Як правильно оформити робочий аккаунт в соцмережі

Сьогодні хочу поговорити з вами на таку важливу тему, як оформлення та ведення акаунтів в соцмережах. Здавалося б, що може бути простіше? Став красиву фотографію, поділися тим, що тобі подобається, ось тобі і аккаунт!

Однак не все так просто, як здається. Про це ми сьогодні і поговоримо.

Як я вже писала раніше, основа будь-якого бізнесу – довіра. А що стосується бізнесу в інтернеті – особливо! А як можна викликати довіру у незнайомих людей в інтернеті? Звичайно! Створивши правильні акаунти в соцмережах! Принципи створення таких акаунтів однакові для всіх соцмереж.

Отже, що ж це за принципи?

1) Гарна фотографія.

Для початку маленьке завдання: Зайдіть у Вконтакте в пошук людей, подивіться 10-20 будь-яких акаунтів і проаналізуйте, які емоції вони викликають. Подумайте, з ким із цих людей Вам хотілося б мати справу, а з ким – ні. Зробіть висновки.

А тепер я розповім, що радять фахівці з просування.

Як відомо, “зустрічають по одягу”. Від того, яку фотографію ви розмістите в своєму профілі, багато в чому залежить успіх Вашої діяльності.

Щоб фотографія викликала довіру, на ній повинні бути добре видно Ваше обличчя і очі.

При цьому неприпустимі занадто яскравий макіяж і викликає зачіска.

Неприпустимі темні окуляри.

Не варто розміщувати фото на весь зріст, з друзями. Фото Вашої другої половинки на аватарі Вашого облікового запису, можливо, прикольно, але не в тому випадку, якщо Ви збираєтеся заробляти через інтернет.

Також не варто розміщувати фотографії, на яких Ви зображені з тваринами, з сигаретою, їжею або келихом вина і т.д.

Якщо Ви працюєте за комп’ютером – можна помістити на аватарку Ваше фото на робочому місці. Якщо плануєте працювати в дитячій тематиці, допустимо фото з дитиною.

Ваш одяг на фотографії робочого аккаунта також не повинна бути викликає.

Ви повинні бути сфотографовані особою до об’єктиву, а не іншою частиною тіла.

Ну і, звичайно ж, не забудьте простежити за тим, як Ваше фото відображається на мініатюрі.

2) Не менше значення, ніж фото, має також і зміст Вашої сторінки – ( “проводжають по уму”), то, ніж Ви ділитеся з друзями.

У кожного з нас безліч друзів, ми підписані на новини величезної кількості груп і тягнемо себе на стіну все, що здається цікавим в момент перегляду. При цьому зовсім не замислюємося про те, що, тим самим, розкручуємо тих людей, хто створив сподобався нам контент.

Якщо ж ми збираємося заробляти в інтернеті, то треба вчитися самим створювати такий контент, який буде подобатися багатьом. Щоб наш контент лайкали і тягли собі на стіну наші друзі.

Для цього, перш за все, треба почати його створювати. Звичайно, не варто розміщувати фотографії з п’яних вечірок, хоча вони і можуть сподобатися їхнім учасникам!

Створюйте цікаві і корисні пости по темі Вашої ніші, що ілюструють їхні гарними фотографіями. Аналізуйте, що більше подобається людям, в чому вони мають потребу і створюйте подібне.

Пишіть для людей, задовольняйте їхні потреби. Тоді люди будуть ставити лайки, робити перепис, тим самим розкручуючи Ваш аккаунт і Ваш особистий бренд.

Не турбуйтеся сильно про те, що чогось не знаєте. Ніхто не знає всього. Ви можете допомогти тим, хто знає менше Вас і одночасно вчитися у тих, хто пройшов більший шлях і знає більше.

Поступово Ви станете впізнавані і популярні серед Ваших друзів і передплатників в соцмережах. А це великий крок до довіри. І, відповідно, до успішного бізнесу в мережі.

Не забувайте супроводжувати всі пости ілюстраціями. Текст без картинок не привертає уваги, його ніхто не буде читати.

Створіть свій блог і прив’яжіть до нього всі свої акаунти. Це теж буде грати в Вашу користь.

Звичайно, якщо Вам важко дотримуватися всі ці правила, хочеться ставити на аватарку найбожевільніші фотографії, ділитися з друзями особистим і без цього Ви вже не можете жити, зробіть собі для роботи окремий робочий аккаунт, а приватне публікуйте тільки в особистому і тільки для обмеженого числа близьких друзів з знайомих.

І ще. Нещодавно почула цікаву думку, яку озвучив відомий інфобізнесмен: “перетворюється з приймачів в транслятори!

Ті, хто приймає інформацію, найчастіше є виконавцями і працюють за наймом за зарплату.

Ті ж, хто її створює і транслює, мають свій бізнес і працюють на себе ! ”

Бажаю всім вам змінити своє мислення, створити свій бізнес і працювати на себе!

Реєстрація в соціальних мережах

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *