Як підняти сайт в гуглі? Пошукова оптимізація (самостійно)

Багато починаючі веб-майстри цікавляться як розкрутити сайт, але забувають про необхідність посторенная його грамотної структури і SEO-оптимізації. Використовуйте знання даної статті, і Ваш сайт буде завжди мати успіх у пошукових систем.

Для початку кілька термінів, які використовуються в статті

SEO (earch engine optimization) – пошукова оптимізація сайту цілком і кожної його сторінки окремо.

Як підняти сайт в гуглі
Creative SEO backdrop. Search engine optimization and startup concept. 3D Rendering

Google-бот – пошуковий робот Google Дізнатися детальніше …

Юзер-агент (User Agent) – це програма, яка використовує певний мережевий протокол для доступу до веб-сайтів, наприклад, пошукові роботи, браузери, мобільні телефони і т.д .. Дізнатися детальніше …

Канонічна посилання (canonical URL) – найкраща посилання (url), по якій можна пройти на сторінку, обрана з кілька варіантів.

Наприклад, якщо для людей такі посилання (www.sitename.com, sitename.com/, www.sitename.com/index.html, sitename.com/home.php) рівні, то для пошукових роботів вони різні.

Канонізація посилань робиться з метою уникнути дублювання контенту.

Домашня сторінка

Зайдіть на головну сторінку сайту і прискіпливо оціните Ваше враження від неї. Постарайтеся бути якомога правдивіше. Уявіть, що Ви випадковий відвідувач.

Точка зору випадкового відвідувача найвигідніша для Вас, так Ви можете мислити неупереджено. Оцініть самі прості параметри SEO.

Отже, по пунктах, що ж треба зробити.

Запишіть Ваше перше враження від сторінки, наскільки вона має в своєму розпорядженні і вселяє довіру. Таким чином, Ви поставите себе на місце потенційного відвідувача або клієнта. А це є основою всього вашого подальшого аналізу.

Ви можете дотримуватися всіх порад пошукової оптимізації, але якщо Ви не зможете уявити себе випадковим користувачем, часто всі старання SEO бувають даремно.

Якщо сайт не вселяє довіри і ріже очі, шанси повернення відвідувачів на Ваш веб-ресурс різко зменшуються.

Перевірте тег TITLE і подумайте як його можна поліпшити.

Перевірте, чи змінився адреса сторінки (в разі переадресації, наприклад, з www.sitename.ru/ на www.sitename.ru/introduce-of-product.html). Будь-які перенаправлення небажані.

Оскільки в такому випадку валитися вся система внутрішньої перелінковки, зовнішні посилання на сайт теж не дають належного ефекту.

Перевірте URL на канонічність.

Невелика хитрість: Стара тактика помістити на головну сторінку якомога більше інформації вже не так ефективна. Нехай на головній сторінці Вашого сайту буде заклик до дії.

Дослідження показали, що відвідувачі досить часто переглянуть Ваш сайт більш уважно, якщо Ви з перших фраз змогли їх зачепити і зацікавити.
SEO аудит сайту

Навігація на сайті

Після перевірки головної сторінки, Вам слід зайнятися системою навігації на сайті. Це один з головних каналів передачі ваги посилань на сайті.

Архітектура сайту – це важливий елемент для пошукових роботів.

Фундаментом для неї є система навігації. Уявіть, що Ваш сайт – це древній Рим зі своїми віадуками (мостовими спорудами) та каналами.

Ці головні римські шляхи зв’язку схожі на глобальну систему навігації по сайті. Уявіть, який вплив може мати хоч одна перешкода на ці обидві системи зв’язку. Ваша мета – виявити ці можливі перешкоди. Вам слід зробити наступне:

Тимчасово відключити JavaScript і перезавантажити сторінку. Таким чином, Ви побачите сайт поглядом самого простого користувача, а саме поглядом пошукового робота.

Перевірити, що система навігації працює, і всі посилання мають HTML-формат. Якщо система навігації не працює при відключенні JavaScript, обов’язково знайдіть причину цього, оскільки такий стан справ в майбутньому може викликати проблеми з індексацією сайту пошуковими машинами.

В ідеалі, всі посилання повинні бути в HTML-форматі. Так найкраще передається вага посилань.

Візьміть до уваги всі пов’язані секції. Система навігації сайту повинна включати в себе посилання на всі важливі розділи сайту.

Увімкніть JavaScript знову. Пам’ятайте, що метою даної швидкої перевірки є виявити найбільші проблеми сайту, для інших дрібних похибок існує більш детальний огляд.

Маленький секрет: Пам’ятайте, що глобальне меню навігації є користувачам (у яких відсутня підтримка JavaScript і / або CSS) і пошуковим роботам як простий невпорядкований список.

