Як отримати підписників в Instagram – Популярний

Багато користувачів Instagram задають собі один і той же питання: що я можу зробити, щоб отримати нових передплатників і виділитися серед інших акаунтів? Перш за все, спочатку ви повинні набратися терпіння і відмовитися від усіх типів ярликів, які несумісні з правилами сайту соціальної мережі, і замість того, щоб приносити вам прибуток, навпаки, вони можуть привести до втрати ефектів, які ви використовуєте. досягли досі.

Нагадуємо, які чинники покращують якість аккаунта і збільшують кількість передплатників.

Instagram – один з найскладніших і вимогливих медіа з точки зору розкрутки акаунтів. Після Facebook це одна з найпопулярніших соціальних мереж з величезною кількістю користувачів.

В одному зі звітів Gemius / PBI йдеться, що їх мільярд, і щодня публікуються до 100 мільйонів фотографій! Дані взяті за 2020 рік, тому це число, безумовно, значно збільшилася.

Кожен день з’являється багато нових користувачів. Все це не дозволяє звичайному користувачеві Instagram

Як отримати підписників в Instagram
Portrait of dreaming young woman. She is looking up and dreaming for her future life. Shoot with DSLR camera Canon 5DSR

познайомитися з настільки великою групою порталів, їх контентом і візуальними матеріалами. Тут варто згадати алгоритм, який «керує Instagram» (вибирає повідомлення і впливає на їх діапазон).

Його створили люди, що керують цим популярним засобом масової інформації. 70% постів залишаються непоміченими для користувача Instagram. Так що ж робити, щоб з’явитися в світі Instagram, збільшити охоплення і отримати нових передплатників? Ми радимо, які принципи слід дотримуватися, щоб цього домогтися.

Не використовуйте ярлики

Багато Instagramers завоювали популярність на Instagram завдяки багаторічної напруженої роботи, систематичного навчання і навчання принципам, як працює це середовище. Однак є також група людей, які намагалися досягти того ж, вибираючи ярлики – тобто використовуючи нечесні методи, наприклад купуючи передплатників або лайки.

Зазвичай це призводило до блокування облікового запису або втрати довіри серед чесно придбаних передплатників. Навіть якщо шахрайський аккаунт не заблокований, варто пам’ятати, що з точки зору співпраці з компаніями він не має значення.

Людина, яка купує передплатників всупереч правилам, втрачає охоплення, тому що алгоритм Instagram швидко виявляє таку обліковий запис, скорочує охоплення і, в гіршому випадку, блокує її.

Перше враження і зовнішній вигляд профілю

Зовнішній вигляд профілю поряд з професійним контентом є ключовим питанням, і від них багато в чому залежить успіх профілю. У Instagram є свої правила, і, як ми згадували вище, це надзвичайно вимоглива середу. Перше враження вважається так само, як і в реальному житті.

При відвідуванні чийогось профілю ми приймаємо рішення чи залишатися в ньому через кілька десятків секунд. Ви можете бути впевнені, що багато людей повернуться до вашого профілю, якщо він естетичний, надихає і привносить щось позитивне в їх життя.

Що ще впливає на вартість вашого аккаунта?

Ви, звичайно, не можете пропустити таку важливу частину профілю, як біографія. Це коротка біографія, що містить основну інформацію про життя, досягнення, інтересах, професії, подорожах і т.д. Якщо ви хочете працювати з брендами, ви повинні вказати адресу електронної пошти для контакту.

З метою безпеки варто пам’ятати, що це не той адресу електронної пошти, який використовується для входу в систему. Біографія – це ваша вітрина – вона повідомляє одержувачам, яка тема переважає в ваш обліковий запис.

Ви можете прикрасити його смайликами або незвичайним шрифтом, який вам просто потрібно скопіювати з інструменту: Шрифти для Instagram https:// lingojam .com/ FontsForInstagram.

В ньому вказується профіль, робота, виконувана його власником , інтереси, місце проживання, а також контактну адресу електронної пошти разом з сайтом відеоблогу.

Ще один важливий момент – це ім’я профілю та повне ім’я профілю, тобто ім’я та прізвище. Назва профілю повинно бути легко запам’ятовується і не повинно містити цифр, так як воно може бути пов’язане з ботами.

Однак в повному назві профілю рекомендується використовувати ключові слова для тематики профілю – наприклад: Подорожі та Балі.

Завдяки цьому після введення цих слів в пошуковик профіль буде легко знайти. Крім біографії, важливим елементом є зображення профілю. Він повинен бути видимим і легко впізнаваним. У разі компаній рекомендується використовувати логотип компанії.

Фотографії гарної якості і ваш стиль

Звичайно, інформація в біографії, гарне зображення профілю і конкретна тема – це ще не Усе. Це важливі елементи, але їх буде недостатньо, якщо в профілі відсутні якісні фотографії. Всі опубліковані фотографії повинні складати єдине ціле в певному індивідуальному стилі.

Щоб ваші фотографії були привабливими і привертають увагу, слід зосередитися на творчості. Не бійтеся експериментувати з перспективою або використовувати реквізит для фотографії. Варто використовувати предмети, що відповідають тематиці вашого Instagram.

ГАРНЕ ФОТО З ІНСТАГРАМ
Studio portrait of a beautiful girl

Розробіть свій неповторний стиль, який буде асоціюватися тільки з вами або вашим брендом і який буде складно відтворити. Ви можете використовувати готові фотофільтри або створити свої. Одна з найпопулярніших програм для редагування фотографій – це Adobe Lightroom (також є версія для телефону).

Аукціони України. Як вони працюють і що забороняють?

22 ідеї для публікаций в Instagram

Просування аккаунта в Інстаграм ( корисні поради )

Як вивести відео публікацію в Top Інстаграмма?

100 підписників +50 лайків в Інстаграм і TikTok безкоштовно

Людина, яка відвідує ваш профіль, зауважує перші 6-9 ваших фотографій і на їх основі оцінює, чи є ваш аккаунт привабливим і чи варто на ньому залишатися. Щоб фото добре поєднувалися один з одним і створювали гармонію, варто їх заздалегідь спланувати.

Цікаві записи і хештеги

Якщо ви активний інстаграмер, ви, ймовірно, вже помітили, що фотографії – це ще не все. Звичайно, естетично зроблені і оброблені фото привертають увагу, але без креативних і цікавих описів вони можуть загубитися серед тисяч інших красивих фотографій, які щодня публікуються в величезних кількостях.

Цікавий контент допоможе вам зв’язатися зі своїми шанувальниками, привернути їхню увагу, надихнути їх до змін, подорожувати або скинути кілька кілограмів, а також проінформує їх про контекст фотографії.

Наприклад, ви можете розповісти цікаву історію, яка сталася з вами, коли ви робили це фото, описати свій досвід тоді або задати конкретні питання своїм передплатникам.

Повідомлення також повинні містити хештеги, які описують вашу фотографію і допомагають показати її широкої аудиторії.

Заходи

Активність також є дуже важливою проблемою в Instagram. Навіть професійно створений профіль не заслуговує на увагу, якщо повідомлення на ньому з’являються раз на місяць. Фотографії слід викладати кожні 2-3 дні або навіть кожен день, якщо у вас їх досить на багато днів і тижнів.

Часта публікація фотографій може привести вас на головну сторінку, а також отримати більше лайків і передплатників.

Останнім часом алгоритм охоплення Instagram сильно змінився і вимагає від користувачів справжнього і систематичної участі в публікації повідомлень.