Як скоротити витрати в компанії ( бізнесі )

Якщо ви відчуваєте, що настав час скоротити витрати на бізнес, існує безліч різних підходів для досягнення цієї мети. Само собою зрозуміло, що якщо досі витратам приділялося дуже мало уваги, то можливості для економії будуть набагато ширші. Проте не варто впадати у відчай — завжди є кілька способів зробити це.

Ось п’ять способів, за допомогою яких ваш бізнес ( компанія ) може заощадити гроші.

Як скоротити витрати в компанії

1. Купуйте офісні меблі з вторинної сировини

Незалежно від того, чи хочете ви замінити обридлі столи або стільці, або обладнаєте новий офіс, необхідно оснастити його всім необхідним для співробітників.

Хоча компанії часто розглядають можливість покупки тільки нових меблів, є й інший варіант – уживані офісні меблі, включаючи робочі місця, стільці, парти, столи. Наприклад, майже нові робітники станції — гарна покупка для стартапів із обмеженим бюджетом. Оскільки більше половини всіх нових підприємств щорічно розоряються, багато хто з них розпродає своє офісне обладнання та рухоме майно, що робить їх набагато більш доступним варіантом для підприємств. Уживані офісні меблі від авторитетних постачальників вирізняються високою якістю і часто поставляються з гарантією.

2. Оптимізуйте маркетинговий план

Замість проведення маркетингу по безлічі різних каналів і бачити різні результати по кожному з них, спробуйте звузити маркетингову стратегію. Вивчіть результати, щоб визначити, які канали та маркетингові кампанії забезпечили найбільшу кількість клієнтів за найменшої вартості залучення клієнтів. Якщо це незрозуміло, вартість залучення клієнтів визначається на основі середньої суми, яку необхідно витратити на залучення одного нового клієнта.

Дізнавшись цю інформацію, можна скоригувати рекламні плани, щоб витрачати кошти лише на найвигідніші з погляду залучення клієнтів кампанії. Це дозволяє оптимізувати поточний маркетинговий підхід, щоб скоротити загальні витрати на маркетинг і при цьому отримати ті самі результати.

3. Скоротіть витрати на підбір персоналу

Шукайте ідеї, що дозволять скоротити витрати на підбір персоналу. Наприклад, попросіть співробітників, які вже працюють, порекомендувати вам друга або колегу, який міг би зацікавитися приходом в компанію.

Якщо ви користуєтеся послугами консультантів по підбору персоналу, знайдіть найкращу пропозицію за ціною. Перевірте різні дошки оголошень про вакансії в цій галузі та інші альтернативні варіанти. Спробуйте виконати частину роботи з підбору персоналу власними силами, щоб уникнути непомірно високих гонорарів за послуги з підбору персоналу, доклавши трохи зусиль.

4. Поліпшення систем та обмеження кількості зборів персоналу

Більшість працівників не такі вже й продуктивні. Неодноразово проведені дослідження показали, що офісні працівники зазвичай працюють половину дня, а другу половину втрачають через неефективні процеси і процедури, надто довгі наради, перерви, плітки, використання соціальних мереж та Інтернету.

Розбийте кожну роль на частини, щоб існували системи та процеси, яким необхідно слідувати. Заберіть усі зайві кроки, щоб скоротити час. Крім того, попросіть співробітників запропонувати найкращі способи виконання їх роботи, що часто призводить до економії часу. Під час проведення нарад складайте план, дотримуйтесь його, встановлюйте часові рамки наради та відразу після нього повертайтеся до роботи.

5. Економія першому плані

Використовуйте різні технології та ідеї, щоб заощадити витрати на електроенергію. Розгляньте всі, починаючи від енергозберігаючих лампочок, зниження продуктивності комп’ютерів до режимів з низьким енергоспоживанням, і закінчуючи вимкненням того, що не використовується постійно. Попросіть співробітників висловити свої пропозиції про те, як компанія може стати економічнішою – у співробітників часто є чудові ідеї в цій галузі, які можна швидко реалізувати.

Як вибрати платформу для інтернет-магазину

Вигідне інвестування в дорогоцінні метали

Інтернет-маркетинг простою мовою для початківців