Це меню використовує HTML, CSS-псевдо-класи і опціонально Javascript для забезпечення реакції на рухи миші користувача.
SEO

Категорії і підкатегорії

Після огляду головної сторінки і системи навігації, Вам потрібно заглянути вглиб сайту. Категорії і підкатегорії на сайті, це аналог розгалужень у водних каналах.

Сторінки категорій – це основні стежки для передачі ваги посилань. Якщо, наприклад, на одну сторінку (найчастіше це домашня сторінка) є багато посилань з інших сайтів, то за допомогою категорій і підкатегорій, вага головної сторінки передається на інші сторінки сайту.

Для оптимізації категорій і підкатегорій Вам потрібно зробити наступне:

Перевірити чи є на цих сторінках досить контенту для того, щоб їм самим виступати в якості цінного ресурсу для пошукових роботів. Кожна сторінка на сайті повинна бути гідною, щоб на неї посилалися з інших сайтів.

Веб-майстер доклав зусиль для створення сторінок категорій та підкатегорій, і немає нічого страшного, якщо користувач потрапить на сторінку категорії або підкатегорії сайту.

Перевірте, чи несе кожна така сторінка смислове навантаження, і чи буде вона цінна користувачеві, який потрапив на сторінку з релевантному пошуковому запиту. Думайте, в першу чергу про користь для користувача сайту.

Задайте собі два питання:

Є на сторінці категорії або підкатегорії корисний контент для того, щоб забезпечити контекстну рекламу? Присутні на цих сторінках елементи, які розбавляти монотонність посилань.

Перевірити сторонні посилання на сторінках (їх кількість не повинна перевищувати 150).

Значення своєї ваги (індексу цитування), яке сторінка може передати іншим сторінках сайту, залежить від кількості посилань на неї. Щоб збільшити віддачу кожної сторінки, приберіть всі зайві або сторонні посилання. Ці посилання як канали в нікуди.

По можливості вдосконалити текст анкоров в посиланнях на категорії і підкатегорій. Виконавши даний пункт, Ви поліпшите роботу пошукового робота, і отримаєте вищі позиції при пошуковій видачі.

Секрет: Багато хто не розуміє, що наявність категорій і підкатегорій дає непоганий шанс пробитися на перші позиції в ранжируванні навіть за дуже конкурентними фразам.

При правильній оптимізації сторінки категорій і підкатегорій матимуть безліч посилань з інших сторінок сайту, і наповнені якісним, а головне релевантним контентом.

Об’єднайте це з фактом, що кожна посилання провідна в одну з дочірніх сторінок також допомагає своїй сторінці. В результаті Ви отримаєте хорошу пірамідальну структуру для успішного ранжирування.

Сторінки контенту

Сторінки контенту
Web Design and Development Related Vector Illustration. Flat Modern Design for Web Page, Banner, Presentation etc.

Тепер прийшов час детальніше поглянути на сторінки сайту, де присутня його основне інформаційне наповнення (контент).

Зробіть наступні:

Перевірте тег Title. Це важливо, оскільки його правильний вибір позитивно впливає на ранжування.

Тег Title є анкором посилання на Ваш сайт при пошуку, Звичайно, Ви не отримуєте від такого посилання ніякого впливу на Ваш індекс цитування, але саме її текст спонукає користувачів перейти на Ваш сайт.

Перевірте тег Meta Description. Цей елемент більш корисний для пошукових роботів, ніж для людей. Для перевірки тега Meta Description використовуйте свій браузер (перегляд вихідного коду сторінки).

Перевірте наявність ключових слів в Meta Description, по крайній мірі, двох. Ключові слова в Meta Description не впливають на ранжування, але при пошуковій видачі виділяються жирним шрифтом.

Перевірте і запишіть формат URL. Всі URL повинні бути якомога простіше і зрозуміліше користувачеві, релевантними контенту сторінки і легкими для запам’ятовування.

Перевірте, чи доступна сторінки до індексації. Текст не повинен перебувати в flash-картинках або в фреймі. Найпростіший спосіб перевірити індексацію сторінки – це скопіювати частину її тексту і шукати за допомогою пошукової системи в межах сайту.

Ви також можете використовувати спеціальні онлайн-сервіси або програми для перевірки індексації сторінок сайту.

Перевірте теги alt. Кожен малюнок повинен мати заповнений тег alt. Релевантний alt-тег позитивно впливає на ранжування. Використовуйте свої ключові слова для тега alt.

