Як ефективно продавати товари і послуги по телефону?

Іноді мене запитують: “Ти ж, інтернет-підприємець? Ну і як це – заробляти в інтернеті? Це цікаво? Це важко? Ти ж можеш робити що хочеш? Ти вільний! Нікому не зобов’язаний звітувати! Ось мені би мені так! А може мені теж почати? Як ти думаєш? Як ти вважаєш – а з мене вийде інтернет-підприємець? Багато прогорають, так нічого і не заробивши! “. Цим зазвичай наша розмова і закінчується …

Ефективна техніка продажів по телефону?

Дізнайтеся про п’ять етапах телефонної розмови для ефективних продажів і переговорів з потенційними покупцями і партнерами. Також в цій статті ви дізнаєтеся про те – хто може виявитися найважливішою людиною в компанії, який може вплинути на прийняття рішень керівництва …

Під час телефонних розмов гра з запереченнями клієнта і спробами довести, “хто сильніший”, недоречна. Чітко визначитеся, на якому етапі продажів ви перебуваєте в конкретний момент і яке завдання зараз вами вирішується.

Як ефективно продавати по телефону
Girl in headphones sitting in front of a laptop. The concept of online help, training and consulting clients. Vector illustration in flat design style.

Прості поради в цій невеликій статті, можуть бути корисні підприємцям і торговим агентам, які працюють в самих різних сферах. Неважливо – берете участь ви в будь-якому МЛМ проект або у вас, скажімо, власний інтернет магазин дисків (і т.п.). У будь-якому випадку дана інформація стане вам у пригоді.

Розглянемо п’ять етапів телефонної розмови, їх основні завдання:

1. Встановлення контакту.

Головне завдання цього етапу – зав’язати знайомство, “навести мости”, встановити позитивні взаємини. Головний інструмент – ваш позитивний настрій, ваш голос. На даному етапі не так істотно, що ви говорите, важливіше – як ви говорите. Потрібно викликати у клієнта зацікавленість в продовженні контакту.

2. Розвідка потреб.

Головне завдання – дізнатися, що клієнту цікаво з того, що можете запропонувати ви. Головний інструмент – вміння слухати клієнта і ставити правильні питання.

3. Презентація комерційної пропозиції.

Головне завдання – викликати зацікавленість клієнта і аргументувати необхідність придбання товару або послуги. Головне правило – спілкуватися на мові споживача, говорити про його вигоди.

4. Робота з запереченнями.

Головне завдання – нейтралізуйте заперечення, зберегти у відносинах позитив. Головне правило – не відкидати точку зору споживача послуг або товару, відповідати компліментом на його заперечення.

5. Завершення продажу.

Головне завдання – отримання принципової згоди. Головне правило – створення емоційних імпульсів, щоб вивести співрозмовника зі стану нерішучості.

Конкретна ситуація продажів визначає важливість кожного з п’яти етапів. Часом спрацьовує таке правило: швидко повідомити про пропозицію і можливі вигоди для клієнта.

Для утримання клієнта, як правило, часу відведено дуже мало.
Найчастіше перший дзвінок ви робите секретарю керівника фірми, який, між іншим, може виявитися вельми впливовою людиною.

Надавайте їй (йому) знаки поваги. На цих людей щодня обрушується сотні дзвінків, в тому числі комерційних пропозицій.

Розмовляючи з секретарем, будьте лаконічні. Рекомендується підкреслити важливість і значущість секретаря, наприклад, такими фразами: “Як ви вважаєте …”, “Хто, на вашу думку …”.

Ведіть мова про переваги, які матиме компанія і її керівник, якщо співпраця відбудеться. Надайте вашому комерційній пропозиції унікальність.

Майте на увазі, що завдання секретаря – сортувати і відсівати дзвінки і пропозиції. Від того, як сприйме і піднесе вашу інформацію секретар, залежить прийняття рішення по вашому питанню. Таким чином, тим, хто приймає ваші дзвінки, приділяйте особливу увагу.

Сподіваюся, вам була корисна ця стаття. Можливо, в майбутньому ви почнете розширювати свій бізнес і часу на дзвінки клієнтам просто не залишиться. Ймовірно, ви зможете приділяти час лише найважливішим покупцям і великим партнерам. В такому випадку, єдине вірне рішення – це найняти співробітника, або звернутися в спеціальну аутсорсингової службу (колл центр).

У зв’язку з цим, хочу порекомендувати вам один з таких чудових сервісів – контакт центр “Cartli”. Ось посилання. Тут є все що потрібно для наших цілей і навіть більше: гаряча лінія, аутсорсинг прийому дзвінків, авто дзвінки, телефонні опитування і презентації, віртуальний офіс, мобільний маркетинг і навіть телефонна агітація :). Загалом, довірте переговори професіоналам, а самі займайтеся іншими, більш важливими справами!

Як заробити гроші в Інтернеті в доларах: 17 способів

На що варто звертати увагу при виборі депозиту

Картка Універсальна від Приватбанку: як оформити та використовувати

Малий бізнес в сільській місцевості для бідних — як почати?