Видання телефонного довідника ( бізнес-ідея )

У моєму місті справжніх телефонних довідників – раз два і все. Взялися за цю нелегку справу – видання телефонного довідника – багато, а ось до кінця довели тільки двоє. Решта видали, випустили в світ свій продукт, тільки от користуватися ним вкрай незручно – половина телефонних номерів застарілі, адреси електронної пошти вказані з помилками, що автоматично призводить до непотрібності такого роду інформації.

Найкраще видавати вузькоспеціалізовані тематичні довідники. У моєму місті це довідники:

  • «Будівництво»,
  • «Меблі»,
  • «Охорона здоров’я»,
  • «Культура»,
  • «Навчальні заклади»,
  • «Адміністрації».

Поширюються такі довідники через кіоски «Союздруку», частина лунає на виставках і ярмарках.

Тобто в цій справі існує два джерела надходження прибутку: виручка від продажу, а при безкоштовній роздачі – за рахунок платного розміщення в каталогах і довідниках інформації про підприємства та організації, зацікавлених в тому, щоб про них знало якомога більше людей.

З чого почати? З формування довідкової бази. Наприклад, ви вибрали видання будівельного довідника. Пишете красиве комерційну пропозицію, в якому коротко і ясно викладаєте мету свого видання, вигоду для клієнта і ціну на таку послугу. Обов’язково вкажіть тираж і термін видання.

Бізнес-ідея: Видання телефонного довідника Оскільки, імовірно, у вашому довіднику будуть присутні назви багатьох будівельних організацій і магазинів, які торгують будматеріалами, ціну на розміщення вказуйте невисоку. Прибуток і так буде пристойна.Спочатку прорахуйте собівартість проекту, враховуючи часові та грошові витрати на збір інформації, друк довідника і систему його поширення.

До комерційної пропозиції прикладіть анкету з цікавить вас інформацією. Краще, якщо в довіднику буде відображено не тільки назва і телефон, але і профіль з переліком послуг, що надаються, електронна пошта, адреса і режим роботи. Адже сам довідник ви видаєте для зручності клієнтів, і тому, відкривши потрібну сторінку, кожен повинен знайти повну інформацію.

Які слабкі місця у цього проекту? Під час передавання даних в базу буде потрібна дуже висока ступінь уважності. Вам знадобиться величезна мобільність, оскільки після розсилки пропозицій потрібно об’їздити всіх клієнтів, з кожним укласти договір і після оплати внести надану їм інформацію в базу.

Значить, буде потрібна реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю або індивідуального підприємця і відкриття розрахункового рахунку.

Роботи буде дуже і дуже багато, але і окупність проекту вельми велика. У моєму місті такі довідники виходять раз на місяць. Працює над одним таким довідником цілий колектив. Менеджери збирають рекламу, оператори вносять її в базу, віддають в друк, розповсюджувачі розвозять по всьому місту.

Крім видання такого довідника, редакція щотижня готує випуск газети за профілем, має довідкове бюро, паралельно займається підготовкою до видання довідника іншого профілю.

Кінотеатр для маленьких дітей на дому

Тату-салон | майстер на дому ( бізнес-ідея )

Заробіток в Інтернеті

10 цікавих фактів про кредити і борги