Перегляньте контент з точки зору людини, який прийшов з пошукової системи. Саме контент був головною метою Вашого відвідувача. Можна легко оптимізувати сторінки, і Ваш веб-ресурс буде на перших позиціях при пошуковій видачі, але це не принесе ніякого прибутку Вам, якщо більшість користувачів після ознайомлення з контентом будуть залишати Ваш сайт.

Посилання

Тепер, коли Ви розумієте, як організований сайт, вивчили його структуру, настав час дізнатися, що про Ваш веб-ресурсі думають інші. Посилання з інших сайтів дуже важливі для пошукового алгоритму. Ви не отримаєте повного уявлення про сайт, не аналізуючи ці посилання.

Вам потрібно зробити наступне:

Дізнатися загальна кількість посилань і кількість кореневих доменів, що посилаються на Ваш сайт.

Ви отримаєте два різних показника зворотних посилань. Поодинці ці два показники можуть вводити в оману, аналізуючи їх разом, Ви отримаєте найбільш цілісну картину зворотних посилань на свій сайт.

Дізнатися анкор посилань на Ваш сайт. Так Ви перевірите релевантність зворотних посилань, дуже важливий для пошукового алгоритму параметр. Використовуйте інструменти Центру веб-майстрів Google.

Включення пошукового механізму

Після того, як Ви отримали достатньо даних про те, як сайт існує в інтернеті, прийшов час дізнатися, що пошуковий робот робить з цією інформацією. SEO не принесе ніяких результатів, якщо пошукові системи ніяк не реагуватимуть на оптимізацію Вашого сайту.

SEO
Seo, Search Engine Optimization, Business Data Analysis Concept. Marketing Analytics with Tiny Male Character Sit on Huge Pc with Megaphone Analyzing Statistics Data Chart. Cartoon Vector Illustration

Нижчевикладені пункти допоможуть Вам простежити, як пошуковий робот реагує на оптимізацію і поліпшення структури Вашого сайту. Виберіть пошукову систему для аналізу (Google, наприклад) і виконайте наступні кроки:

Знайдіть в пошуковій системі домен Вашого сайту, тим самим, перевіривши, що сайт не забанили.

Легко виконати, але результати можуть бути жахливі (в разі випадання сайту з індексу пошукових систем). В результаті пошуку домену Вашого сайту, сам сайт повинен бути на першій позиції в пошуковій видачі.

Якщо Ви ще не реєстрували свій сайт в пошукових системах, то відсутність Вашого сайту при пошуку не є проблемою.

Але, точно знаючи, що Ваш веб-ресурс був в індексі, і не знайшовши його тепер, – це вже привід задуматися про причини бана і про те, як з нього вийти. Хоча це зовсім інша історія, яка ставитися до іншої статті.

Знайдіть кількість вже проіндексованих сторінок. Також легко реалізувати. Різниця між проіндексованими сторінками і загальною кількістю сторінок на сайті говорить про те, наскільки повно сайт присутній в пошукових системах.

Якщо в індексі пошукової системи більше сторінок, ніж на самому сайті, виникає проблема дублювання контенту.

В індексі пошукової системи менше сторінок, ніж на самому сайті – вже проблеми індексації. Обидва варіанти нічого позитивного в собі не несуть, і повинні взятися Вами до уваги для виправлення.

Знайдіть три найбільш конкурентних ключових слів, які стосуються Вашого сайту. Так Ви перевірите наскільки добре оптимізований сайт. За допомогою спеціальних програм або онлайн-сервісів, Ви отримаєте позиції Вашого сайту по обраних ключових словах.

Перевірте випадково вибрану сторінку на наявність дублювання контенту. Введіть в пошукову рядок зміст тега Title або перший рядок (в лапках). Якщо ви отримаєте більше, ніж одну сторінку (на Вашому домені) в результатах пошуку, це ознака дублювання контенту.

В результаті чого Вашому сайту доведеться конкурувати самим з собою, пошуковий робот повинен буде сам вирішувати яка зі сторінок Вашого сайту більш релевантна пошуковому запиту. Таких ситуацій краще уникати, оскільки результат важко передбачуваний.

Впевнена, заявлені в статті 15 хвилин для перевірки сайту, буде на перших порах мало. Але удосконалюючи свої навички і набираючи практики, Ви зможете більшість дій перевести до автоматизму.

Хоча, ніхто не буде сперечатися: чим більше сайт, більш розгалужена його архітектура, тим більше часу треба для його SEO-аналізу, нехай і поверхневого.

Як подорожувати по світу майже безкоштовно: 13 способів

23 сайти для заробітку грошей без вкладень | Заробіток в Інтернеті для новачків

Як заробляти на життя торгівлею на фондовому ринку

10 порад по розкрутці та просуванню молодого сайту

Як створити сайт і почати на ньому заробляти?