати встановлений сертифікат SSL; SSL – це стандартна технологія безпеки, що забезпечує конфіденційність даних, що передаються між веб-серверами і браузерами.
  5. Наявність зручного для мобільних пристроїв сайту
  6. Наявність якісних зворотних посилань (посилань на зовнішніх сайтах із зв’язаним контентом), які ведуть на ваш сайт
  7. Наявність безлічі позитивних відгуків в Інтернеті (Google, Yelp, Facebook та ін.)
  8. Використання внутрішніх посилань на вашому сайті
  9. Використання соціальних мереж для посилання на ваш сайт (LinkedIn, Twitter, Facebook, Pinterest та ін.)

8. Не забувайте створювати і публікуйте якісний контент.

Для пошукових систем важливі як кількість, так і актуальність контенту, тому важливо, щоб ви склали план публікації якісних статей і / або повідомлень в блогах, на вашому сайті і на зовнішніх сайтах, які посилаються на ваш сайт.

Якщо ви хочете зайняти високі позиції в результатах пошуку і спонукати людей повертатися на ваш сайт знову і знову, вам доведеться якомога частіше оновлювати свій сайт новим і актуальним контентом.

Крім статичного контенту сторінки і статей, відмінною формою контенту для публікації на вашому сайті є відгуки. Запитувати відгуки клієнтів і потім розміщувати їх на своєму веб-сайті – відмінний спосіб розмістити на ньому свіжий високоякісний контент, який зробить ваш бізнес більш привабливим.

9. Встановіть інструменти для веб-майстрів.

Використовуйте важливі дані, щоб допомогти вам аналізувати трафік і продуктивність сайту, встановивши Google Analytics і Google Search Console, а також інструменти Bing чи Яндекс для веб-майстрів.

Ці інструменти можна використовувати для відстеження наступних типів інформації:

  • Щоденні, щотижневі і щомісячні відвідувачі вашого сайту
  • Кількість переглядів на кожній сторінці вашого сайту
  • «Показник відмов» – відсоток користувачів, які заходять на ваш сайт і йдуть після перегляду тільки однієї сторінки (алгоритми Google дають більш високий рейтинг веб-сайтів з низьким показником відмов, виходячи з теорії, що відвідувачі проводять на сайті більше часу і вважаю це цінних .)
  • Середній час, проведений на сайті відвідувачами
  • Помилки сканування на вашому сайті (помилки, які пошукові системи виявили на вашому сайті при скануванні його змісту)
  • Биті посилання на сайті
  • Ключові слова, які призводять користувачів на ваш сайт
  • Зворотні посилання на ваш сайт
  • Час завантаження веб-сторінки
  • Інша інформація, яка може допомогти вам поліпшити SEO

10. Реалізуйте план обслуговування веб-сайту.

Веб-сайт не слід створювати, а потім дозволити втратити свою актуальність. Щоб мати успішний веб-сайт, який добре оцінюється в пошукових системах і не піддається злому, вам необхідно забезпечити його належне обслуговування.

Ось кілька порад по створенню плану обслуговування веб-сайту для малого бізнесу:

  1. Перевіряйте дані Інструментів для веб-майстрів не рідше одного разу на місяць.
  2. Використовуйте дані про трафік, щоб дізнатися більше про свою аудиторію, щоб краще її обслуговувати.
  3. Використовуйте дані про продуктивність для оптимізації і виправлення попереджень і помилок.
  4. Переконайтеся, що все програмне забезпечення завжди в актуальному стані.
  5. Виконайте сканування безпеки, щоб знати, що ваш сайт не містить шкідливих програм і не був зламаний.

Використовуйте «спліт-тестування», щоб побачити, чи допомагають певні варіанти вашого сайту продуктивності;

наприклад, якщо ви продаєте продукт, у вас може бути дві версії конкретної цільової сторінки з різними зображеннями і формулюваннями – спліт-тестування дозволяє побачити, яка версія має більш високий коефіцієнт конверсії.

Продовжуйте час від часу моніторити своїх конкурентів, щоб побачити, що вони викладають на своєму сайті, і подивіться, чи може те, що зробили вони, спрацювати і для вас.

Забезпечте резервне копіювання вашого веб-сайту декількома способами не рідше одного разу в день і не рідше 10 днів тому.

Як ви можете зрозуміти після прочитання цієї статті, створення відмінного веб-сайту для малого бізнесу може бути не так просто, як ви спочатку думали. Однак, якщо ви виконаєте кроки, викладені в цій статті, ваш бізнес отримає відмінні шанси на успіх на онлайн-ринку.

Facebook відхилив рекламу? — ось 8 можливих причин

Що таке трейдинг і де пройти навчання (курси) трейдера

100 підписників + 50 лайків Інстаграм і Tik Tok безкоштовно

Коментарі 2

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *