Як правильно купляти вживаний ( б/в ) автомобіль?

В статті приведено корисна інформація від експерта як перевірити вживаний автомобіль, купуючи його на вторинному ринку. Огляд кузова, прихованих порожнин, двигуна, комп’ютерна діагностика.

Перевірку будь-якого автомобіля треба починати з огляду і діагностики кузова. Кузов є найдорожчим елементом автомобіля. Кузов є запорукою вашої безпеки і зовнішнього вигляду автомобіля, тому відповідно кузову приділяємо особливу увагу. Будь-яка перевірка починається з кузова, тобто перевіряємо аварійність автомобіля за зовнішнім виглядом.

Один шанс із ста: як перевірити стан автомобіля з рук

Заміна кузовних елементів, які не заводська зварювання, місця шпаклювання, можна довго мучитися ходити дивитися, але насправді найкраще використовувати прилад товщиномер.

Спочатку вимірюємо кузов приладом, далі оглядаємо візуально. Оглянули приховані порожнини на пошкодження, точки зварювання і так далі, але первинна перевірка кузова завжди проводиться саме товщиноміром.

Зробити це потрібно для того, щоб не розтягувати процес, щоб заощадити свій час і отримати більш точні результати, тому що на сьогоднішній день досить хороші технології кузовного ремонту і є варіанти пофарбувати автомобіль так, що візуально не завжди це можна помітити.

вживаний автомобіль
Umbrella that protects automobile. Insurance policy. Vector illustration in flat style.

Продовжуючи огляд, перевіряємо приховані порожнини, оглядаємо болти, змінювалися чи елементи.

Перевіряємо стан кузова

Перевірку кузова зазвичай починають з даху, так як вона вкрай рідко буває пошкоджена. Дах найчастіше є еталонним зразком для вимірювання товщини фарби. Саме по даху і орієнтуємося на весь кузов. Якщо дах рівна, відповідно, машина не билася, і не переверталася.

Далі перевіряємо арки, для цього проходимся по всій дузі, переходимо до заднього крила. Зазвичай в даному місці відразу ж виявляється шпаклівка порядку 1600 – 1700 мікрон, якщо крило ремонтувалося.

Зазвичай в таких місцях, коли виявляється шпаклівка, це свідчить про те, що крило зрізалося, відповідно якщо його знімали, то можна припустити, що було серйозне ДТП. Зазвичай невеликі подряпини, якісь відколи і зачепи ремонтують шліфуванням.

Крила зрізають зазвичай, коли відбувається удар, або пошкоджені ребра жорсткості, пошкоджена арка і ремонт недоцільний. Набагато простіше і дешевше дане крило замінити, ніж його ремонтувати.

Крила – найслабша ланка автомобіля

Якщо бачимо, що крило зрізалося, то навіть неозброєним оком видно шар шпаклівки, відповідно видно, що ця шпаклівка затиралася, особливу увагу приділяємо цьому елементу, так як крило, задня стійка внутрішня арка, поріг стійки – це елементи, які відносяться до так званої силовий конструкції кузова. У тому числі вони відповідають за геометрію кузова.

Відповідно, коли бачимо, що пошкоджено заднє крило йому приділяємо особливу увагу. Вимірюємо кожен сантиметр, подивимося, що було насправді, перевіряючи арку. На арці також бачимо шар шпаклівки, товщина якої складає близько одного міліметра. Що це означає? Це знову ж таки свідчить про те, що в цьому місці проводилися серйозні роботи. Коли на машині пошкоджено крило обов’язково перевіряємо внутрішню частину арки. Дивимося, чи є шпаклівка, потім переходимо на поріг і його перевіряємо.

Наступним етапом перевіряємо водійські стійки. Вона є одним з найважливіших елементів автомобіля. У разі бічного удару стійка приймає його на себе і якщо виявляється при огляді кузова, що стійка ремонтувалася, так як має якісь не:

  • заводські шви,
  • точкове зварювання НЕ заводське,
  • якщо накладено шар шпаклівки,
  • краще відразу відмовитися від придбання такого автомобіля.

В обраному на перевірку для цієї статті автомобілі стійка не ремонтувалася. Вона заводської установки, значить можна зробити висновок, що ніяких серйозних бічних ударів не було. Тому що:

• поріг цілий;
• стійка ціла;
• арка до крила теж не ушкоджувалася;
• так само не видно слідів якихось слюсарних робіт;
• дах цілий – продовжуємо огляд кузова.

Висновки по кузову обраного автомобіля:

• два задніх крила шпаклёванние і фарбовані;
• пофарбована передня пасажирська двері,
• ремонтувалося переднє ліве крило;
• забарвлений після ремонту капот.

Розвійте свої сумніви раз і назавжди: перевіряйте приховані порожнини автомобіля

Після виявлення слідів ремонту кузова автомобіля дивимося приховані порожнини. Відповідно піднімаємо килимок в багажнику і відкриваємо капот. Оглядаємо підкапотний простір. Відразу бачимо, що переднє ліве крило знімалося, воно всередині фарбували. Так само видно, що змінювався капот, на ньому відсутній заводський герметик.

Оглядаємо бризковики, і лонжерони. Тут все нормально, якихось слідів зварювальних і рихтувальних робіт немає. Дивимося стан фар. Бачимо, що фари 14 року, машина 2010 відповідно фари змінювалися.

Рамка радіатора не знімалася радіатор оригінальний заводський, вентилятор охолодження радіатора також оригінальний. Дивлячись на внутрішнє підкапотний простір робимо висновок, що у автомобіля принаймні спереду були якісь серйозні ДТП.

Тепер перейдемо до огляду багажного відділення

І, так по болтів видно, що багажник не знімався, у нього є заводський герметик. Він оригінально пофарбований на заводі виробнику і не піддавався будь-якому кузовного ремонту.

Піднімаємо килимок, дивимося, що з підлогою багажника. Видно запаска, в цьому місці повинен розташовуватися пінопластовий короб, але його немає.

огляду багажного відділення
empty roomy open trunk of modern crossover car, copy space, Rear view of a car with an open trunk, close up, soft focus, blurred background

Напевно, кудись подівся, але суть не в цьому є заводська шум ізоляція і віброізоляція. Шви також заводські, точкове зварювання заводська, панель відкатали відштампованих також на заводі. Якихось серйозних ударів не було.

Безпечна покупка квартири – крок за кроком

10 інноваційних технологій які з’вляться в 2021 році

Як заробити гроші на вживаний автомобіль ( 43 перевірені способи )

Наступним етапом відгинаємо обшивку заднього крила і дивимося що твориться в прихованих порожнинах.

Видно, що на крилі з’явилася корозія, є слідів не заводський точкового зварювання. Воно було піддано серйозному ремонту.

Сліди ремонту можна виявити під обшивкою при огляді будь-якого автомобіля.

Щоб переконатися в тому, що машина не аварійна, обов’язково завжди дивимося приховані порожнини, тому що зрозуміти дійсно розмах лиха і через що був кузовний ремонт, можна тільки з внутрішньої сторони.

Так як із зовнішнього боку все пофарбовано, все красиво, а з внутрішньої сторони вкрай рідко хтось прибирає сліди кузовного ремонту.

Тепер перейдемо до огляду двигуна

Бачимо, що двигун не митий це насправді дуже добре. З боку це виглядає не дуже естетично, але для огляду агрегату це те, що треба, тому що видно, що двигун ніхто не готував до огляду.

Чи не замиті сліди масла, не видно витоку робочих рідин таких, як масло або антифриз. Це великий плюс, тому що будь-який відмитий двигун, наводить на думку, що у автомобіля є якісь проблеми з двигуном.

огляд двигуна
Young mechanic wiping his hands while repairing car engine in auto repair shop.

З точки зору покупця, звичайно, красиво дивитися на ідеально чистий двигун, з точки зору фахівця професіонала, який перевіряє автомобіль, найкраще, коли двигун знаходиться саме в такому вигляді. Бачимо, що з двигуном у даного автомобіля ніяких серйозних проблем немає:

• слідів перегріву не виявлено;
• масло не тече з під прокладок;
• ніде немає потьоків з під сальників;
• все в порядку з робочим нагаром на заливний горловині, але для пробігу 100 тисяч км – це норма.

Думай все що завгодно про автомобіль, але правду покаже комп’ютерна діагностика

Підключаємо комп’ютер до роз’єму і дивимося стан електроніки. Автомобіль заводимо щоб не посадити акумулятор. Запускаємо програму з діагностики і робимо пошук несправностей. До речі відразу видно по автомобілю, що йде досить сильна вібрація двигуна, швидше за все це пов’язано з розбитою подушкою опори двигуна.

Але це треба вже буде подивитися на підйомнику. Можливо це детонація двигуна. Зараз це подивимося по комп’ютеру.

При комп’ютерній діагностиці зчитується інформація з усіх електронних блоків, в тому числі видно коди помилок в режимі реального часу.

Тобто якийсь датчик як відгукується що і коли було з автомобілем. У будь-якому випадку комп’ютерну діагностику завжди необхідно проводити, тому що певні моменти, які не визначаються оглядом машини поверхнево, покаже комп’ютер.

Оглянути двигун зовні потрібно обов’язково, але якщо говорити дійсно про серйозну перевірку, тоді застосовується комп’ютер, і проводиться комп’ютерна діагностика.

комп'ютерна діагностика
Interior of premium car with rearview camera dynamic trajectory turning lines and parking assistant steering wheel turned right. Driver assistance parking system. Help assist options of luxury car.

Без цього в сучасних автомобілях, на жаль чи на щастя вже нікуди не дітися. Перевірка показала, що є проблеми з електроніки двигуна: несправність блоку управління двигуном.

В цілому по іншим блокам управління якихось проблем немає. Електроніка управління агрегатами і системами:

• коробки передач;
• гальмівної системи;
• блок управління бортовою мережею;
• подушки безпеки;
• комбінація приборів;
• підсилювач керма;
• кліматична установка – це все справно, ніяких помилок немає.

*В історії теж помилок немає.

Висновок

В принципі автомобіль з пробігом 100 тис. Км відповідає нормі. Як недолік – проводився ремонт з заміною навісних елементів. Особливо радує те, що подушки безпеки все цілі і на місці. Видно по показникам, що ні паяні опори, тобто, немає заглушок імітації подушок безпеки – це великий плюс.

За коробцою передач теж не видно ніяких проблем. На даному автомобілі коробка досить надійна, це звичайний класичний автомат, може бути він не такий спритний, не такий швидкий, але в плані надійності дійсно хороша коробка передач.

Як правильно взяти іпотеку і оформити вигідний кредит?

Картка для виплат від Приватбанку: оформлення і використання